Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (514)
Vierailija kirjoitti:
Mul on kurkku kipeä.
Minulla kolottaa vähän luita.
Oi ihanat tylsät ihmiset, unelmoin kymmenen viestiä - sain 200.
Tää on maailman tylsin viestiketju, ihanasti alkoi.
Hyvää yötä kaikille - jatketaan huomenissa
Tänään pyyhin pölyt portaista kostealla talouspaperilla, ja pohdin teinkö väärin, olisiko pitänyt käyttää mikrokuituliinaa. Sitten pohdin myös, voiko talouspaperin laittaa biojäteastiaan, sillä luin joskus että pölyssä voi olla mikromuoveja. Syyslomalla on selvästi liikaa aikaa.
lisäksi päivällä join kahvin, jossa oli puolet kofeiinitonta pikakahvia ja puolet tavallista kahvia.
Erittäin kätevä yövalo on vedenkeitin johon syttyy valo jos keittää yöllä vettä. Jos on vaikka yskä ja haluaa teetä. Se on ihana seura ihmiselle. Oikein odotan seuraavaa tautia.
Kävin uimassa viimeksi 17 vuotta sitten. Baarissa kävin kymmenen vuotta sitten viimeksi.
Tuttu pyysi mukaansa baariin jokin aika sitten. Sanoin vaan, että en käy baareissa nykyään. Hän oli kuin klabil päähän lyöty.
Vierailija kirjoitti:
Menin laittamaan pesuainetta. Sitä vihreässä suihkepullossa olevaa, taisi olla Kiilto merkkistä.
Minä olen napannut vaimon itselleni Lempäälän Sääksjärveltä, sieltä melkein Kiillon tehtaan vierestä. Kotimaista laatua molemmat!
Huomenna pitäisi viedä motskari talvisäilytykseen. Perjantaiaamuna käyn työnantajan tarjoamalla influenssapiikillä. Muuten loppuviikko menee etätöissä, kukaan ei minua ns. työpaikalla kaipaa, paremmin saa hommia tehtyä kotona.
Vierailija kirjoitti:
Erittäin kätevä yövalo on vedenkeitin johon syttyy valo jos keittää yöllä vettä. Jos on vaikka yskä ja haluaa teetä. Se on ihana seura ihmiselle. Oikein odotan seuraavaa tautia.
Minulla ei ole vedenkeitintä. Varmaan sen takia olin taudissa viimeksi 14 vuotta sitten. Silloin oli vedenkeitin käytössä. Näissä kahdessa asiassa on pakko olla jokin syy-yhteys.
Vierailija kirjoitti:
Oi ihanat tylsät ihmiset, unelmoin kymmenen viestiä - sain 200.
Tää on maailman tylsin viestiketju, ihanasti alkoi.
Hyvää yötä kaikille - jatketaan huomenissa
Kiitos että aloitit tämän, hauskin ketju pitkästä aikaa eikä yhtään häirikköä toistaiseksi. Paitsi että kääntyi itseään vastaan, näiden lukeminen on ollut kaikkea muuta kuin tylsää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menin laittamaan pesuainetta. Sitä vihreässä suihkepullossa olevaa, taisi olla Kiilto merkkistä.
Minä olen napannut vaimon itselleni Lempäälän Sääksjärveltä, sieltä melkein Kiillon tehtaan vierestä. Kotimaista laatua molemmat!
Huomenna pitäisi viedä motskari talvisäilytykseen. Perjantaiaamuna käyn työnantajan tarjoamalla influenssapiikillä. Muuten loppuviikko menee etätöissä, kukaan ei minua ns. työpaikalla kaipaa, paremmin saa hommia tehtyä kotona.
Voin kuvitella, että sinulla oli kiilto silmissä silloin Sääksjärvellä, ja järvellä tolkuttomasti sääskiä.
Olen tehnyt etätöitä tänään kerrostalokodissa. Etukenossa ja vähän epäergonomisessa asennossa. Tarkastelin ja kommentoin muiden laatimia raportteja. Lounaaksi lämmitin eilistä kalakeittoa. Iltapäivällä ovikello soi. Uusi naapuri, ja kysyi olisiko minulla lainata ruuvimeisseliä. Minulla ei ole ruuvimeisseliä.
Vierailija kirjoitti:
Olen tehnyt etätöitä tänään kerrostalokodissa. Etukenossa ja vähän epäergonomisessa asennossa. Tarkastelin ja kommentoin muiden laatimia raportteja. Lounaaksi lämmitin eilistä kalakeittoa. Iltapäivällä ovikello soi. Uusi naapuri, ja kysyi olisiko minulla lainata ruuvimeisseliä. Minulla ei ole ruuvimeisseliä.
No hyvä ettei ollut. Hän olis kohta lainaamassa sulta pyörää. Sen jälkeen sun autoa. Lopuksi lainaa sun lompakkoa ja puolisoa.
Vierailija kirjoitti:
Seuraava yö on taas tylsä, uneton yö, kolme kertaa kuselle ja sitten kun vihdoin tulee aamu , niin toivon että olisi kello edes kuusi, ei ole se on noin neljä, todella tylsää.
Tollasta se vaan joskus on - sillon jos päässä vilisee liikaa asioita, eikä saa tyhjennettyä mieltä, ajatukset vaan lentää ja ryntää, eikö sitä tulvaa voi lopettaa joskus koko yönä.
Sitten aamulla vasta tulee uni, kun pitäisi olla jo menossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti - Älä ota sitä p iikkiä, se F lunssapiikkikin on täynnä alumiinia ja vaikka mitä myrkkyä.
Ite kun menin tyhmyyksissäni sellaisen ottamaan v. 2019, sain sellaisen flunssakierteen, että luulin viimeisien hetkien jo olevan käsillä.
Ja sen jälkeen alkoi hiukset lähteä päästä ja tuntuu, että saan aina kaikki flunssat - vastustuskyky meni lopullisesti tyystin sen p iikin myötä.
Kävin vaihdattamassa renkulat autoon. Ne rapisi unettavasti asfaltilla. Oli pitkä matka,muuten ajankin sorateitä,keväällä taas asfalttitielle kun pitää vaihtaa suvikautsut. Soratiet on kyllä hienoja. Yks naapuruston pappa tuli mutkan takaa Massei-Verkussonilla vastaan. Se on se pieni ja vanha. Se traktori. En nostanu kättä,koska oli jo melkein pimeää ja vauhtia liki 50. Ei piä hurjia sentään.
Se tekee talven väkisin,punatulkkuja kävi pihassa. Tiesikkö,että ruottissa ne kutsuu sitä Domherre-nimellä. lintu ennustaa ruttoa,koleraa,lumipyryä ja muuta arkista. Mitäpä ne ennusteet nyt muutakaan. Aatella jos punatulkku ennustais Suomen voittoa hiihdossa. Tai Juha Miedon ryhtymistä vegaaniksi.
Mutta eipä tässä,huomenna mettäsukset alas orsilta. Siinä voi kaatua siinäkin. Paljon ennen hiihtokautta. Pitää varmistaa sekin,ettei joku oo taas lainannu venettä ja jättäny oikein päin. Kun se on aina käännettynä nurinpäin,ei oo tappia. Tappi vois irrota ja hukkuis siinä sitten. Nii että huomenna jos Odin suo,hiihtelen rantaan venettä kattomaan.
Tämä nyt on tämmöstä,eipä tänne muuta. Hei. Hei hei.
Vierailija kirjoitti:
Meidän muksut on nukkuneet viimeaikoina tosi hyvin
Ja koulussa/ päikyssäkin menee tosi hyvin.
Vanhempi on oppinut melkeen uimaan.
Minä näin kerran melkein suden. Tästä on tosiaan vuosia vuosia aikaa.
Kaksi vuotta oon tehny yhtä ja sammaa, tai en sammaa vaan samanlaista. Nyt alkaa jo tympimään tehä niitä joka päivä 8-10 tuntia. Ennen oli sentään töissä erilaisia päiviä, mutta nyt eläkkeellä.... sammaa, sammaa, sammaa joka helekutin päivä, ei ehi ees villasukkaa neulomaan.
Älkää kiltit tylsät kirjoittako syömisistänne, tullee vaan näläkä, eikä nuo meikäläisen ruokalistan pikanuudelit kauheesti ruokahalua herätä, ovatpahan vaan mahantäytettä.
Ja huominen päivä: sammaa tekemistä ja pikanuudeleita.
Ai niin, tämän päivän huipputylsyys: tuli paikallislehti, pelekkiä kuolleita (ei ees kettään tuttua), eikä yhtäkään lasta kastettu et ois saanu nimiä kauhistella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella tylsää jos näkee melkein suden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko se koira?
Tylsää käydä postilaatikolla ja sanoa melkein ääneen tyhjä, ei perk..taas mitään, jumalau..taas kului kenkäni pohjat turhaan.