Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kiinnosta yhtään naisia tinderissä

Vierailija
23.10.2025 |

Valitettavasti en kiinnosta ketään. Monta kuvaa. Kuvat ok ja teksti on. En saa yhtään osumaa. 40v mies ja valitettavasti tilanne on tämä.

Kommentit (425)

Vierailija
201/425 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tätä miettinyt et muuttaisin koko elämän suunnan, apua masennukseen, mahaa pienemmäksi, lisää urheilua, alkoa vähemmälle, sinne salille mentävä, huonot kaverit pellolle ja parempaa suuntaan.

Kyllä joku pieni kaljamaha on sun ongelmista pienin. Suurin ongelma on sun korvien välissä. Olet täysin mielenvikainen ja väkivaltainen juoppo.

No olen masentunut, mutta en mielenvikainen. En ole koskaan ollut väkivaltainen enkä juoppo, ihmiset juo nuoretkin alkoholia nykyään kerran kk.

Kyllä todellakin olet mielenvikainen ja väkivaltainen. Muakin naista uhkailit aiemmassa ketjussa väkivallalla vaikka en edes haukkunut sua

Sä olet aika sairas jos haluat minut laitokseen, mene Kontulaan katsomaan väkivaltaisia juoppoja niin ymmärrät sitten!!!

Vierailija
202/425 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo varmaa moni on ihminen menny elämässä eteenpäin 40 v haluaa myös perheen lapsia, minä en halua, minä tykkään viihteellä käydä ei se ole ongelma ja juoda alkoholia, en ole juoppo en juo joka vloppu, ja urheilen vähän liikun kyllä, yritän kehittää itseäni lisää, ja 40 tonnin velat maksaa 5 v velkajärjestelyllä sit olen velaton mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/425 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pahalla mutta susta saa tosi reppana kuvan. Kyllä itsetuntoa pitää hiven olla. Nyt vaan säälit itseäsi ja se on todella luotaantyötävää. 

Tässä kun sun kirjoituksia lukee, niin et herätä kyllä mielenkiintoa yhtään.

Tuntuu, että sulla on tuoda suhteeseen vaan kasaongelmia. 

-Yksinäisyys

- Mielenterveys

- Alkoholi

- Itsetunto

- Raha 

Muutenkin tunnut vaan etsivän ensisijaisesti reikää. Kunhan vaan joku on jota porata, muulla ei väliä. 

Kannattaa hoidattaa itsensä kuntoon, kaikin tavoin. Vasta sen jälkeen kun oma pakka kunnossa, hakea seuraa. Silloinkin kannattaa olla kiinnostunut naisista ihmisinä eikä pussien tyhjentäjänä. 

Muutos lähtee susta, ei niistä naisista. 

Vierailija
204/425 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pahalla mutta susta saa tosi reppana kuvan. Kyllä itsetuntoa pitää hiven olla. Nyt vaan säälit itseäsi ja se on todella luotaantyötävää. 

-Yksinäisyys

- Mielenterveys

- Alkoholi

- Itsetunto

- Raha 

Muutenkin tunnut vaan etsivän ensisijaisesti reikää. Kunhan vaan joku on jota porata, muulla ei väliä. 

Kannattaa hoidattaa itsensä kuntoon, kaikin tavoin. Vasta sen jälkeen kun oma pakka kunnossa, hakea seuraa. Silloinkin kannattaa olla kiinnostunut naisista ihmisinä eikä pussien tyhjentäjänä. 

Mä menen psykoterapiaan ja saan lääkityksen, olen masentunut

Vierailija
205/425 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Yksinäisyys

- Mielenterveys

- Alkoholi

- Itsetunto

- Raha 

Sori rahaa mulla on ja työpaikka et pärjään, en etsi naisesta pelkkää reikää.

Vierailija
206/425 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmasti masentuu tässä kun ei naiset kiinnostu, ja toki vika on itsessä sen myönnän jo enempi nyt, mietin vaa muutoksia.

Vierailija
207/425 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tätä miettinyt et muuttaisin koko elämän suunnan, apua masennukseen, mahaa pienemmäksi, lisää urheilua, alkoa vähemmälle, sinne salille mentävä, huonot kaverit pellolle ja parempaa suuntaan.

Kyllä joku pieni kaljamaha on sun ongelmista pienin. Suurin ongelma on sun korvien välissä. Olet täysin mielenvikainen ja väkivaltainen juoppo.

No olen masentunut, mutta en mielenvikainen. En ole koskaan ollut väkivaltainen enkä juoppo, ihmiset juo nuoretkin alkoholia nykyään kerran kk.

Kyllä todellakin olet mielenvikainen ja väkivaltainen. Muakin naista uhkailit aiemmassa

Edelleen ainoa päästään sairas tässä ketjussa olet sä itse. 

Vierailija
209/425 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 v on tullut velkaa noin 20 tuhatta lisää korkoineen, että olen pahasti velkakierteessä ja ei ole kavereita, koen olevani ulkopuolinen, ja en kiinnosta enää naisiakaan.

Vierailija
210/425 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista silti että vaikka tekisit kaiken tuon niin kukaan nainen ei siltikään ole velvollinen alkamaan suhteeseen kanssasi, panopuuksesi tai edes kiinnostumaan sinusta.

Vierailija
211/425 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Yksinäisyys

- Mielenterveys

- Alkoholi

- Itsetunto

- Raha 

Mä menen psykoterapiaan ja saan lääkityksen,

Aivan kuten kirjoitin, hoidat itsesi kuntoon, sitten vasta edes mietit mitään muuta. 

Vierailija
212/425 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä todellakin olet mielenvikainen

Mä en ole sairas, olen masentunut vähän eri asia.

Vierailija
213/425 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muista silti että vaikka tekisit kaiken tuon niin kukaan nainen ei siltikään ole velvollinen alkamaan suhteeseen kanssasi, panopuuksesi tai edes kiinnostumaan sinusta.

Kyllä ja monet muutkin naiset ja miehet eivät koskaan kiinnostu, he ovat ikisinkkuja.

Vierailija
214/425 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Yksinäisyys

- Mielenterveys

- Alkoholi

- Itsetunto

- Raha 

Sori rahaa mulla on ja työpaikka et pärjään

Silti et saa edes sitä 😅

Vierailija
215/425 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Yksinäisyys

- Mielenterveys

- Alkoholi

- Itsetunto

- Raha 

en ole saanut apua pitkään aikaan.

Vierailija
216/425 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olet sairas. Etkä sä vain masentunut ole vaan olet täysin mielenvikainen ja uhkailet ihmisiä väkivallalla. Olet myös harhainen ja älyltäsi vajaavainen.

Vierailija
217/425 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tavalliset miehet saa tinderistä matcheja.

miehen pitää olla rikas tai jännä

Vierailija
218/425 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi vinkkiä: 1) Valitse alustasi. Älä ole viidessä deittipalvelussa samaan aikaan tai vaikutat epätoivoiselta. 2) Vaihda profiilikuvasi edes muutaman kuukauden välein äläkä tee niin että oot samalla kuvalla vuositolkulla monessa eri deittisivulla koska edelleen se vaikuttaa epätoivoiselta. Mieluummin panosta laatuun sen sijaan että roikut jollain deittisivulla ikuisuuksia. Jos ei heti natsaa niin ei hätää. Ota happea välissä ja keskity itseesi ja oo hetki poissa deittisivuilta. Vähän ajan päästä uutta matoa koukkuun uudella kuvalla (siis tuoreella tietysti) ja uudella esittelytekstillä (kuitenkaan ei ole tarkoitus kaikkea muuttaa vaan sitä miten samat asiat kirjoittaa). Se antaa freshimmän kuvan ja näyttää että elämässäsi tapahtuu jotain.

P.s. sori, vähän sekava teksi ku en nyt ehdi korjailemaan.  

Vierailija
219/425 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli olet sairas. Etkä sä vain masentunut ole vaan olet täysin mielenvikainen ja uhkailet ihmisiä väkivallalla. Olet myös harhainen ja älyltäsi vajaavainen.

Olet kyllä todella sairas ja oletat tommosia miksi? Et ole nähnyt mua ja et edes tunne.

Vierailija
220/425 |
23.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet kyllä todella sairas ja oletat tommosia miksi? Et ole nähnyt mua ja et edes tunne.

Tule katsomaan minua ja mieti vähän mitä sanot tuntemattomalle ihmiselle, hitto sinut pitäisi pistää hoitoon, olet kyllä vastenmielinen ihminen!!!!!!!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän