Naisiin ei vain nykyään tutustu missään.
Naiset ovat jotenki muuttunut, enää he eivät ollenkaa kiinnostu ja olen huomannut jo sen pitkään. Eivät halua nähdä, lähtee treffeille, eivät hirveesti ees juttele en oikein ymmärrä, missä sitten nykyään tutustuu naisiin, myös käyn töissä mut ei sielä oikein. Joskus mulla nuorempana oli enempi naisia kavereita ja myös he kiinnostuivat kun oli nuorempi, mut tätä tää on, onneks on jotain muutaki elämässä kun naiset.
Kommentit (228)
Kerro Allu enemmän itsestäsi. Mitä teet työn ohella, harrastatko jotain? Tykkäätkö liikkua luonnossa vai oletko enemmän kaupunki-ihminen? Mistä unelmoit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytkö tanssimassa, ap? Ole selvinpäin ja hae naisia tanssimaan. Siinä tutustuu kivasti ja jää kännihölmöilyt sikseen. Ja hae oman ikäisiä suurinpiirtein.
Missä naisia voi nykyään hakea tanssimaan?
Lavatansseissa, ravintolatansseissa, diskoissa ja tanssikursseilla. Kesällä lavatansseja löytyy ympäri Suomen.
M59+
Vierailija kirjoitti:
EIHÄN näihin nykynaisiin voi enää tutustua!kuvittelevat olevansa joitain prinsessoja ,tai vähintään elokuva tähtiä?!ei ainakaan tavismiehet kelpaa!?ja itse ovat iso-pyllyisiä ja naamat turvoksissa,jo nelikymppisetkin!no,ei asialle voi mitään!eläkää kuten haluatte ja lihokaa vielä enemmän,te pullamössö sukupolven ruusut!Ilkka,Turun alue
Tota mäkää en ymmärrä miks ne sit kelpaa?
M59+
Vierailija kirjoitti:
Syksyllä alkaa taas tanssikurssit yms. Mene niihin.
-Kävin muutaman kerran ja 80% osallistujista oli miehiä. Jouduin tanssimaan miehenä karvaisen ukon kanssa valssia, lopetin siihen.
-Naisia noissa ei juurikaan käy, tai jos on vaan menossa naimisiin ja miehensä kanssa tulleet opettamaan sille häävalssin alkeet.
-Naiset oppii tansseissa kun mies vie on helppo mennä mukana ja oppia, ei tarvi tanssikursseja mihinkään, miehelle ne on pakollisia jos aikoo tanssia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syksyllä alkaa taas tanssikurssit yms. Mene niihin.
-Kävin muutaman kerran ja 80% osallistujista oli miehiä. Jouduin tanssimaan miehenä karvaisen ukon kanssa valssia, lopetin siihen.
-Naisia noissa ei juurikaan käy, tai jos on vaan menossa naimisiin ja miehensä kanssa tulleet opettamaan sille häävalssin alkeet.
-Naiset oppii tansseissa kun mies vie on helppo mennä mukana ja oppia, ei tarvi tanssikursseja mihinkään, miehelle ne on pakollisia jos aikoo tanssia.
1) Kerropa millä tanssikurssilla oli 80% miehiä. Ikinä en ole sellaista tilannetta nähnyt vaikka jo aika monet kurssit olen käynyt. Yhden kerran Pavilla alkukesästä oli kurssin alussa viejiä pari kpl enemmän kuin seuraajia mutta hieman alun jälkeen tilanne oli jo toisinpäin.
2) Seuraajalla on monissa tansseissa mutkikkaammat askeleet kuin viejällä joten olet väärässä.
3) Taidat valehdella jotta saisit lisää vastauksia.
Itse löysin nykyisen kumppanini tanssikurssin jälkeen lavatansseista. Siellä on monella haku päällä.
M59+
Yksi vaikeuttava asia on se, että naiset ovat yksinkertaisesti hyvin tylsiä: standardiajattelua, toisiltaan apinoituja kiinnostuksenkohteita, yleistä narttumaisuutta. Naisellisia hyveitä on turha etsiäkään. Parhaimmillaan voi löytää kreisin taidepimun, joka on ehkä edes psykologisesti mielenkiintoinen. Murhekryyni lopulta siitäkin.
EIHÄN näihin nykynaisiin voi enää tutustua!kuvittelevat olevansa joitain prinsessoja ,tai vähintään elokuva tähtiä?!ei ainakaan tavismiehet kelpaa!?ja itse ovat iso-pyllyisiä ja naamat turvoksissa,jo nelikymppisetkin!no,ei asialle voi mitään!eläkää kuten haluatte ja lihokaa vielä enemmän,te pullamössö sukupolven ruusut!Ilkka,Turun alue