Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Klarna ei hyväksy enää myöhemmin tai osissa

Vierailija
17.10.2025 |

Onko muilla vastaavaa että klarna ei enää hyväksy osissa tai myöhemmin maksua. Kysyin tänään kaveriltani kuka on myös käyttänyt klarnaa pitkään eikä hälläkään hyväksy. Ollaan molemmat hoidettu hyvin ajallaan kaikki maksut eikä mitään ole rästissä ja myös luottotiedot kunnossa. Onko muilla vastaavaa ollut

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut vastaavaa.

Vierailija
2/41 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset maksa kerralla pois?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä käyttä klarna

nimim. kokemusta on

Vierailija
4/41 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä ei jokaisella ole varaa maksaa heti esim uutta pesukonetta tai vastaavaa heti varsinkin jos on pienet tulot tai tiukka tilanne menossa elämässä esim työttömäksi jäämisen johdosta

Vierailija
5/41 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boikotoin Klarnaa. Olisiko teillä liikaa luottoa ettette saa sitä enää lisää. 

Vierailija
6/41 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ehkä ei jokaisella ole varaa maksaa heti esim uutta pesukonetta tai vastaavaa heti varsinkin jos on pienet tulot tai tiukka tilanne menossa elämässä esim työttömäksi jäämisen johdosta

Pyykätä voi myös käsin.

Vierailija
7/41 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyykätä voi myös käsin.

Kyllä. Kävellä voi myös avojaloin. Asua voi myös luolassa. Syödä voi myös pettuleipää. 

Vierailija
8/41 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tuollaista ongelmaa ollut.

Tilaan Klarnalla yleensäkin Temusta, Aliexpressistä ja joskus jotain hajuvesiä yms. ulkomailta.

Kätevää, saa 30 päivää korotonta ja paketti on käsissä, ennen kuin tuon maksaa.

Vierailija
9/41 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klarnassa on joskus ollut häiriöitä, varsinkin, kun ottivat uudet robotit sinne, ettei anna maksaa, tai sitten karhuaa jo maksettuja laskuja.

Ne on yleensä olleet väliaikaisia, mutta tylsiähän ne aina ovat.

Jos ei maksut onnistu, kannattaa varmaan kysäistä onko heillä joku ongelma siellä. 

Vierailija
10/41 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sanoo joskus, ettei voi maksaa, kun on joku muu klarnan lasku vasta menossa maksuun, mutta menen siitä vaan ohi ja se onnistuu, kyllä hyvin. 

Vierailija
11/41 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama kuin aloittajalla. Klarna ei anna laskulle, vaikka aina olen maksanut ajoissa ja luottotiedotkin olleet aina kunnossa.

Vierailija
12/41 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei myönnä, ei. Ennen sai, nyt ei.

En tiedä miksi. Ehkä Purra vaatii osamaksusopimukset pous?

Vierailija
13/41 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Klarnassa on joskus ollut häiriöitä, varsinkin, kun ottivat uudet robotit sinne, ettei anna maksaa, tai sitten karhuaa jo maksettuja laskuja.

Ne on yleensä olleet väliaikaisia, mutta tylsiähän ne aina ovat.

Jos ei maksut onnistu, kannattaa varmaan kysäistä onko heillä joku ongelma siellä. 

Ihan tuosta vaanko meinasit saada yhteyden tuohon lafkaan ja oikein ihmisen vastaamaan edes jotakin?

Vierailija
14/41 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en myöskään ole saanut enää osamaksuja, 30 päivän maksuajalla olen saanut kyllä.

Olen ihmetellyt, kun ennen olen saanut. Tuloissa ei muutoksia, velkaa jopa hieman vähemmän, ei maksuhäiriömerkintöjä. 

Vierailija
15/41 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan on normaalisti itsellä toiminut. Nyt kokeilin äsken siirtää laskun eräpäivää 2kk ja ihan tuo pienellä lisäkululla siirtyi. 

Pitkään olen ollut tosin asiakkaana ja maksanut aina tunnollisesti kaikki laskut ja osamaksut pois.

Vierailija
16/41 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei myönnä, ei. Ennen sai, nyt ei.

En tiedä miksi. Ehkä Purra vaatii osamaksusopimukset pous?

Tai sitten sä säälittävä vihvas-olento oot vinguttanut sen sun ainoan luottokorttisi 500€ limiitin liian monta kertaa yli ja Klarnakin siitä tietoinen.

Pitäiskö hommata työpaikka? Ai niin mut ideologian takia sua ei oteta töihin, kun istut päivisin kadulla, tai kiipeilet telineissä.

Vierailija
17/41 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan yleensä 30pv ilmaista maksuaikaa automaattisesti, jos se on tarjolla. Maksan kerralla pois jos pidän tuotteen. Muutaman kalliin tuotteen kohdalla Klarna on kysynyt kuukausipalkkaani. Hyvä ilmainen palvelu.

Vierailija
18/41 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sanoo joskus, ettei voi maksaa, kun on joku muu klarnan lasku vasta menossa maksuun, mutta menen siitä vaan ohi ja se onnistuu, kyllä hyvin. 

Siis mistä sinä menet ohi? 

Vierailija
19/41 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ne laskut yleensäkin makseta suoraan pois, eikä osarilla?

Vierailija
20/41 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minulla on ollut mahdollisuus valita, mutta jos on pieni summa niin ei niitä osissa saa