Naiset, mikä miehessä voi olla vikana jos naiset jatkuvasti
-torjuvat
-kohtelevat epäkunnioittavasti
-näkevät kaverina/neutraalina, eivät koe seksuaalista kemiaa
-käyttävät emotionaalisena tukihenkilönä ilman romanttista kiinnostusta
-eivät ota vakavasti
Kommentit (16)
Vikana on se, ettet vihaa naisia tarpeeksi. Kun minä aloin ajatella itsekkäästi ja olla kusipää, niin sain valita naiset, ketä panen. Riittää, että annat kaikille orgasmin, niin maine panomiehenä leviää.
Vierailija kirjoitti:
Vikana on se, ettet vihaa naisia tarpeeksi. Kun minä aloin ajatella itsekkäästi ja olla kusipää, niin sain valita naiset, ketä panen. Riittää, että annat kaikille orgasmin, niin maine panomiehenä leviää.
🤮
Ei mitään sen syvällisempää, kuin että olet ruma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤮
Loppujen lopuksi miehen tehtävä on orgasmintuottaja. Muut seikat suhteessa merkitsevät perin vähän.
-eri
Et ole itse mahdollisesti tarpeeksi flirtti ja tee selväksi, että sinua kiinnostaa muukin kuin kaveruus. Jos lähestyt kaverillisesti, monet naiset olettaa että haluat vain kaverin, ja kohtelevat sinua sitten kaverina. Joskus toki kaveruuden kauttakin voi alkaa romanttinenkin juttu, mutta osa naisista on sellaisia että ellei heti ole jotain seksuaaliseen vetoon viittaavaa välillä, ei se myöhemminkään herää. Eli jos he on heti alussa olettaneet että tuo hakee vain kaveria ja lokeroineet siis kaveriksi, se ei muutu myöhemminkään vaikka toinen sanoisi olevansa ihastunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤮
Loppujen lopuksi miehen tehtävä on orgasmintuottaja. Muut seikat suhteessa merkitsevät perin vähän.
-eri
Satisfyer hoitaa tuon minuutissa ja ilman mitään vaivaa kuin painaa napista ja laittaa kone oikeaan paikkaan. Ei miestä orgasmien takia kannata riesoiksi ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤮
-eri
Satisfyer hoitaa tuon minuutissa ja ilman mitään vaivaa kuin painaa napista ja laittaa kone oikeaan paikkaan. Ei miestä orgasmien takia kannata riesoiksi ottaa.
Kumma kyllä niitä riesaksiottajia riittää. Jokin muu syy?
Vierailija kirjoitti:
Jossain määrin tämä pitää paikkansa, mutta tiedän myös varsin rumia miehiä, jotka on jollain tapaa hyvin karismaattisia ja sitä kautta seksikkäitä. Olin itsekin kerran suorastaan ihastunut työkaveriin, joka oli alle 170 cm pitkä, päältä kalju ja ruipelo. Mutta hänessä oli jotain valtavan kiehtovaa ja aistillista, en ollut ainoa ihastunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jossain määrin tämä pitää paikkansa, mutta tiedän myös varsin rumia miehiä, jotka on jollain tapaa hyvin karismaattisia ja sitä kautta seksikkäitä. Olin itsekin kerran suorastaan ihastunut työkaveriin, joka oli alle 170 cm pitkä, päältä kalju ja ruipelo. Mutta hänessä oli jotain valtavan kiehtovaa ja aistillista, en ollut ainoa ihastunut.
Joo rumuutta voi paikata paljonkin hyvällä luonteella, mutta ap:lla ei selvästi ole sitäkään, jos tilanne on tuo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤮
-eri
Kumma kyllä niitä riesaksiottajia riittää. Jokin muu syy?
Useimmat haluaa kumppania, mutta ei orgasmit siinä se pääasia ole, siihen on tosiaan tehokkaampia tapoja saada niitä kuin yhdyntä. Mutta läheisyyttä, kumppanuutta, juttuseuraa yms. ei toki saa vielä ainakaan laitteilta.
Ahaa, eli ap yrittää ystävyyden varjolla päästä itseään huomattavasti tasokkaampien naisten pikkuhousuihin. Jepulis. Entä jos vaan nostasit tasoasi, tai tyytyisit niihin omantasoisiin naisiin.
Sinähän olet mt-syistä eläkkeellä, ja sinulla on myös joku Nepsy ja myös ehkä persoonallisuushäiriö/-häiriöt? Lisäksi olet keski-ikäinen setämies ja tavallisen näköinen
Yrität varmasti itseäsi huomattavasti nuorempia kaunottaria, jotka käyvät töissä ja ovat.mieleltään terveitä.
Nainen vastaa:
- et vaikuta heterolta
- sinulla ei ole sosiaalista pelisilmää (ehkä olet autismin kirjolla)