En ymmärrä miksen kiinnosta naisia ollenkaa enää
Olen siis 39 v mies ja käyn töissä ja urheilen vähän ja muita harrastuksia ei oikein ole. No aika paljon käyn tapahtumis festareilla ulkona yksin. Olen huomannut et naiset ei vain mitää huomiota kiinnitä eivät katso ees päälle. Omasta mielestäni olen ihan hyvän näkönen, ja pitkä 188 cm, vähän mahaa ja ylipainoa mutta en todellakaan ole lihava. Hirveän pinnallisia naiset nykyää hoikkia ja meikattuja jne, tiedän etten heille kelpaa. Olen yrittänyt oman tasosiani, vähän pyöreämpiä, mutta he ehkä hetken juttelee ja sit saan pakit, siis pitäskö vaan luovuttaa? Olen kyllä joskus nuorempana saanut naisia.
Kommentit (225)
En oikein ymmärrä naisia. Kai mussa on jotain vikaa.
Eipä ne naisetkaan mitään hoikkia ja prinsessoja ole kaikki
Olen ihan omani tasosia yrittänyt, mutta ei heitä kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Eivät he silloin ole tasoisiasi.
Riittää että olet oma itsesi ja kohtelias, kunhan olet korkeakoulutettu, sosiaalinen ja treenattu.
Vierailija kirjoitti:
Riittää että olet oma itsesi ja kohtelias, kunhan olet korkeakoulutettu, sosiaalinen ja treenattu.
Sori en ole, pitäskö olla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitten en ymmärrä, en mä mikää ruma ole ja lihava.
aika paljo mua lihavempia naisia heillä oli eilen miehet ja ihmettelin vain, minä aina yksin, no alkaan luovuttaan.
Allu-murmelihan se siellä. Ja taas aloitetaan alusta.
Koska nykyään naiset tietää, että on parempi olla yksin kun epämieluisassa suhteessa. Ehkä säkin ap löydät rauhan, kun alat arvostaa itteäs, etkä mieti naisettomuutta. Keskity oikeasti tärkeisiin asioihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei valitse ulkonäön ja koon perusteella. Olet huonotasoinen sisäisesti.
En ymmärrä nykyään naisia, ehkä sit mun tyylinen mies ei vaa kiinnosta, tai joku karma mun touhuissa on.
Allu Allu.. taas jälleen kerran sama ruikutus.
Miten voi joku olla noin loputtoman pinnallinen? Vuodesta toiseen vonkuu ulkonäöstä ja autoista.
Vierailija kirjoitti:
Koska nykyään naiset tietää, että on parempi olla yksin kun epämieluisassa suhteessa. Ehkä säkin ap löydät rauhan, kun alat arvostaa itteäs, etkä mieti naisettomuutta. Keskity oikeasti tärkeisiin asioihin.
Niin meinaankin enempi urheilla ja saada itteäni laihemmaksi
Vierailija kirjoitti:
aika paljo mua lihavempia naisia heillä oli eilen miehet ja ihmettelin vain, minä aina yksin, no alkaan luovuttaan.
Ehkä ne miehet oli sillai fiksuja, että ne osas vaikka suomen kieltä kirjoittaa? Minä vähän epäilen, että sinä olet ammattikoulusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei valitse ulkonäön ja koon perusteella. Olet huonotasoinen sisäisesti.
Kerrohan millä tavalla? Miksi sitten tavis pullero nainen kelpaa?
Me kyllä ymmärretään.