Ärsyttää vain kun naiset lopettaa sen yhteyden pidon kun seinään
Juu olen huomannut pitkään ottaa naiseen yhteyttä, esti vastaa hetken tai kysyy jotain, kunnes menee täysin mykäksi, olen miettinyt että annan jatkos tommoset vain olla, jos naista ei kiinnosta niin se pitäs vaan ymmärtää.
Kommentit (27)
Itse otan esimerkiksi yhteyttä facebook dating naisiin, mutta hetken ehkä vastaavat ja sitten lopettavat kun seinään, ois ees kohteliasta ilmoittaa naiset ettei kiinnosta, miksi teette näin?
Spämmäät.
Sait viime kerralla paljon hyviä vastauksia.
Vierailija kirjoitti:
Tuolla ulosannilla en ihmettele.
Niin kerrohan lisää ja perustelut?
Niin no en mä ota enää yhteyttä naisiinkaan jos se on turhaa ja lähinnä ei niitä kiinnosta.
keskittyy elämäs jotenki sitte muihin juttuihin ja tapaa kavereita ja unohtaa naiset vaan.
Vierailija kirjoitti:
Teit jotain tyhmää
En ole kyllä tehnyt.
Mut joo en vain yksinkertaisesti kiinnosta naisia kun alussa hetken vastaavat ja kysyvät sitten yleisesti kaikki menee mykkäkouluksi.
En tiiä mitä vikaa sitten minussa on, kohtuu hyvin tässä asiat kuitenki on.
Ihan jo kirjoitustaidon puute voi karkottaa ne naiset pois.
Ilmeisesti ei ole vain riittävä tai liian tasokas tai naiset ovat minulle vääränlaisia kun ei heitä kiinnosta kun alussa 2 viestiin vastata.
Vierailija kirjoitti:
Ihan jo kirjoitustaidon puute voi karkottaa ne naiset pois.
No sille mä en voi sori mitään.
Ne huomaa kirjoitustyylistä, että kyseessä on... noh, erityislaatuinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Niin mitä sitte, kuka meistä olis täydellinen? Mäki olen tehnyt paljon virheitä elämässäni ja oon nyt keski ikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mitä sitte, kuka meistä olis täydellinen? Mäki olen tehnyt paljon virheitä elämässäni ja oon nyt keski ikäinen.
Mutta mä yritän silti kehittää itseäni eteenpäin ja meen vaikka jumpalle tässä kohta että jos vaikka vähän laihduttaisi.
Yhteydenpito on kuin yhdyssana. Vaali sitä ja tee oikein, niin yhteyskin pysyy.
No näillä mennää, ei auta mitään.
Ei sitä oikein sillain vaan kiinnosta enää naisia ja kai mä sen sitte ymmärrän.