Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (379)
Vierailija kirjoitti:
Seinää pitkin käveli hämähäkki, vippasin se nenäliinassa ulos.
Olisit antanut olla. Sisähämähäkit on hyödyllisiä, ne syö muita ötököitä. Hyvä kuitenkin ettet liiskannut, vaan annoit mahdollisuuden ympäristönvaihdokseen.
Sain vihdoin tuon Kärkkäiseltä ostetun Win11-kierrätysläppärin viriteltyä niin että muu perhe suostuu sitä käyttämään. Paitsi että se kuulemma haisee omituiselta, liekö merkonomin hikeä vai mitä.
vapaapäivä. nukuin pitkään ja soitin kaverille, kuten sovittu. kurkku vähän kipeä, söin eiliset lohenjämät, jonka jälkeen värjäsin hiukset, tyhjensin tiskikoneen ja pesin pyykkiä. taas nukahdin sohvalle tunniksi.
teki mieli kakkua, piti lähteä ulos hakemaan. unohdin, että leipomo keskiviikkoisin kiinni. yritin löytölaariin katselemaan urheilukenkiä. sekin kiinni. jatkoin kotiin, ostin apteekista jotain kurkkukipuun ja join kahvit ravintolassa, sain sentään jäätelön siihen kaveriksi. siitä kotimatkalla ekstemporee kampaajalle, jolla sattui olla aikaa ilman ajanvarausta napsaista latvat. sitten kotiin siirtelemään kesä- ja talvivaatteita eri laatikoihin ja komeroon. söin taas, koska yritän vieläkin siirtää pakollisia paperihommia. kirjoittelin äitini kanssa. en jaksa soittaa lapsille, koska kurkku kipeä.
kello on jo vaikka mitä. nyt sitten alan tulostaa noita tyttären papereita. lupasin. ääh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
> Minä: lyijykynä. Tosi tylsä. Ja terotin hukassa.
Lyijykynän voi teroittaa millä tahansa terävällä veitsellä. Lopputulos on erittäin katu-uskottavan näköinen, jos nyt joku ulkopuolinen sattuua sen näkemään.
Peräpukamani ovat taas vaihteeksi hibernaatio-moodissa, ja selkävaivat siedettävällä tasolla. Tästä kiitos kaikille olemattomille jumalille.
En tule enää toimeen ilman villahousuja talvisin. Eläköön merinolammas, Jumalan paras keksintö.
5 kerrosta housuja ja lämmittävä istuinalusta, niillä pukamat pysyvät säyseinä.
Ei oo totta! Minulla on merinovillaiset sukat jalassa nyt. Pidän niitä myös yöllä. Ai niin, pysyyhän ne pitämättäkin.
Töiden jälkeen makasin pari tuntia. Pakkasesta löysin anopin tekevän rahkapullan. Sulatin sen mikrossa ja join kahvin kanssa ja selasin samalla Vauva-palstaa. Sitten taas makailin, kunnes mies tuli kotiin. Käytiin saunassa ja taas tulin selaamaan Vauva-palstaa. Söin iltapalaksi ruisleipää, ja siivosin keittiön ja viikkasin lakanat, jotka olivat olleet jo monta päivää kuivat narulla. Nyt taas täällä.
Käsitin vasta, että olisin voinut katsoa täksi illaksi jotain menoa. Nyt on jo myöhäistä.
Pesukone oli päällä. Ei sitäkään voinut jättää yksin pyörimään. Oli pakko pestä hielle haiseva päiväpeitto, en kestänyt enää sitä lemua.
Tylsää,ainoa ystävä pakastimen ja jääkaapin valo kun avaan oven ja pyydän nöyrästi anteeksi hakiessa ruokaa ja juomaa.
Miehen piti leikata varpaankyntensä nyt illalla. Mutta unohti ja meni jo nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Toimiiko suoli moitteettomasti?
Kyllä kiitos. Itse kehitetty resepti, Pegorion + Visablin. P*ska lentää kuin varpusparvi.
Minä olen niiiiiiin tylsä, että oikaisen: ei pelargonia vaan pelargoni - pelargoneista.
Vierailija kirjoitti:
Tylsää,ainoa ystävä pakastimen ja jääkaapin valo kun avaan oven ja pyydän nöyrästi anteeksi hakiessa ruokaa ja juomaa.
Hyvinhän sulla menee. Meidän pakastimessa ei ole valoa. Meidän sähköuuniinkaan ei tule valo. Kaiken tämän lisäksi mikroaaltouunissakaa ei valoa ole. Se oli viimeinen pisara. Ostin uuden mikron.
Vierailija kirjoitti:
Miehen piti leikata varpaankyntensä nyt illalla. Mutta unohti ja meni jo nukkumaan.
Mun kynsisakset on ostettu joskus kasarilla. En koskaan muista kaupassa käydessäni ostaa uusia.
Hei kaikille, tänään avattu ketju 170 kommenttia. Luulin olevani maailman tylsin tyyppi - kiitos teille kaikille.
Jatketaan huomenna jookos?
Mä vaan katon puol ysin uutisia oho ohi meni.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen niiiiiiin tylsä, että oikaisen: ei pelargonia vaan pelargoni - pelargoneista.
Äitivainaa sanoi kukkaa pelakuuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvinhän sulla menee. Meidän pakastimessa ei ole valoa. Meidän sähköuuniinkaan ei tule valo. Kaiken tämän lisäksi mikroaaltouunissakaa ei valoa ole. Se oli viimeinen pisara. Ostin uuden mikron.
Joo mutta olen kyllä ne lamput vaihtanut kumpaankin varmaan kolme kertaa mutta tylsää on toistaa moista asiaa.Yksinäinen tylsä ruoka odottaa jääkaapissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kynsisakset on ostettu joskus kasarilla. En koskaan muista kaupassa käydessäni ostaa uusia.
Varo. Niitä on tosi erilaisia: edelliset toimi tosi hyvin, uudet ihan surkeat. Molemmat tmannista.
Vierailija kirjoitti:
Hei kaikille, tänään avattu ketju 170 kommenttia. Luulin olevani maailman tylsin tyyppi - kiitos teille kaikille.
Jatketaan huomenna jookos?
Mä vaan katon puol ysin uutisia oho ohi meni.
Booring! ookoo mut pidetään taas huomenna tylsää.
Pahoittelen jos tämä menee liian jännäksi. Tein toissapäivänä kreikkalaisen salaatin ja oli mahdollisuus että etikkakastike olisi pikkelöinyt kasvikset niin että se ei olisi ollut tänään enää syötävää. Otin juuri salaatin loput iltaruoaksi ja näin ei ollut käynyt. Väärä hälytys ja salaatti on vielä hyvää.
Pötköttelin töiden jälkeen pari tuntia. Töissä seuranani oli opiskelija, joten liika puhuminen kävi voimille. Töiden jälkeen ajattelin meneväni lenkille, mutten jaksanutkaan. Odottelin lähinnä ajan kulkua. Illalla virkistyin sen verran, että jaksoin laittaa tiskikoneen päälle ja tyhjentääkin sen. Paperisesta biobussista oli vuotanut nesteitä vähän roskakaappiin. Mies huomasi sen. Pyyhkäisi kyllä sen likaiseksi menneen tason rätillä, mutta tuumasin, että pitäisikö laittaa pesuainetta, niin lika lähtee paremmin, eikä jää haisemaan. Menin laittamaan pesuainetta. Sitä vihreässä suihkepullossa olevaa, taisi olla Kiilto merkkistä.
Vierailija kirjoitti:
Pahoittelen jos tämä menee liian jännäksi. Tein toissapäivänä kreikkalaisen salaatin ja oli mahdollisuus että etikkakastike olisi pikkelöinyt kasvikset niin että se ei olisi ollut tänään enää syötävää. Otin juuri salaatin loput iltaruoaksi ja näin ei ollut käynyt. Väärä hälytys ja salaatti on vielä hyvää.
En muista montako pikseliä on mun kännyn kamerassa. :(
Vanha kotikonsti on ryhtyä laskemaan lampaita. Kerro sitten huomenna moneenko lampaaseen pääsit laskemisessa. Tietenkin jos teillä ei ole lampaita, niin sitten se ei käy. Jos ei tehoa, niin laske vaikka taivaan tähtiä. Niitä kyllä riittää. Samoin kuin polkupyörässä ketjua riittää vaikka kuinka polkis.