Erilaiset valtadynamiikat suhteissa
Minä olen 32v nainen ja mieheni on suunnilleen saman ikäinen. Teen suhteessamme kaikki päätökset, olemme yhdessä sopineet tämän dynamiikan suhteen alussa, ja nyt tuli juuri kuusi vuotta täyteen. Olemme onnellisia näin.
Me olemme kumpikin autismin kirjolla. Mieheni käy töissä, on IT-alalla, varsin hyväpalkkainen työ. Itse olen kotona. Mies pitää työstään, mutta se kuormittaa häntä sen verran paljon, ettei hän jaksaisi tehdä töiden ulkopuolella minkäänlaisia päätöksiä. Hänen mielestään on ihanaa, kun kotona saa vain olla ja minä huolehdin kaikesta. Mies tekee kyllä kotitöitä, mutta päätöksiin hänen ei tarvitse osallistua. Toki josksu hän saattaa jotain ehdottaa, esim. Jotain reissuja ja otan näitä kyllä huomioon päätöksissäni.
Meillä ei ole seksiä, mutta läheisyyttä, hellimistä, hoivaamista ja pusuja on paljon. En ole ikinä ollut kiinnostunut seksistä, unelmasuhteeni on aina ollut sellainen, että minä saan hoivata ja huolehtia miehestä .Tykkään leperrellä hänelle, ja hän pitää siitä myös paljon. Miehelläni olisi jonkinlaisia seksihaluja, joten siinä asiassa halut eivät täysin kohtaa, mutta muuten olemme täydellinen match. Olemme naureskelleet, että emme varmaan kumpikaan pystyisi olemaan kenenkään muun kanssa.
Onko kenelläkään muulla tavallisesta poikkeavaa suhdemuotoa/valtadynamiikkaa ja jos on, kuinka se toimii?
N32
Kommentit (804)
Vierailija kirjoitti:
Ja siis tää AP:n puolisohan on ollut kunnon tissitakiainen jo useamman vuoden. Kun hän siirtyy vaippoihin, voitte kuvitella kuinka paljon hän sen jälkeen tulee tarvitsemaan tisua. AP saa varautua kunnon maraton-imetyksiin
Malttaisikohan lopettaa tisun lutkutusta edes vaipan vaihdon ajaksi ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja siis tää AP:n puolisohan on ollut kunnon tissitakiainen jo useamman vuoden. Kun hän siirtyy vaippoihin, voitte kuvitella kuinka paljon hän sen jälkeen tulee tarvitsemaan tisua. AP saa varautua kunnon maraton-imetyksiin
Malttaisikohan lopettaa tisun lutkutusta edes vaipan vaihdon ajaksi ;)
Ap osaa tehdä kaikki vauvanhoitotyöt niin että tissi pysyy koko ajan pikkuisen suussa
Okei, tunnustan, että minusta olisi kiehtova ajatus hoivata aikuisvauvaa mutta en halua kenenkään pysyvästi taantuvan.
No niin, nyt se on sanottu ääneen, pitäkää kuinka sairaana tahansa
Ap
Hyvä kun myönsit nyt asian. Ei siinä sinänsä mitään väärää ole mutta et voi yrittää tehdä kumppanistasi aikuisvauvaa ilman lupaa
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun aletaan olla vaipoissa päivät sekä yöt, on hyvä laittaa vaatekaappi uusiksi. Paljon söpöjä bodyja, haalareita ja potkareita <3 Aikuisten vaatteita ei enää tarvita
Yksi hyvä suositus aikuiskokoisista bodyistä: onepiece. Itselläni oli tällainen potkupuku joskus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraava askel on yövaippa. Nainen järjestää jonkun feikkivahingon sänkyyn ja miestä painostetaan seuraavana iltana laittamaan varmuuden vuoksi vaippa yöksi. Sitten painetaan tissit naamalle ja alkaa se perus aivopesu samalla että vaippa on ihana ja sitä kannattaa käyttää. Tämä toistuu joka ilta ja jossain kohtaa se vaippa alkaa sitten kastua öisin
Minä pystyisin toteuttamaan tämän :)
Näillä tisseillä ja lepertelytaidoilla ei montaa viikkoa mene kun aletaan olla märkiä
Ap
Niin niin, mutta entäs siiten kun vaippoihin alkaa tulla sitä kiinteämpää tavaraa. Sinä alkaa varmaan melko äkkiä olla valtasuhteet koetuksella
Miehen voi laittaa kontin kylpyhuoneen lattialle ja suihkun avulla huljutella ulosteet viemäriin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisipa tää ollut joku tarinoita keksivä pervosetä niinkuin nämä yleensä on, mutta mulla on paha aavistus, että tuo kirjoittaja on oikeasti kuka väittää olevansa ja nuo tapahtumat ovat totta. Jotain erilaista tässä oli kuin muissa fetissijutuissa joita aika-ajoin ilmestyy tänne
Sanotaan että reilut 300 ekaa viestiä ovat hyvin varmasti totta. Järkyttävä dynamiikka, jossa on oikeasti tavoite saada toinen taantumaan ja riippuvaiseksi. En ihmettelisi vaikka nuo viimeisten sivujen viestit olisivat oikeasti ap:n unelmia
Hänellä on tarve tällaiseen erikoissuhteeseen. Ei siinä ole mitään järkyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Ajatteletteko oikeasti että minä haluaisin tai suunnittelin tuollaista??? Joku raja, minä olen leperrellyt kumppanilleni, se on aika eri asia kuin vaipat, imetys tai vauvanvaatteet.
En missään tapauksessa haaveile kumppanini taantuvan noin pitkälle
-Oikea aloittaja
Niinpä, kiusaajat hävetkää. Ap haluaa miehen olevan 3-vuotias ja vaippakuiva, ei mikään VAUVA!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatteletteko oikeasti että minä haluaisin tai suunnittelin tuollaista??? Joku raja, minä olen leperrellyt kumppanilleni, se on aika eri asia kuin vaipat, imetys tai vauvanvaatteet.
-Oikea aloittaja
Niinpä, kiusaajat hävetkää. Ap haluaa miehen olevan 3-vuotias ja vaippakuiva, ei mikään VAUVA!
Kyllä sen miehen pitää ainakin tissiä vielä imeä, ja jotenkin luulen että AP haluaisi vaippojakin vaihtaa, oma mies ei vaan ole taantunut vielä niin pitkälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Oikea aloittaja
Kyllä sen miehen pitää ainakin tissiä vielä imeä, ja jotenkin luulen että AP haluaisi vaippojakin vaihtaa, oma mies ei vaan ole taantunut vielä niin pitkälle.
Ihmislapsi vieroittautuu rinnasta luonnostaan 4-5v iässä. Voi siis olla vielä imeväinen ja vaippakuiva.
Ette te voi kirjoittaa että yritän kaikin keinoin saada kumppaniani taantumaan. Menin näyttämään hänellekin tätä ketjua silloin kun keskustelu oli vielä hyvää ja nyt tämä on alkanut näyttää aika pahalta
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraava askel on yövaippa. Nainen järjestää jonkun feikkivahingon sänkyyn ja miestä painostetaan seuraavana iltana laittamaan varmuuden vuoksi vaippa yöksi. Sitten painetaan tissit naamalle ja alkaa se perus aivopesu samalla että vaippa on ihana ja sitä kannattaa käyttää. Tämä toistuu joka ilta ja jossain kohtaa se vaippa alkaa sitten kastua öisin
Minä pystyisin toteuttamaan tämän :)
Näillä tisseillä ja lepertelytaidoilla ei montaa viikkoa mene kun aletaan olla märkiä
Ap
Niin niin, mutta entäs siiten kun vaippoihin alkaa tulla sitä kiinteämpää tavaraa. Sinä alkaa varmaan melko äkkiä olla valtasuhteet koetuksella
Jos vaippaan tulee kiinteää niin lepertely loppuu ja tissiä ei heru!
Vierailija kirjoitti:
Ette te voi kirjoittaa että yritän kaikin keinoin saada kumppaniani taantumaan. Menin näyttämään hänellekin tätä ketjua silloin kun keskustelu oli vielä hyvää ja nyt tämä on alkanut näyttää aika pahalta
Ap
Ei huolta, ei me paljasteta sille että teet siitä omaa vauvaasi parhaillaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitä mies tuossa oikein saa vastineeksi kun elättää sinut
Aika paljonkin.
1) Hän saa olla minun kanssani. Hän rakastaa minua ja olen oikeasti tosi hyvä kumppani
2) Hän saa elää töiden ulkopuollla täysin ilman huolia kun minä huolehdin kaikesta
3) Hän saa paljon läheisyyttä, kosketusta, hoivaa , juuri sillä tavalla mistä pitää eniten.
Ap
Tämä on itse asiassa varmaan aika lähellä sitä, mitä aasialaiset perinteiset suhteet ovat. Niissä nainen huolehtii perheen taloudesta jopa siihen mittakaavaan, että miehen palkka menee suoraan naisen tilille. Miehellä voi sitten olla oma viikkoraha. Tämä järjestely on käsittääkseni luotu sitä varten, että jos miehet hallinnoivat itse rahoja, heillä on kuulemma tapana tuhlata ne uhkapeleihin, päihteisiin j
Kyllä Aasiassa on mies perheen pää. Ei suinkaan naisen tossun alla.
Aasiassa mies johtaa perhettä ja siellä on merkillinen kunniakulttuuri ja häpeäkulttuuri myös. Siis länsimaalaisesta kannalta on vaikea ymmärtää sitä.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ai ihanko totta, on alkanut näyttää sun kannalta pahalta. Ne pahalta näyttävät viestit olet itse kirjoittanut, kuten sen miten aivopesit toisen tykkäämään lepertelystä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei huolta, ei me paljasteta sille että teet siitä omaa vauvaasi parhaillaan
Jos se meinaa kuitenkin tajuta niin näytä sille tissiä, niin varmasti se unohtaa kaiken
Saakohan IT mies ikinä rahojaan takaisin
Vierailija kirjoitti:
Saakohan IT mies ikinä rahojaan takaisin
Ap on jo ostanut koko rahalla vaippoja, tutteja ja bodyja
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eiköhän se ole teille molemmille ihan hyvä että tiedätte, mitä tuollaisista touhuista yleisesti ajatellaan :D
No kerros nyt minkäikäiseksi pitäisi sitten taantua?