Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehelle lapsuudenperhe on tärkeämpi

Vierailija
17.10.2025 |

Miehelleni lapsuudenperhe on hänelle kaikkein tärkein, minä tulen toisena. Hän näki perhettään aika vasta ja palatessaan takaisin kotiin, sanoi että nyt on "paluu tylsään arkeen". Hänen perhe asuu aika kaukana eivätkä voi nähdä usein.

Aina sanoo että tuntee olonsa paremmaksi kun on soitellut perheelleen. Minullekin sanoo, että minun pitäisi muuttaa lähemmäs perhettäni niin tuntisin oloni paremmaksi. 

Jotenkin tämä nyt hiertää. En tiedä onko vika minussa kun ajattelen näin. Onko lapsuudenperhe todella se tärkein vai se perhe mitä on itse rakentamassa? Lapsia meillä ei vielä ole.

Kommentit (222)

Vierailija
221/222 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotain tärkeysjärjestystä aletaan pitää, on tärkeämpää asettaa puoliso ykköseksi. Jos lapsuuden perhe kiilaa ykköseksi, niin kun vanhemmista aikaa jättää, voi huomata olevansa aivan yksin.

Onkohan sitten kuinka mukavaa viettää yksinäistä vanhuutta, kun tärkeysjärjestys on ollut näin nurinkurinen.

Vierailija
222/222 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, älä vaan hanki lapsia tuon ihmisen kanssa, ellet halua yh:ksi. Itse lähtisin suhteesta ja etsisin aikuisen rinnalleni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi