Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (379)

Vierailija
141/379 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomari Nurmiolle uusi biisi idea..nimittäin Tylsyyden Kuningas.

Vierailija
142/379 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tylsää.

Mitä kaikkea tylsää sulla on? Mulla on yhdet sakset ja kuorivetsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/379 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuomari Nurmiolle uusi biisi idea..nimittäin Tylsyyden Kuningas.

Mun mielestä Caj Chydeniuksen sävellykseen sovitettu tylsyystango käy myös.

Vierailija
144/379 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kuoriveitsi teroitetaan? Ei leikkaa pääkopassa , ei leikkaa perunan kuoria.

Vierailija
145/379 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haahuilin tänään kahden eri kaupan käytäviä, vain huomatakseni ettei kahta lempituotettani löytynyt sitten mistään! Miksi aina käy näin, että jos tykkää jostain tuotteesta niin eipä mee kauaa niin se poistuu???? Joo, ne on huomanneet/päättäneet; Ei tuota enää KUKAAN osta, turha myydä...Käykö kenellekään ihan jatkuvasti näin?

Vierailija
146/379 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija 

Riksuko se siellä😬?

Vierailija
147/379 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin aiemmin saunassa täällä mökillä. Kiuas oli ehtinyt sammua edellisen jäljiltä ja vedetkin aika lopussa. Olin riisunut aiemmin ja menin saunalle pyyhe päällä, joten ehdin tovin istua lauteilla odottelemassa, että uudelleen sytytetty kiuas ja vesipata lämpenivät. Ihan hyvät löylyt lopulta sain ja pesin myös hiukset.

Vierailija
148/379 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmosella on menossa ohjelma pirunpeli. Sopii ketjun teemaan. Tylsempää ohjelmaa ei olla katsottu tähän päivään mennessä.

Vierailija
149/379 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija 

Riksuko se siellä😬?

En se ole minä. Täällä on Maddi ja menen Riitan kanssa saunaan.

Vierailija
150/379 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmosella on menossa ohjelma pirunpeli. Sopii ketjun teemaan. Tylsempää ohjelmaa ei olla katsottu tähän päivään mennessä.

Voi hyvin kuvitella, tietäen mainoksen perusteella sen näyttelijät.

Ei tullut mieleenkään katsoa sitä.🥱

Vierailija
151/379 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän asti tylsän luotettavasti toiminut Korean Lada eli Kia Ceed dieseli on alkanut rapautua, vaikkei mittarissa ole kuin 320000 km. Pakoputki vuotaa ja DPF lienee miltei tukossa, automaatti-ilmastointi sekoilee ja välillä auto ei käynnisty ilman tekohengitystä, eli polttoainesysteemin ilmauspumpun painelua. Mietin ptäisikö tuo vielä korjauttaa, vain tuupata jollekin jobbarille, vai ajaisiko vaan niin kauan kuin kulkee ja laittais sitten paaliin. Pätäkkää kyllä löytyy perstaskusta paremman ostoon, se ei ole ongelma. Nää on näitä kolmannen maailman ongelmia, en kaipaa vertaistukea. Paitsi jos joku haluaa ostaa tämän niin nyt saisi halvalla :-)

Vierailija
152/379 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän asti tylsän luotettavasti toiminut Korean Lada eli Kia Ceed dieseli on alkanut rapautua, vaikkei mittarissa ole kuin 320000 km. Pakoputki vuotaa ja DPF lienee miltei tukossa, automaatti-ilmastointi sekoilee ja välillä auto ei käynnisty ilman tekohengitystä, eli polttoainesysteemin ilmauspumpun painelua. Mietin ptäisikö tuo vielä korjauttaa, vain tuupata jollekin jobbarille, vai ajaisiko vaan niin kauan kuin kulkee ja laittais sitten paaliin. Pätäkkää kyllä löytyy perstaskusta paremman ostoon, se ei ole ongelma. Nää on näitä kolmannen maailman ongelmia, en kaipaa vertaistukea. Paitsi jos joku haluaa ostaa tämän niin nyt saisi halvalla :-)

Tehdään vaihtis. Sä saat meiltä kaksi pikkuvikaista autoa, ja me saadaan sun pikkuvikainen Ceed. So called reilu meininki.

Vierailija
153/379 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni remontti autoon maksoi yli 350€. Jouduin maksamaan sen säästöillä. 

Pms vahvistuu, mitä pidemmälle perimenopaussini etenee. Tänään oli kierron kurjin päivä.

Pulla ei noussut kunnolla. Kuivahiiva oli vanhaa. 

Hävinnyttä =varastettua omaisuuttani ei vain kuulu takaisin. Joudun maksamaan ajokortin uusimisen. Epäilen pitkäkyntiseksi lähintä ihmistäni. 

Vierailija
154/379 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

> Minä: lyijykynä. Tosi tylsä. Ja terotin hukassa.

Lyijykynän voi teroittaa millä tahansa terävällä veitsellä. Lopputulos on erittäin katu-uskottavan näköinen, jos nyt joku ulkopuolinen sattuua sen näkemään. 

Peräpukamani ovat taas vaihteeksi hibernaatio-moodissa, ja selkävaivat siedettävällä tasolla. Tästä kiitos kaikille olemattomille jumalille.

Vierailija
155/379 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyijykynän voi teroittaa millä tahansa terävällä veitsellä. Lopputulos on erittäin katu-uskottavan näköinen, jos nyt joku ulkopuolinen sattuua sen näkemään. 

Peräpukamani ovat taas vaihteeksi hibernaatio-moodissa, ja selkävaivat siedettävällä tasolla. Tästä kiitos kaikille olemattomille jumalille.

Toimiiko suoli moitteettomasti?

Vierailija
156/379 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja tää on hauska ketju 😂 Jotain saattais ruveta ahdistamaan, mutta mun mielestä tästä vois tehdä jonkun kirjan tai biisin.

Tylsyysbiisi ja Tositylsäkirja. Mjoo hyvä idea. Lauleskellaan ja luukutetaan sitten biisiä joo.

Iltasella kun lukee kirjaa, niin nukahtaminen on taattu tällä menolla.

-Aina-Inkeri Ankeinen

Entä jos ei saakaan unta? Sehän se tylsää onkin. 

Vierailija
157/379 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko makkaranpaistotikun teroittaa millä tahansa?  En tiedä tätä. Siksi paistoin pannulla hookooblöötä eilen. Ai niin ei meillä ole puuklapeja että vois tehdä nuotion ja paistaa makkaraa. Nythän mä hokasin. Meillä on kaasugrilli. Sitä ei varmaan tarvitse teroittaa?

Vierailija
158/379 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja tää on hauska ketju 😂 Jotain saattais ruveta ahdistamaan, mutta mun mielestä tästä vois tehdä jonkun kirjan tai biisin.

Totta turiset, siitä tulis järkyttävän tylsä teos - tai no ainakin todellisempi kun moni muu opus/styke. 

Vierailija
159/379 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieni remontti autoon maksoi yli 350€. Jouduin maksamaan sen säästöillä. 

Pms vahvistuu, mitä pidemmälle perimenopaussini etenee. Tänään oli kierron kurjin päivä.

Pulla ei noussut kunnolla. Kuivahiiva oli vanhaa. 

Hävinnyttä =varastettua omaisuuttani ei vain kuulu takaisin. Joudun maksamaan ajokortin uusimisen. Epäilen pitkäkyntiseksi lähintä ihmistäni. 

Ja ytitän tässä samalla nauttia harvinaisesta, lyhyestä lomastani pitkän ja ankean raadannan päälle. Tili tyhjänä. Piti maksaa vakuutukset tässä kuussa. Rahaa tulee,  hiukan tavallista vähemmän, vasta kuun lopussa. 

Vierailija
160/379 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tule enää toimeen ilman villahousuja talvisin. Eläköön merinolammas, Jumalan paras keksintö. 

5 kerrosta housuja ja lämmittävä istuinalusta, niillä pukamat pysyvät säyseinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän