Pancho Villan ikkunassa oli Santa Muerte kallo
Tai joku sen tyyppinen. Kahdessa kohtaa. Tampereella. Se on kultti.
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Eikös tuo liity meksikolaiseen tapaan viettää sikäläistä Pyhäinpäivää?
Siihen liittyy voodoomainen kultti. Logo.
Entäs halloweenluurangot, tuo irkkukultti? Hyi kamalaa.4
Noh, tiedät itse siis kiertää paikan kaukaa koska siinä on pelottava ja kammottava kallo?
Meksikossa juhlitaan Kuolleiden päivää. Vainajien muistopäivä. Ei mitään ihmeellistä tuossa.
Vierailija kirjoitti:
Meksikossa juhlitaan Kuolleiden päivää. Vainajien muistopäivä. Ei mitään ihmeellistä tuossa.
Vietetäänkö sitä nykyään myös Suomessa? Kohta Meksikon kulttuurinen ylivalta on niin läpitunkeva että täälläkin vietetään Cinco de Mayoa ja lauletaan piisamia.
Voi juku, jonkun muun kulttuurin ilmentymä näkyy ja suomalainen on kauhusta/ihmetyksestä/vitutuksesta suunniltaan.
Vieläkö panzossa saa odottaa ja anella laskua ikuisuuden
Vierailija kirjoitti:
Noh, tiedät itse siis kiertää paikan kaukaa koska siinä on pelottava ja kammottava kallo?
Minulla on pieniä koristekalloja itsellä muutama. Muttei kulttikalloja ja en ole kultissa.
Vierailija kirjoitti:
Voi juku, jonkun muun kulttuurin ilmentymä näkyy ja suomalainen on kauhusta/ihmetyksestä/vitutuksesta suunniltaan.
Katso tubesta videoita Santa Muerte aiheesta.
Siis ruokaileeko joku oikeasti moisella kaatopaikalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vietetäänkö sitä nykyään myös Suomessa? Kohta Meksikon kulttuurinen ylivalta on niin läpitunkeva että täälläkin vietetään Cinco de Mayoa ja lauletaan piisamia.
Missä on sanottu että vietetään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän kyllä mikä on Santa Muerte. Ei yksi koristekallo silti todista vielä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän kyllä mikä on Santa Muerte. Ei yksi koristekallo silti todista vielä mitään.
Silti se on siellä ikkunassa isona. :)
Joskus nuorempana vielä ihmettelin väitettä, että Suomessa esiintyy keskimääräistä enemmän skitsofreniaa ja psykoottista oireilua, kun omassa lähipiirissä en ollut sellaiseen törmännyt.
Onko Pancho Villa kulttuurista omimista?
Vierailija kirjoitti:
Meksikolaiset palvoo perkelettä. Lue vaikkapa heidän "kristuksestaan" jesus malverdestä. Vetää vertoja pedarimohammedille.
Minun pääni sisällä on pääkallo!
MUAHAHAHAHAAAA
Vierailija kirjoitti:
Minun pääni sisällä on pääkallo!
MUAHAHAHAHAAAA
Satanistikabalisti.