Jenny elää miesten rahoilla ja deittailee vain providermiehiä
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/67c2146e-caeb-4014-8f29-91750003715c
Plus-juttu, mutta tiivistettynä: Jenny tapailee vain elättäjämiehiä, jotka ostavat hänelle illallisten lisäksi matkoja (eivät aina edes yhteisiä), kylpylälomia ja tavaroita.
Jenny tarvitsee varakkaita miehiä, koska hänellä on kallis elämäntyyli. Hän pyytää deiteillä heti kättelyssä aluksi jotain vähintään satasen lahjaa, millä hän testaa onko miehessä potentiaalia. Jos kieltäytyy, niin deitti loppuu siihen.
Hän suosii yrittäjämiehiä, koska heillä on rahan lisäksi Jennyn mukaan suunnitelmallisuutta elämässä.
Jenny vaatii rahan lisäksi maskuliinista energiaa, jonka vastineeksi saa häneltä "parantavaa" feminiinistä energiaa.
Tähän mennessä ei sinänsä mitään ihmeellisiä. koska tuollaisia naisia on aina ollut ja tulee aina olemaan.
Mutta tämä kohta lopussa tiputti mut kunnolla nauramaan:
" Osa pään kylmänä pitämistä on Jennyn mukaan se, että tapailee useaa miestä samaan aikaan mutta ei harrasta seksiä heidän kanssaan.
Sanoisin, että olen todella seksivastainen. Se sekoittaa pään ja siinä on riskejä.
Siksi intiimiys deittailuvaiheessa ei Jennyn mukaan kannata"
:D. Jennyä ei sinänsä vaivaa mikään, mutta täytyy ihmetellä mikä helvetti noita Jennyn prinsessaleikit maksavia miehiä vaivaa, kun eivät edes palkinnoksi seksiä saa. No, ei se ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa.
Kommentit (282)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Summa summarum: Jenny on h*ora mutta kieltäytyy antamasta bildeä?
Ei, vaan hän on hoora, mutta ei julkisuudessa myönnä antavansa bildeä. Yrittää luoda illuusiota, että olisi jotenkin hoorien yläpuolella. Oikeasi tekee ihan samaa hommaa kuin muutkin hoorat. Eipä heillekään ihan jokainen asiakas tule seksin takia, vaikka moni tuleekin.
Onko terapeuttinainenkin mielestäsi h uora? Lopettakaa jo tämä itsenne nolaaminen.
Ei siinä ole mitään noloa, että ymmärtää, miten nämä kuviot toimivat. Miksi sinulle on noin kova paikka, että nainen omasta vapaasta tahdostaan myy itseään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei mistään muusta puhukaan, kuin naisen arvosta, ja kun nainen käyttää sitä arvoaan, alkaa loputon pöyristely ja itku. Arvoa on, mutta ilmaiseksi pitäisi saada.
Tätä olen minäkin monesti naureskellut. Naisen markkina-arvo. Mitään nainen ei sillä arvollaan saa, rahaakaan ei saa mieheltä ottaa vaikka se tienaisi enemmän. Onko tämä jäänne jostain, kun miehet on maksaneet isille ostaessaan vaimon, vai mitkä ne hemmetin markkinat ovat?
Ps. Naisen markkina-arvo laskee tatuoinneista, koska tatuoitua naista ei voi ihmiskaupata, sillä läheiset saattavat tunnistaa naisen tatuoinneista. Miettikääpä sitä, kun seuraavan kerran kuulette, että mies puhuu markkina-arvon laskusta tatuoiduilla naisilla.
Kuten tästäkin taas huomataan, ei miehen kannata puhua mieltymyksistään yhtään mitään ken
Saat sinä haluta ihan mitä haluat, mutta jos koet omat mieltymyksesi joksikin kaikkia naisia koskettavaksi markkina-arvoksi, vaikka mitään markkinoita ei ole olemassa, kuulostat poikkeuksetta vajaaälyiseltä. Jos haluat ostaa ja myydä naisia markkinoilla, miksi nainen ei saisi itse myydä itseänsä niillä markkinoilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten kyseessä on ihan vain perinteinen sugar daddy -kuvio, mutta Jenny ei vain ole rehellinen tuossa seksijutussa, koska ei halua leimautua julkisuudessa h-sanaksi. Ihan fiksu veto, jos niin.
Sehän on selvää että seksiä tuossa harrastetaan. Ihan normaalia valkopesua.
Se että sinä et arvosta naisissa muuta kuin pimsaa ei tarkoita, ett kaikki miehet olisivat kaltaistasi saastaa.
Mistä sinä voit tietää mitä minä arvostan ja miten se liittyy mihinkään? Keskustelutyylisi kertoo alhaisesta älykkyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei mistään muusta puhukaan, kuin naisen arvosta, ja kun nainen käyttää sitä arvoaan, alkaa loputon pöyristely ja itku. Arvoa on, mutta ilmaiseksi pitäisi saada.
Tätä olen minäkin monesti naureskellut. Naisen markkina-arvo. Mitään nainen ei sillä arvollaan saa, rahaakaan ei saa mieheltä ottaa vaikka se tienaisi enemmän. Onko tämä jäänne jostain, kun miehet on maksaneet isille ostaessaan vaimon, vai mitkä ne hemmetin markkinat ovat?
Ps. Naisen markkina-arvo laskee tatuoinneista, koska tatuoitua naista ei voi ihmiskaupata, sillä läheiset saattavat tunnistaa naisen tatuoinneista. Miettikääpä sitä, kun seuraavan kerran kuulette, että mies puhuu markkina-arvon laskusta tatuoiduilla naisilla.
Kuten tästäkin taas huomataan, ei miehen ka
Eli siis ongelma on sanassa "markkina-arvo"? Olen vuosien varrella tällä palstalla sanonut, että nimeksi voidaan vaihtaa vaikka appelsiini tai omena, jos se edistää keskustelun kulkua. Itse asiahan ei muutu miksikään sillä, että sitä kutsutaan eri nimellä.
Samalla logiikalla "sokerideittailu" tai "provider-miesten tapailu" on prostituutiota (jos siihen liittyy seksiä) tai taloudellista hyväksikäyttöä (jos siihen ei liity seksiä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän kyllä ihan tätä Jennyä. En itsekään kauniina naisena käytä aikaani yhteenkään mieheen, joka ei ole valmis panostamaan minuun ja suhteeseemme. Tarkoittaen sitä, että käyttäytyy herrasmiesmäisesti, maksaa esim. ravintolalaskut, ostaa lahjoja, antaa huomiota, osoittaa välittävänsä. Oma aikani ja läsnäoloni, energiani, ei ole itsestäänselvyytenä luovutettava asia kenellekään. Enkä todellakaan alkaisi mihinkään suhteeseen (varsinkaan intiimiin suhteeseen) miehen kanssa, joka ei kohtele minua kuin kukkaa kämmenellä. Tämä on kaukana huoraamisesta. Kyse on itsensä arvostamisesta naisena.
Kyllä se on nimeltään huoraaminen, jos rahaa tai lahoja vastaan avaa haaransa. Puhdasta kaupankäyntiä.
Kaupankäyntiä ja huoraamista, jos arvostaa itseään eikä ala mihinkään suhteeseen, jossa tätä monin tavoin ilmenevää arvostusta ei ole?
Näkyy ja kuuluu, että herrasmiehet on harvassa nykyään.
Kaupankäyntiä ja huoraamista, jos arvostaa itseään eikä ala mihinkään suhteeseen, jossa tätä monin tavoin ilmenevää arvostusta ei ole?
Kyllä. Mikäli asia X myydään toiselle rahaa tai tavaraa vastaan, silloin kyse on kaupankäynnistä. Se arvostaako myyjä itseään vai ei, ei liity tähän asiaan mitenkään. Tuskinpa kaikki lehti- tai sähkösopimusmyyjätkään itseään erityisemmin arvostavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän kyllä ihan tätä Jennyä. En itsekään kauniina naisena käytä aikaani yhteenkään mieheen, joka ei ole valmis panostamaan minuun ja suhteeseemme. Tarkoittaen sitä, että käyttäytyy herrasmiesmäisesti, maksaa esim. ravintolalaskut, ostaa lahjoja, antaa huomiota, osoittaa välittävänsä. Oma aikani ja läsnäoloni, energiani, ei ole itsestäänselvyytenä luovutettava asia kenellekään. Enkä todellakaan alkaisi mihinkään suhteeseen (varsinkaan intiimiin suhteeseen) miehen kanssa, joka ei kohtele minua kuin kukkaa kämmenellä. Tämä on kaukana huoraamisesta. Kyse on itsensä arvostamisesta naisena.
Kyllä se on nimeltään huoraaminen, jos rahaa tai lahoja vastaan avaa haaransa. Puhdasta kaupankäyntiä.
Kaupankäyntiä ja huoraamista, jos arvostaa itseään eikä ala mihinkään suh
Kemia, himo, vetovoima, biologia. Kaikki ovat kokeneet melkoisen inflaation ja pelkästään sillä, mitä "joku tuo pöytään" on väliä.
Ihme touhua.
Oikeastiko on olemassa naisia, joiden mielestä mies ei ole herrasmies, jos mies ei osta naiselle kalliita lahjoja? Viittaan kirjoittajaan, joka taivastelee sitä, että itsensä myyminen on kaupankäyntiä.
Toimisin Jennyn kanssa näin:
Lupaavana providermiehenä veisin Jennyn kalliisti syömään, ja kylvettäisin häntä tarinoilla luksus elämästä ja tyhjäpäisten pinnallisten golddigger-akkojen tarpeellisuudesta.
Kävisin vessassa paskalla, toisin mukanani vessapaperikäärössä ripulia ja pökäleen. Puristaisin ne pöydän alta Jennyn kengille ja housuille. Syötyäni lautasen tyhjäksi, nousisin pöydästä ja kiittäisin Jennyä hyvästä ruoasta.Sitten rutistushalaisin häntä niin että kämmeneen jäneet ripulijääämät pyhkiytyisivät hänen Luis Vittunin mekkoonsa, ja poistuisin paikalta.
Kuulostaa todella pinnalliselta, ontolta ja materialistiselta elämältä. Minä valitsen mieluummin keskivertoelämän, työn josta pidän ja nautin omista saavutuksistani rakastamani ihmisen vierellä.
Se, ettei tienaa ulkonäöllään, ei tarkoita että olisi ruma. Some on aiheuttanut tämän kieroutuneen ajatustavan, mutta mitä muutakaan voi odottaa kun naiselle toitotetaan lapsesta asti ulkonäön olevan tärkeintä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli myönnät keksiväsi juttuja päästäsi ja sinulla ei ole mitään lähteitä väitteidesi tueksi, vain oma pikku pääsi joka on täynnä ala-arvoista moskaa.
Eipä muuta kuin laitat tänne lähteet, jotka todistavat minun olevan väärässä. Niin kauan kuin sellaisia ei löydy, minun väitteeni ei ole kumottavissa.
Eli puhut paskaa ja vaadit muita todistamaan itsesi vääräksi - no itsehän siellä raastuvassa istut sitten loukkaavien valheidesi levittelystä.
Ai sä olet tämä vakiotrolli, joka kuvittelee, että vauvapalstalla kirjoittelu johtaa johonkin raastupaan. No se selittääkin paljon. Tiesitkö muuten, että siellä raastuvassa pitää olla TODISTEITA siitä, että kirjoitukset eivät pidä paikkaansa?
Kunnianloukkaus se anonyymikin kirjoittelu on. Miksi tarpeesi loata naisen mainetta, ellet ole itse köyhä ruma paska?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli myönnät keksiväsi juttuja päästäsi ja sinulla ei ole mitään lähteitä väitteidesi tueksi, vain oma pikku pääsi joka on täynnä ala-arvoista moskaa.
Eipä muuta kuin laitat tänne lähteet, jotka todistavat minun olevan väärässä. Niin kauan kuin sellaisia ei löydy, minun väitteeni ei ole kumottavissa.
Eli puhut paskaa ja vaadit muita todistamaan itsesi vääräksi - no itsehän siellä raastuvassa istut sitten loukkaavien valheidesi levittelystä.
Ai sä olet tämä vakiotrolli, joka kuvittelee, että vauvapalstalla kirjoittelu johtaa johonkin raastupaan. No se selittääkin paljon. Tiesitkö muuten, että siellä raastuvassa pitää olla TODISTEITA siitä, että kirjoitukset eivät pidä paikkaansa?
Ei vaan sinun täytyisi todistaa naisen h uoruus eli prostituutio jos sellaisia väitteitä esität. Laki ei mene niin, että "minä solvaan ketä haluan ja sinä olet velvoitettu todistamaan solvaukseni vääräksi, häh häh hää h u o r r a a a ".
Kunnianloukkaus se anonyymikin kirjoittelu on. Miksi tarpeesi loata naisen mainetta, ellet ole itse köyhä ruma paska?
Ei ole, mikäli kirjoittelussa kerrotaan vain totuus. Älä hyvä lapsi mene iltapäivälehteen mainostamaan hooraamistasi, jos et kestä, että siitä keskustellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Summa summarum: Jenny on h*ora mutta kieltäytyy antamasta bildeä?
Ei, vaan hän on hoora, mutta ei julkisuudessa myönnä antavansa bildeä. Yrittää luoda illuusiota, että olisi jotenkin hoorien yläpuolella. Oikeasi tekee ihan samaa hommaa kuin muutkin hoorat. Eipä heillekään ihan jokainen asiakas tule seksin takia, vaikka moni tuleekin.
Onko terapeuttinainenkin mielestäsi h uora? Lopettakaa jo tämä itsenne nolaaminen.
Ei siinä ole mitään noloa, että ymmärtää, miten nämä kuviot toimivat. Miksi sinulle on noin kova paikka, että nainen omasta vapaasta tahdostaan myy itseään?
Myy seuraansa, niinkuin terapeuttikin. Ei siinä ole mtään väärää, kuten ei prostituutiossakaan. Mutta h uoraksi sellaisen kutsuminen, joka myy seuraansa tai esimerkiksi deittailee varakkaita miehiä, on rikos. Miksi tämä on sinulle näin kova pala?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten kyseessä on ihan vain perinteinen sugar daddy -kuvio, mutta Jenny ei vain ole rehellinen tuossa seksijutussa, koska ei halua leimautua julkisuudessa h-sanaksi. Ihan fiksu veto, jos niin.
Sehän on selvää että seksiä tuossa harrastetaan. Ihan normaalia valkopesua.
Se että sinä et arvosta naisissa muuta kuin pimsaa ei tarkoita, ett kaikki miehet olisivat kaltaistasi saastaa.
Mistä sinä voit tietää mitä minä arvostan ja miten se liittyy mihinkään? Keskustelutyylisi kertoo alhaisesta älykkyydestä.
Älykkyysosamääräni on yli 130, samaa ei varmasti voi sanoa sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä annan aikaani, energiaani ja läsnäoloani ihmisille, joista pidän. En tahdo, että minua pidetään kuin kukkaa kämmennellä, en itsekään jaksaisi ketään jatkuvati miellyttää, jotta olisin sen toisen ajan, läsnäolon ja energian avoinen. Rahasta en varmasti aikaani haaska
Ihmeellinen oletus. En minäkään mitään rahasta myy enkä ole ostattavissa. Kyllä kyseessä on kokonaisvaltainen arvostaminen, joka näkyy monella tapaa sekä oikeanlainen tunne oikeanlaisen ihmisen seurassa. Tai mitään suhdetta ei tule. Pärjään itseksenikin oikein hyvin eikä suhteessa oleminen ole mikään välttämättömyys. En tapaile miehiä, joilla ei ole minulle tarpeeksi tarjottavaa. Henkisellä puolella, arvostavilla eleillä, rakkaudella, huomioimisella. Joka sisältää myös sen, että miehelle ei ole ongelma panostaa suhteeseen myös taloudellisesti maksamalla esim. ravintolalaskun tai jatkossa yhteiseen kotiin vaikka lastenhoitajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei
Laki menee nimenomaan niin, että syyttävän tahon on pystyttävä todistamaan, että syytetty on syyllistynyt rikokseen, josta häntä syytetään. Et sinä murhastakaan voi tuomiota langettaa, ellei sinulle'a ole todisiteta, että murha on tapahtunut. "Syytön kunnes toisin todistetaan" on länsimaisen oikeuslaitoksen perusperiaatte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli tuolla logiikalla "parisuhde" ja "seksi" on seksuaalista hyväksikäyttöä, sillä mies hyötyy näistä mutta nainen ei. Oho, kaikki miehet ovat seks.hyväksikäyttäjiä ja r aiskaajia! Tykkään tästä logiikasta.