Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Klarna ei hyväksy enää myöhemmin tai osissa

Vierailija
17.10.2025 |

Onko muilla vastaavaa että klarna ei enää hyväksy osissa tai myöhemmin maksua. Kysyin tänään kaveriltani kuka on myös käyttänyt klarnaa pitkään eikä hälläkään hyväksy. Ollaan molemmat hoidettu hyvin ajallaan kaikki maksut eikä mitään ole rästissä ja myös luottotiedot kunnossa. Onko muilla vastaavaa ollut

Kommentit (132)

Vierailija
41/132 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhienvihaajatrollit tulleet tähänkin ketjuun. :(

Kunpa noi voisi karkottaa vaikka toiseen galaksiin...

Köyhyys on ihan oma valinta.

Jos ei nappaa työnteko, niin miksi valittaa sitten jostain Klarnan osarittomuudesta.

Vierailija
42/132 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän pitää  OSTAA ENEMMÄN KAIKKEA niin Klarna-monsteri on tyytyväinen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/132 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ehkä ei jokaisella ole varaa maksaa heti esim uutta pesukonetta tai vastaavaa heti varsinkin jos on pienet tulot tai tiukka tilanne menossa elämässä esim työttömäksi jäämisen johdosta

Pyykätä voi myös käsin.

Jaa, pyykkääpä lakanat käsin, kylpypyyhkeet, etenkin jos olet perheellinen.

Minä luulen, että tässä on perussuomalaisten ja kokoomuksen tekemiset taustalla. Juuri tänään on lehtiuutisissa Leena Meri ulosottoasioihin ha velkaantumiseen liuttyvässä yhteydessä sanomassa: ulosottovelat (ja muut ostovelat) maksetaan menemällä töihin.

Nuo eivät anna ihmisille armoa, edes niille jotka käyttävät osamaksusopimuksia harkitun maltillisesti pitäen mielessä että velka on kyettävä maksamaan

Mulle Klarna antoi osamaksuepäykseen sellaisen perusteen että heidän on estetävä ihmisen joutuminen vaikeuksiin maksujen kanssa. Joku siis on velvoittamasa.

Vierailija
44/132 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtunee positiivisesta luottorekisteristä. Itse olen yrittäjä, joten tulot ei siellä näy. Silloin Klarna tai muut luotonantajat ei hyväksy osamaksuja. 

Vierailija
45/132 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ehkä ei jokaisella ole varaa maksaa heti esim uutta pesukonetta tai vastaavaa heti varsinkin jos on pienet tulot tai tiukka tilanne menossa elämässä esim työttömäksi jäämisen johdosta

Jos maksat osissa maksat enemmän ja köyhdyt lisää.

Jos pesukone menee rikki näin ketjussa käytettynä esimerkkinä, ei pienituloinen voi odottaa ja säästää neljää kuukautta. Joo, hintaa tulee 400 sijasta korkoineen 429e mutta saat sen koneen samana päivänä kotiin etkä ensi vuonna.

Pienituloinenkin voi säästää etukäteen 400e ja maksaa pesukoneen kerralla ja on siten 29e rikkaampi. Ja näin se vaurastuminen pääsee hyvään alkuun.

Vierailija
46/132 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo ollu 

Vierailija
47/132 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
48/132 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei myönnä, ei. Ennen sai, nyt ei.

En tiedä miksi. Ehkä Purra vaatii osamaksusopimukset pous?

Tai sitten sä säälittävä vihvas-olento oot vinguttanut sen sun ainoan luottokorttisi 500€ limiitin liian monta kertaa yli ja Klarnakin siitä tietoinen.

Pitäiskö hommata työpaikka? Ai niin mut ideologian takia sua ei oteta töihin, kun istut päivisin kadulla, tai kiipeilet telineissä.

Kyllä on taas puhdasta veettuilua, se täällä palstalla osataan; Euroopan onnellisimmassa maassa😂😁

Vierailija
49/132 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla Klarna ei toimi enää ollenkaan. Käskivät skannaamaan heille ajokortin. No, en skannannut, kun en halunnut antaa henkilötunnustani verkkoon. Eivät anna nyt enää ostaa sen kautta ollenkaan.

Olen siis aina maksanut kaikki Klarnan kautta heti omalta pankkitililtä, en millään osamaksuilla. Minulla on myös luottotiedot kunnossa. No, heidän ongelmansa. Ostan tuotteeni jatkossa kaupoista, jotka eivät käytä Klarnaa.

Vierailija
50/132 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minul oli kaup mis läks Alpiskasse tagasi, aga makstud osamakseid tagasi ei saanud, kahju.

Vierailija
51/132 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossakin nettikaupassa normaalit, suorat nettipankkimaksut menivät Klarnan jonkun systeemin kautta. Oli niin seikkaperäinen se siihen kirjautuminen, että maksoinkin suoraan kortilla. 

Vierailija
52/132 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän Klarnaa aina kun mahdollista netistä tilatessa. Kaikki sujunut hienosti. Palauttaessakin on siten turvallista, että laskulla ei veloiteta mitään ylimääräistä kun palautukset kirjataan Klarnaan.

Vierailija
53/132 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkkokaupat, jotka käyttävät Klarnaa menettävät asiakkaansa. Ei se toimi.

Vierailija
54/132 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos pesukone menee rikki näin ketjussa käytettynä esimerkkinä, ei pienituloinen voi odottaa ja säästää neljää kuukautta. Joo, hintaa tulee 400 sijasta korkoineen 429e mutta saat sen koneen samana päivänä kotiin etkä ensi vuonna.

Pienituloinenkin voi säästää etukäteen 400e ja maksaa pesukoneen kerralla ja on siten 29e rikkaampi. Ja näin se vaurastuminen pääsee hyvään alkuun.

Mistä pienituloinen säästää? 

Vierailija
55/132 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jossakin nettikaupassa normaalit, suorat nettipankkimaksut menivät Klarnan jonkun systeemin kautta. Oli niin seikkaperäinen se siihen kirjautuminen, että maksoinkin suoraan kortilla. 

Mulla se käski skannaamaan henkilöllisyystodistuksen. En ymmärrä miksi, jos maksan verkkopankkitunnuksilla heti tililtä, enkä minkään luoton kautta. 

Vierailija
56/132 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei myönnä, ei. Ennen sai, nyt ei.

En tiedä miksi. Ehkä Purra vaatii osamaksusopimukset pous?

Laskupalvelu tarkistaa automaattisesti myös, onko velkaa muutakin kautta ja tekee riskiarvion. Ei sillä ole mitään tekemistä sen kanssa onko hoitanut asiansa hyvin ja ajallaan. Klarnankin sivuilla löytyy selkokielinen teksti tästä asiasta, jota koko aloitus koskee.

Vierailija
57/132 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja haista sinä pitkä vit tu.

Vierailija
58/132 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla Klarna ei toimi enää ollenkaan. Käskivät skannaamaan heille ajokortin. No, en skannannut, kun en halunnut antaa henkilötunnustani verkkoon. Eivät anna nyt enää ostaa sen kautta ollenkaan.

Olen siis aina maksanut kaikki Klarnan kautta heti omalta pankkitililtä, en millään osamaksuilla. Minulla on myös luottotiedot kunnossa. No, heidän ongelmansa. Ostan tuotteeni jatkossa kaupoista, jotka eivät käytä Klarnaa.

Mikähän huijarisivu sulla on ollut auki mukamas "Klarnana", vai onko tuo vaa  sun omaa kieli poskella Klarnan perätöntä panettelua, kun et nyt muutakaan lauantain ratoksi keksinyt. Mä voisin alkaa Klarnalle tekee mainosta, jossa kehun sen hyviä puolia, koska näiden 5-6 vuoden aikana en kertaakaan kokenut mitään ongelmia laskujen maksamisessa, tuotteiden palauttamisessa tai eräpäivän siirrossa. Ja olen tilannut ihan luvattoman paljon netistä ja Klarnaa käyttänyt maksuun. Ihan helkkarin hyvä systeemi.

Vierailija
59/132 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla se käski skannaamaan henkilöllisyystodistuksen. En ymmärrä miksi, jos maksan verkkopankkitunnuksilla heti tililtä, enkä minkään luoton kautta. 

Ja mulla on luottotiedot kunnossa. En ole ikinä jättänyt mitään maksamatta. Kaikki maksettu aina ennen eräpäivää. Klarnan luottoa, tai maksuaikoja en ole käyttänyt ikinä. On se nyt ihme, ettei omalta pankkitililtäån voi maksaa. Tämä ongelma ollut jo monta kuukautta.

Vierailija
60/132 |
18.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi edes lähettää mitään hklötodistuksia, kun sen voisi todentaa pankkitunnuksilla tai vastaavalla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän