En kiinnosta yhtään naisia tinderissä
Valitettavasti en kiinnosta ketään. Monta kuvaa. Kuvat ok ja teksti on. En saa yhtään osumaa. 40v mies ja valitettavasti tilanne on tämä.
Kommentit (425)
Niin et vastannut. Mitä kävi parisuhteellesi naisystäväsi kanssa kun etsit seksiseuraa Tinderissä?
Allu on todella vähäjärkinen, väkivaltainen, mielenvikainen ja sekava juoppo. Täysi luuseri joka ei saa pilata yhdenkään naisen elämää.
Vierailija kirjoitti:
Allu on todella vähäjärkinen, väkivaltainen, mielenvikainen ja sekava juoppo. Täysi luuseri joka ei saa pilata yhdenkään naisen elämää.
Olet kuvottava ihminen, et tunne minua, et ole nähnyt, oletat tommosta minusta, kauhea ihminen olet, mene hoitoon!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole sairas, olen masentunut vähän eri asia.
Eli olet sairas. Etkä sä vain masentunut ole vaan olet täysin mielenvikainen ja uhkailet ihmisiä väkivallalla. Olet myös harhainen ja älyltäsi vajaavainen.
Olet kyllä todella sairas ja oletat tommosia miksi? Et ole nähnyt mua ja et edes tunne.
Ei, en edelleenkään ole sairas vaan mä sairaanhoitajana näen sun kaltaisia ihmisiä jatkuvasti. Sä itse kirjoitat aivan sekavia ja päättömiä juttuja, uhkailet ihmisiä väkivallalla jne. Mun ei tarvitse nähdä tai tuntea sua, kun sun kirjoitukset puhuu puolestaan.
No ei mua kiinnosta, olet kuvottava, toivottavasti saat vaikka potkut töistä, mä niin toivon sitä tai yt neuvottelut.
Anna elämäsi Jeesukselle niin asiat voivat parantua, rukoilen puolestasi Allu 🙏
Jestas mitä haukkujia sairaita ihmisiä täälä, en jaksa enää kirjottaa mitään, kyllä muitaki asioita on elämässä pärjää hyvin voi urheilla ja tehdä töitä.
Oletko koskaan miettinyt hengellisiä asioita? Raamattu on hieno kirja, kannattaa tutustua
Vierailija kirjoitti:
Sähän Allu seurustelet jo?
Allu samassa lauseessa saattaa olla tuuheahiuksinen, varakas, lähes kaksimetrinen ja erittäin menestynyt heppu joka vielä seurustelee ja samaan aikaan 188 cm, kaljuuntuva, raivokohtauksia saava isomahainen alkoholisti joka ei koskaan ole saanut naista ja ajaa hienon Audin sijaan käsiin hajoavaa rotiskoa.
Aikamoinen kameleontti tää meidän Allu.
Vierailija kirjoitti:
Jestas mitä haukkujia sairaita ihmisiä täälä, en jaksa enää kirjottaa mitään, kyllä muitaki asioita on elämässä pärjää hyvin voi urheilla ja tehdä töitä.
Kyllä sinä jaksat. Joka hiton päivä varmaan ainakin kaksi ketjua samaa ulinaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli olet sairas. Etkä sä vain masentunut ole vaan olet täysin mielenvikainen ja uhkailet ihmisiä väkivallalla. Olet myös harhainen ja älyltäsi vajaavainen.
Olet kyllä todella sairas ja oletat tommosia miksi? Et ole nähnyt mua ja et edes tunne.
Ei, en edelleenkään ole sairas vaan mä sairaanhoitajana näen sun kaltaisia ihmisiä jatkuvasti. Sä itse kirjoitat aivan sekavia ja päättömiä juttuja, uhkailet ihmisiä väkivallalla jne. Mun ei tarvitse nähdä tai tuntea sua, kun sun kirjoitukset puhuu puolestaan.
No ei mua kiinnosta, olet kuvottava, toivottavasti saat vaikka potkut töistä, mä niin toivon sitä tai yt neuvottelut.
Mua ei kiinnosta sun ulinasi ja harhasi. En ole saamassa potkuja. Sä toivon mukaan saat kenkää koska olet täysin päästäsi sekaisin. Laitoshoitoon sut pitäisi laittaa.
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan miettinyt hengellisiä asioita? Raamattu on hieno kirja, kannattaa tutustua
Allua voisi paukuttaa päähän Raamatulla josko vähän tokenisi.
Vierailija kirjoitti:
Niin et vastannut. Mitä kävi parisuhteellesi naisystäväsi kanssa kun etsit seksiseuraa Tinderissä?
Yllättäen ei Allu tähän vastaa!! Tietääköhän naisystävä mitä sen selän takana mies puuhaa?
Vierailija kirjoitti:
195 cm pitkä ja en nyt rumakaan ole.
Liian pitkä olet. Tosin eipä tuo este varmaan olisi jos olisit muuten kiinnostava.
Eli siis Tinder on naisille kultakaivos, kirjaimellisesti. Vai onko? Mitäs jos tämmönen markkina-arvoltaan 51-vuotias neljän lapsen äiti, joista osa vielä kaitsettavia (ihan kauniskasvoinen ja urheilullinen tosin) laittaisi profiilin tuonne. Tuleeko oikeasti ainoatakaan mätsiä ja jos niin keiltä? (Ja huonot törkyläpät antamisesta sinne tänne tai tonne voi jättää välistä)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
195 cm pitkä ja en nyt rumakaan ole.
Liian pitkä olet. Tosin eipä tuo este varmaan olisi jos olisit muuten kiinnostava.
Kyllä nuorempana olin.
Vierailija kirjoitti:
Joo varmaa moni on ihminen menny elämässä eteenpäin 40 v haluaa myös perheen lapsia, minä en halua, minä tykkään viihteellä käydä ei se ole ongelma ja juoda alkoholia, en ole juoppo en juo joka vloppu, ja urheilen vähän liikun kyllä, yritän kehittää itseäni lisää, ja 40 tonnin velat maksaa 5 v velkajärjestelyllä sit olen velaton mies.
Mistä noi velat on? Miten teit?
Vierailija kirjoitti:
Eikös tämä "Allu" ole jo nähty aika moneen kertaan.
Tilanne vuonna 2021:
https://www.vauva.fi/keskustelu/4421056/olen-vaha-miettiny-mita-vikaa-m…
"Eikö tämä asia ole jo selvinnyt niissä aikaisemmissa sadoissa keskusteluketjuissa? Montako kertaa tämä asia pitää käydä läpi ja miksi aina uudessa ketjussa?"
Tilanne vuonna 2025
31.07.2025 https://www.vauva.fi/keskustelu/6165882/olen-kai-rupsahtanut-tai-sitten…
08.08.2025 https://www.vauva.fi/keskustelu/6177198/onkohan-tasoni-laskenut-kun-en-…
13.08.2025
https://www.vauva.fi/keskustelu/6184216/naisiin-ei-vain-nykyaan-tutustu…
https://www.vauva.fi/keskustelu/6190882/tuntuu-ettei-enaa-mun-ikaset-na…
https://www.vauva.fi/keskustelu/6189194/en-ymmarra-miksen-kiinnosta-nai…
06.09.2025
Nämä ovat kaikki sinun ketjujasi. Ymmärrät kai jo, ettet ole normaali mies? Jos et ymmärrä, vie tämä ketju hoitokontaktillesi, jos sinulla on sellainen. Jos ei ole, mene vaikka terveyskeskukseen ja näytä nämä viestisi. Tarvitset apua. NYT. Tilanteesi tuntuu pahenevan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei mua kiinnosta, olet kuvottava, toivottavasti saat vaikka potkut tö
Sut pitää saada hoitoon. Olet sekopää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo varmaa moni on ihminen menny elämässä eteenpäin 40 v haluaa myös perheen lapsia, minä en halua, minä tykkään viihteellä käydä ei se ole ongelma ja juoda alkoholia, en ole juoppo en juo joka vloppu, ja urheilen vähän liikun kyllä, yritän kehittää itseäni lisää, ja 40 tonnin velat maksaa 5 v velkajärjestelyllä sit olen velaton mies.
Mistä noi velat on? Miten teit?
Allu on ottanut korkeakorkoista velkaa ja pelannut sekä ryypännyt ne rahat.