Menisitkö homohäihin jos saisit kutsun?
Kommentit (214)
Olen saanut ja mennyt ihan samalla tavalla kuin muihinkin kavereiden häihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä vakaumuksen?
Minä en esimerkiksi hyväksy henkilökohtaisesti homoavioliittoja, enkä usko niihin. Se minulle suotakoon.
Kaikin mokomin. Miksi haluat mainostaa asiaa?
Joku kysyi, vastasin.
Ei kysynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä vakaumuksen?
Minä en esimerkiksi hyväksy henkilökohtaisesti homoavioliittoja, enkä usko niihin. Se minulle suotakoon.
Miksi et hyväksy?
En. Musta on varsin ällöttävää nähdä hiinureiden käpälöivän ja imuttelevan toisiaan televisiossa ja kanava vaihtuu saman tien, kuten myös Boeliuksien ja Hillmanienkin kohdalla. Häissä kanavaa ei voi vaihtaa joten parempi vain olla menemättä.
Ei ole mitään vakaumusta, menisin jos kutsuttaisiin kakku kahvit kelpaa aina
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä vakaumuksen?
Et usko niihin? Niiden kestävyyteen? Itse en Raamatun sanan vuoksi voi pitää oikeana, mutten todellakaan kuvittele että homojen liitot olis huonompia kuin heteroiden.
Muistaakseni jonkun tilaston mukaan homoparit eroavat harvemmin kuin heteroparit.
Taitaa se olla vakaumukseni vastaista. Se ainakin on, että naimisissa oleva hetero pettää, jättää ja menee kirkossa naimisiin pettäkäkaverinsa kanssa. Tuollaisissa häissä olen kuitenkin jo ollut. Eli enköhän minä homohäitäkin juhlisi.
Miettiikö joku oikeasti tällaista vuonna 2025?
Vierailija kirjoitti:
Raamatun mukaan avioero on rikos. Mutta tuomitseeko uskikset ne? Harva. Rusinat pullasta.
Raamatun mukaan rikas ei pääse taivaaseen. Mutta se tulee nähdä oman aikansa kontekstissa kuten kaikki muutkin asiat.
Vierailija kirjoitti:
En. Musta on varsin ällöttävää nähdä hiinureiden käpälöivän ja imuttelevan toisiaan televisiossa ja kanava vaihtuu saman tien, kuten myös Boeliuksien ja Hillmanienkin kohdalla. Häissä kanavaa ei voi vaihtaa joten parempi vain olla menemättä.
Missä ohjelmassa on homojen käpälöintiä ja imuttelua?
Jos vain pääsen niin osallistun kaikkiin juhliin joihin kutsutaan 😊
Mikä vakaumus? En usko jumalaan enkä raamatun sanaan. En pidä homoseksuaalisuutta syntinä, rikoksena, tai millään tavoin vääränä. Kaksi aikuista saa paneskella toisiaan ihan niin paljon kuin huvittaa. Ketään ei pakoteta mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä vakaumuksen?
Kaikin mokomin. Miksi haluat mainostaa asiaa?
Mainostaa?
Jos aloituksessa mainitaan jo vakaumuksesta ja sen lisäksi siitä vielä erikseen joku kysyy ja niihin vastaa, niin se on kysymykseen vastaamista, ei mainostamista.
Mutta tosiaan, voisin kuvitella, että hän "mainosti" asiaa, koska se a)liittyi ketjun aiheeseen ja b) joku siitä erikseen kysyi.
Ole hyvä.
-eri
Nuorempana olin mukana tutun häissä, joissa hääpari oli samaa sukupuolta. Enää en menisi, ainakaan, jos kyse olisi ns. kirkkohäistä, koska olen sittemmin tullut uskoon. Jos kyse siviilivihkimisestä niin en osaa tältä seisomalta sanoa menisinkö. Se pari, jonka häät mainitsin alussa, erosi pian häämatkan jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä ohjelmassa on homojen käpälöintiä ja imuttelua?
Avaa mikä tahansa Netflixin tai muun suoratoistopalvelun uusi sarja niin siellä löytyy woketettua rakkautta kaikille spektreille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On vakaumuksen vastaista, enkä henk koht osallistuisi. Silti olen sitä mieltä, että jokainen saa toki mennä naimisiin kenen kanssa tahansa. Elämäntyyli on valinta.
Entä jos oma poikasi olisi menossa naimisiin toisen miehen kanssa? Tai tyttäresi toisen naisen kanssa? Et menisi vaikka olet heidän vanhempansa, koska vakaumuksesi estää sen
No en menisi. Ei se sitä tarkoita, etten rakastaisi lapsiani, vaan että en ylipäätään osallistu sellaisiin tilaisuuksiin, jotka sotii omaa moraalia vastaan, kuten orgioihin tms. Toki voisin muuten olla heidän kanssaan yhteyksissä, en vain halua juhlia sellaista, joka ei ole juhlan arvoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raamatun mukaan avioero on rikos. Mutta tuomitseeko uskikset ne? Harva. Rusinat pullasta.
Raamatun mukaan rikas ei pääse taivaaseen. Mutta se tulee nähdä oman aikansa kontekstissa kuten kaikki muutkin asiat.
Paitsi homoasiat. Ne tarkoittaa ihan kaikkia aikoja, käsityksiä ja tapoja. Ja silloin, kun on käännetty homokohdat jotain muuta, kuin homoja tarkoittaviksi, kyse on virheestä, kuten silloin kun Luther käänsi Paavalin kirjeissä olleen kohdan tarkoittamaan lapsiinsekaantujia. Eihän se nyt voi olla totta, homot pitää tuomita ennemmin.
Vierailija kirjoitti:
Sano vaan reilusti, että alkaa homoista jöpöttämään muukin kuin tv-kapula kädessä. Semmoista kiihottumista kansanryhmää kohtaan, kuten se klassisesti ymmärretään.
-winner-
Uskovissa on paljon yksinkertaisia ihmisiä jotka saa sisältöä "vakaumukselleen" toisten ihmisten ja heidän oikeuksien vastustamisesta.