Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erilaiset valtadynamiikat suhteissa

Vierailija
18.10.2025 |

Minä olen 32v nainen ja mieheni on suunnilleen saman ikäinen. Teen suhteessamme kaikki päätökset, olemme yhdessä sopineet tämän dynamiikan suhteen alussa, ja nyt tuli juuri kuusi vuotta täyteen. Olemme onnellisia näin.

Me olemme kumpikin autismin kirjolla. Mieheni käy töissä, on IT-alalla, varsin hyväpalkkainen työ. Itse olen kotona. Mies pitää työstään, mutta se kuormittaa häntä sen verran paljon, ettei hän jaksaisi tehdä töiden ulkopuolella minkäänlaisia päätöksiä. Hänen mielestään on ihanaa, kun kotona saa vain olla ja minä huolehdin kaikesta. Mies tekee kyllä kotitöitä, mutta päätöksiin hänen ei tarvitse osallistua. Toki josksu hän saattaa jotain ehdottaa, esim. Jotain reissuja ja otan näitä kyllä huomioon päätöksissäni.

Meillä ei ole seksiä, mutta läheisyyttä, hellimistä, hoivaamista ja pusuja on paljon. En ole ikinä ollut kiinnostunut seksistä, unelmasuhteeni on aina ollut sellainen, että minä saan hoivata ja huolehtia miehestä .Tykkään leperrellä hänelle, ja hän pitää siitä myös paljon. Miehelläni olisi jonkinlaisia seksihaluja, joten siinä asiassa halut eivät täysin kohtaa, mutta muuten olemme täydellinen match. Olemme naureskelleet, että emme varmaan kumpikaan pystyisi olemaan kenenkään muun kanssa.

Onko kenelläkään muulla tavallisesta poikkeavaa suhdemuotoa/valtadynamiikkaa ja jos on, kuinka se toimii?

N32

Kommentit (804)

Vierailija
421/804 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EN PU-U-U-PPA OLLA VOIS 👴🏻💜

Jos Konala ei sitä mulle sois 😎

EN PU-U-U-PPA OLLA VOIS 🥸

Jos vasu olisi pois 🧺🥩🍺

EI JUMMI JAMMI! 🤩

P u p pan uusi biisi, päivän paras 🤣👏🏻👏🏻👏🏻 

Vierailija
422/804 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraava askel on yövaippa. Nainen järjestää jonkun feikkivahingon sänkyyn ja miestä painostetaan seuraavana iltana laittamaan varmuuden vuoksi vaippa yöksi. Sitten painetaan tissit naamalle ja alkaa se perus aivopesu samalla että vaippa on ihana ja sitä kannattaa käyttää. Tämä toistuu joka ilta ja jossain kohtaa se vaippa alkaa sitten kastua öisin

Ja sitten yhtenä aamuna vaippa jääkin päälle kun lähdetään päivän touhuihin. Seuraavaksi pitää opetella kastelemaan myös päivisin. Se on varmasti aluksi vaikeaa mutta aina kun vaippa kastuu, ap painaa tissit kasvoille ja lepertelee. Näin se alkaa vähitellen ehdollistua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/804 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kuvitella että AP todella mielellään vaihtaisi kumppaninsa vaippoja. Itseasiassa uskon sen olevan edelleen tavoite

Vierailija
424/804 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraava askel on yövaippa. Nainen järjestää jonkun feikkivahingon sänkyyn ja miestä painostetaan seuraavana iltana laittamaan varmuuden vuoksi vaippa yöksi. Sitten painetaan tissit naamalle ja alkaa se perus aivopesu samalla että vaippa on ihana ja sitä kannattaa käyttää. Tämä toistuu joka ilta ja jossain kohtaa se vaippa alkaa sitten kastua öisin

Minä pystyisin toteuttamaan tämän :)

Näillä tisseillä ja lepertelytaidoilla ei montaa viikkoa mene kun aletaan olla märkiä 

Ap

Vierailija
425/804 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun aletaan olla vaipoissa päivät sekä yöt, on hyvä laittaa vaatekaappi uusiksi. Paljon söpöjä bodyja, haalareita ja potkareita <3 Aikuisten vaatteita ei enää tarvita

Vierailija
426/804 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis tää AP:n puolisohan on ollut kunnon tissitakiainen jo useamman vuoden. Kun hän siirtyy vaippoihin, voitte kuvitella kuinka paljon hän sen jälkeen tulee tarvitsemaan tisua. AP saa varautua kunnon maraton-imetyksiin

Vierailija
427/804 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä imetään mun rakastani aina kun se tarvitsee tissiä :)

Ap

Vierailija
428/804 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näillä tisseillä ja lepertelytaidoilla ei montaa viikkoa mene kun aletaan olla märkiä 

Ap

Tsemppiä AP. Muista että se on täysin luonnollista eikä millään tavalla väärin :) pidä huolta että mussukkasi saa sitten riittävän paksut yövaipat ja tutin suuhun kun ei voi tisu suussa nukkua

Vierailija
429/804 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä AP:n laps... Siis kumppani. En Malta odottaa että nämä tapahtuvat. Etenkin tisua pitäis taas saada...

Vierailija
430/804 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ystävät :) Näillä ohjeilla teen murustani pikkuvauvan jouluun mennessä. Tiedättekö muuten että hän tykkää mun tisseistä ja kun lepertelen hänelle? Ihana pieni vaippapeppu

Ap

Vierailija
431/804 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa erittäin tylsältä. 6 vuotta ilman seksiä 🤮🤮🤮🤮🤮🤮

Vierailija
432/804 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja siis tää AP:n puolisohan on ollut kunnon tissitakiainen jo useamman vuoden. Kun hän siirtyy vaippoihin, voitte kuvitella kuinka paljon hän sen jälkeen tulee tarvitsemaan tisua. AP saa varautua kunnon maraton-imetyksiin

:DDD se on kyllä pahin tissitakiainen koskaan. Mutta AP on myös varmasti maailman innokkain imettämään ja painamaan tisuja naamalle

Vierailija
433/804 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa erittäin tylsältä. 6 vuotta ilman seksiä 🤮🤮🤮🤮🤮🤮

Tuossa suhteessa se yhdessäolo on vähän...erilaista

Vierailija
434/804 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teidän kanssa. Luin nämä ja nyt alkoi oikeasti kiinnostaa ;) täytyy laittaa uutta pitsiä illaksi päälle ja vähitellen aloittaa suostuttelu...

Ap

Vierailija
435/804 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Niin niin, mutta entäs siiten kun vaippoihin alkaa tulla sitä kiinteämpää tavaraa. Sinä alkaa varmaan melko äkkiä olla valtasuhteet koetuksella

Vierailija
436/804 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisipa tää ollut joku tarinoita keksivä pervosetä niinkuin nämä yleensä on, mutta mulla on paha aavistus, että tuo kirjoittaja on oikeasti kuka väittää olevansa ja nuo tapahtumat ovat totta. Jotain erilaista tässä oli kuin muissa fetissijutuissa joita aika-ajoin ilmestyy tänne

Sanotaan että reilut 300 ekaa viestiä ovat hyvin varmasti totta. Järkyttävä dynamiikka, jossa on oikeasti tavoite saada toinen taantumaan ja riippuvaiseksi. En ihmettelisi vaikka nuo viimeisten sivujen viestit olisivat oikeasti ap:n unelmia

Vierailija
437/804 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori AP mutta...en yllättyisi. En lainkaan

Vierailija
438/804 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteletteko oikeasti että minä haluaisin tai suunnittelin tuollaista??? Joku raja, minä olen leperrellyt kumppanilleni, se on aika eri asia kuin vaipat, imetys tai vauvanvaatteet.

En missään tapauksessa haaveile kumppanini taantuvan noin pitkälle

-Oikea aloittaja

Vierailija
439/804 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatteletteko oikeasti että minä haluaisin tai suunnittelin tuollaista??? Joku raja, minä olen leperrellyt kumppanilleni, se on aika eri asia kuin vaipat, imetys tai vauvanvaatteet.

-Oikea aloittaja

Et haaveile kumppanisi taantuvan noin pitkälle? Eli haaveilet hänen taantuvan kuitenkin jonkun verran? Ei vastasyntyneeksi vaan 1,5-vuotiaaksi?

Vierailija
440/804 |
19.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Oikea aloittaja

Et haaveile kumppanisi taantuvan noin pitkälle? Eli haaveilet hänen taantuvan kuitenkin jonkun verran? Ei vastasyntyneeksi vaan 1,5-vuotiaaksi?

Ai AP se vieläkin selittelee täällä :DD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi