Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en tajua enää tätä deittailua

Vierailija
08.09.2025 |

Olen keski ikäinen mies 41 v ja en tajua enää deittailua. Kyseessä on siis Facebook dating, en ymmärrä alussa menee hyvin ja juttu luistaa myös nainen kysyy jotain. Sitten yhtäkkiä hiljenee täysin mykäksi, ei vastaa viesteihin ja voi mennä monta päivää ettei vastaa, onko nainen vain vääränlainen ja häntä ei kiinnosta? Kyllä mä itse otan yhteyttä ja olen hyvin aktiivinen pitään yhteyttä myös nopeasti haluan nähdä, ei sen näin pitäisi mennä että toinen kiinnostuu vain. En tiedä kai sitten jokin vika minussa on. Nykyään ei sitten millään pääse treffeille asti saati tapaamaan naista.

Kommentit (96)

Vierailija
1/96 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta siltä tuntuu että mä en niinku nykyään ketään kiinnosta tai sit mun ympärillä vaanii vain paha karma.

Vierailija
2/96 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole tarpeeksi kiinnostava. Kyllä minä ainakin naisena haluan treffailla kiinnostavien miesten kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/96 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jumalauta, Allu. TAAS uusi ketju samasta vanhasta loppuunkalutusta aiheesta? Lopeta jo!

Vierailija
4/96 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole tarpeeksi kiinnostava. Kyllä minä ainakin naisena haluan treffailla kiinnostavien miesten kanssa.

No miten niin en ole? Voi se toki olla niinkin, mutta kyllä mussa ihan hyviä ominaisuuksia olen ja kaikkee, mutta ei se tämmöistä joskus ollut siis tarkotan suoraa sanoen nuorempana, vaikka en mikää vanha ole vieläkään.

Vierailija
5/96 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sama juttu ei muakaan kaikki naiset kiinnosta.

Vierailija
6/96 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en uskalla edes kokeilla. 😀

N46

7/96 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en tajua tuota, että ventovieraan ihmisen kanssa aletaan deittailla 😅

Vierailija
8/96 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet liian aktiivinen. Nainen ajattelee että haluat vain panna. Madalla aktiivisuuttasi niin huomaat, että koho alkaa nykiä.

Vierailija
9/96 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaa voi käsittää miten aina törmään sitten vääränlaisiin naisiin jos minä kiinnostun ja koskaan naiset eivät halua ees tavata.

Vierailija
10/96 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet liian aktiivinen. Nainen ajattelee että haluat vain panna. Madalla aktiivisuuttasi niin huomaat, että koho alkaa nykiä.

Mitä tarkoitat? Eikö saisi ollenkaa laittaa viestiä ja ottaa yhteyttä? Odotella viikko et nainen kysyy mitä kuuluu :D?

Vierailija
11/96 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänäänkin sä Allu aloitit uuden ketjun vaikka vielä eilisessäkin olet vinkumassa.

Vierailija
12/96 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vaa ymmärrä nykyää oikee naisia, ihan suoraa haluan sanoa.

Vierailija
13/96 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti mun taso on sitten jotenkin laskenut kun ikää tullut ja vanhentunut ettei vaa kertakaikkiaan kiinnosta ketään, harmi, olen miettinyt mitä sitten teen asialle.

Vierailija
14/96 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä vielä nuorempana naiset kiinnostui ottivat yhteyttä ja kyselivät kaikkee jopa halusivat nähdä. Mä en ymmärrä mitä vikaa mus nykyään sit on.. töitä teen ahkerasti vakityö, yritän lenkkeillä ja muuttaa itseäni parempaan, on vähän ylipainoa ja mahaa mutta yritän laihduttaa.

Vierailija
15/96 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä vielä nuorempana naiset kiinnostui ottivat yhteyttä ja kyselivät kaikkee jopa halusivat nähdä. Mä en ymmärrä mitä vikaa mus nykyään sit on.. töitä teen ahkerasti vakityö, yritän lenkkeillä ja muuttaa itseäni parempaan, on vähän ylipainoa ja mahaa mutta yritän laihduttaa.

Olen miettinyt eikö ne ole tasoisiani naisia vai ovatko liian tasokkaita minulle vai mikä tässä mättää, mä en ole nuorten kaunottarien hoikkien 20 v perässä, ihan oman ikästen kyllä tavallisten naisen.

Vierailija
16/96 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity itseesi ja unohda ne netin naiset

Vierailija
17/96 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska näytän komealta ja olen pitkä ja käytän hienoja vaatteitakin muotivaatteita käytän hajusteita huolehdin itsestäni, mikähän tässä sit mättää?

Vierailija
18/96 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskity itseesi ja unohda ne netin naiset

Sitä teenkin ja kehitän itseäni, mutta en ymmärrä, kaipaan läheisyyttä kosketusta ja jutella naiselle.

Vierailija
19/96 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne oli vielä 5 v sitte paljon parempi, pääsi treffeillekki, en ymmärrä, naiset on jotenki vaikeita tai niin muuttunut.

Vierailija
20/96 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti mun taso on sitten jotenkin laskenut kun ikää tullut ja vanhentunut ettei vaa kertakaikkiaan kiinnosta ketään, harmi, olen miettinyt mitä sitten teen asialle.

Sä lupasit kostaa kaikille jotka ghostaa. Ehkä ne aavistaa sen ja väistävät luodin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan