Klarna ei hyväksy enää myöhemmin tai osissa
Onko muilla vastaavaa että klarna ei enää hyväksy osissa tai myöhemmin maksua. Kysyin tänään kaveriltani kuka on myös käyttänyt klarnaa pitkään eikä hälläkään hyväksy. Ollaan molemmat hoidettu hyvin ajallaan kaikki maksut eikä mitään ole rästissä ja myös luottotiedot kunnossa. Onko muilla vastaavaa ollut
Kommentit (145)
Sama laulu on walleys, toki jos te puhutte 100e tai 400e asioista on eri asia. Mä ennen sain klarnan kautta pilkottuu 1000e tilauksia. Koitin tänään kun näitä luin niin herjasi ostovoiman puutteesta. Luottotiedot ollu ok kymmeniä vuosia. Kun robotti tuli taloon, niin nämä loppui, robotti se on kaikilla ne on juuri sitä varten että klarna itse pysyy tolpillaan, sillä oli kaatuminen lähellä pari v sitten. Nyt kun esyetään kaikki kallis ja pelataan kymppiostoksilla niin tässä ollaan. Se maksa myöhemmin perustuu myös luottotietoon pitkäl juoksul, niin eikös tämä kerro jo että tyyli muuttui. Samat kuviot kaikilla, kallista ei saa mutta 40e saa jos luotto on kunnos.
Ostin taannoin kiinakaupasta 3€:lla. Klarna ei antanut kuin heti-maksun. Ajattelin, että summa oli niin pieni, niin eivät halua siitä yhtään ekstrakuluja itselleen. Enkä itsekään olisi paljon menettänyt, jos tavara jäänyt tulematta tai epäkelpoa. Maksoin. Kiinakaupoille en anna luottokortin tietoja.
Klarna hyväksyy minulta laskujen eräpäiväsiirrot. Ei mitään ongelmaa. Mutta maksan laskuni yleensä ajallani. Joitakin kertoja olen siirtänyt eräpäivää, mutta en jatkuvasti. Joten olen luultavasti vihreällä listalla. Mutta jos jättää pidempään laskun maksamatta niin ei sitä voi enää siirtää vaan jossakin ajassa se on maksettava. Klarnalla ei kannata vauhtisokeasti tilailla vaan pitää välillä taukoa sen 3kk niin saa kaikki maksettua.
Olen saanut siirrettyä vielä Klarnan laskuja 60 vrk (eli alkup. 30 pv + 60 pv = 3kk. Aika hankalaa on ollut päästä kirjautumaan Klarnalle... Olen yrittänyt pyristellä eroon kokonaan Klarnasta, mutta aina tulee jotain, jolle tarvitsee maksuaikaa. Sehän on kuitenkin edelleen ruotsalainen firma, eikö? Ihmettelen nykyistä toimintaa, eikä ruotsalainen firma korjaisi kirjautumisongelmansa mahdollisimman pian?
Sama homma. Harmittaa kun en enää voi tilata maustekastikkeita ennen käyttämästäni firmasta, kun vaihtoehdot on klarna tai kortin numeroiden näpyttely tilaukseen. Ennen homma hoitui helposti mobilepayllä, en tiedä miksi luopuivat siitä.