Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (598)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ei ole liian dramaattista tähän ketjuun, mutta mulla on näköjään villasukassa reikä.
Voitko mennä Räväkät kuulumiset ketjuun?
Paitsi jos sukka on jo kerran parsittu ja aiot parsia taas:)
Purskahdin nauruun "Räväkät kuulumiset- ketjuun" 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ei ole liian dramaattista tähän ketjuun, mutta mulla on näköjään villasukassa reikä.
Mulla on niitä inhottavia nyppyjä jo sukissa. Joskus sinne villasukan sisälle muodostuu sellanen villamöykky, se tuntuu jalkapohjassa. Yleensä mä otan sukan pois ja käännän sen väärinpäin ja revin sen lankamötikän irti. Sit käännän sukan oikeinpäin ja vedän takaisin jalkaan. Pari seuraavaa päivää menee tarkkaillessa että tuntuuko siellä sukan sisällä taas kasvamaan alkanutta villamötikkää.
Mä oikeasti en voi jäädä työttömäksi. Mä tulen hulluksi, kun ei ole mitään muuta tekemistä kuin villan tuntemusten tarkkailu
Nyt mun on vaikea päättää, kummalla meistä on tylsenpää: sulla, joka kirjoitat möykystä sukassa vai mulla, joka hihittelen lukiessani siitä ja odottaen jatkoa...
Vierailija kirjoitti:
Telkusta ei tuu mitään.
Ollaan neteissä sohvalla, koira nukkuu meidän välissä.
Ah, tätä elämää.
Mä oon niin kateellinen sinulle/teille. Minä olen aina yksin. Aina yksin. Aina.
Ripsautti lumihiutaleita hetki sitten. Puoliso tuli sanomaan, että on jo 10 cm lunta tullut.
Minä sille, että kävin jo hiihtämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
77 viestiä "kuollut ketju, eikä räväkkyydestä tietoakaan..."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on niitä inhottavia nyppyjä jo sukissa. Joskus sinne villasukan sisälle muodostuu sellanen villamöykky, se tuntuu jalkapohjassa. Yleensä mä otan sukan pois ja käännän sen väärinpäin ja revin sen lankamötikän irti. Sit käännän sukan oikeinpäin ja vedän takaisin jalkaan. Pari seuraavaa päivää menee tarkkaillessa että tuntuuko siellä sukan sisällä taas kasvamaan alkanutta villamötikkää.
Mä oikeasti en voi jäädä työttömäksi. Mä tulen hulluksi, kun ei ole mitään muuta tekemistä kuin villan tuntemusten tarkkailu
Nyt mun on vaikea päättää, kummalla meistä on tylsenpää: sulla, joka kirjoitat möykystä sukassa vai mulla, joka hihittelen lukiessani siitä ja
Ihanaa että sain sut hyvälle tuulelle!! Älä vaan pyydä jatkoa, mä olen niin tolkuttoman yksinkertainen ja huono sosiaalisissa suhteissa, että mä oikeasti saatan luulla jonkun haluavan kuulla lisää. Ja sitten ollaan taas siinä tilanteessa, että sä katot mua vaivautuneena ja kuiskaat "mä vaan vitsailin". Ja minä kun aloin oikein tosissaan pohtimaan villaisia sukkia....
Keitin äsken perunoita ja herneitä.
Niska on kipeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt mun on vaikea päättää, kummalla meistä on tylsenpää: sulla, joka kirjoitat möykystä suk
Mä olin ihan tosissani. Kiva olla tälleen kirjekaveri. Älä sentään odota pullakahvikutsua:)
Vierailija kirjoitti:
Keitin äsken perunoita ja herneitä.
Niska on kipeä.
Minä taas mietin tekisinkö kunnon kotiruokaa vai avaanko hernekeittopurkin ? 🤭😂
Ensimmäinen laihdutuspäivä takana, on kylmä. Taidan lämmittää saunan.
Oli tarkoitus miettiä ruohon leikkaamista, mutta taidan siirtää miettimisen vielä huomiselle.
Makailen sängyllä, välillä luen mutta enimmäkseen katselen ikkunasta kun puut huojuu tuulessa. Näin mennyt jo pari tuntia.
Blokkasin taas yhden miehen ala-arvoisen käytöksen vuoksi.
Menin aamulla töihin. Tulin vähän aikaa sitten töistä. Nyt avasin koneen ja surffaan vauvalla, välillä katson Pentuliveä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siihen tarvitaan Kouvola tukka ja läskiä...
Tein kaksi puikulaleipää. Niissä on oivariinia, kinkkua, juustoa ja maustekurkkua. Harmittaa kun ei ollut tomaattia kotona.
Vierailija kirjoitti:
Tein kaksi puikulaleipää. Niissä on oivariinia, kinkkua, juustoa ja maustekurkkua. Harmittaa kun ei ollut tomaattia kotona.
Söin ne jo.
Maustekurkku on hyvää, makukurkun nimellä. Näkkileipää ja juustoa on mulla.
Olen etätöissä kotona. Odottelen tässä kun läppäri suristaa päivityksen valmiiksi ja luen sillä aikaa vauvapalstaa. Aika harmaalta näyttää ilma tuolla ulkona, saa nähdä jaksanko lähteä töitten jälkeen lenkille.
Toimistopäivä, minulla on yksi työkaveri, ei ole puhuttu sanaakaan koko päivänä toisillemme, no huomenet sanottiin. Soitin miesystävälle ja kysyin kakkasiko koira aamulla, ja sanoin että haluan ruoaksi muusia ja uunimakkaraa.