Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (514)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän muksut on nukkuneet viimeaikoina tosi hyvin
Ja koulussa/ päikyssäkin menee tosi hyvin.
Vanhempi on oppinut melkeen uimaan.
Minä näin kerran melkein suden. Tästä on tosiaan vuosia vuosia aikaa.
Oliko se koira?
Saattoipa hyvinkin olla. Tai jos se olikin mun oma varjo?
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ei ole liian dramaattista tähän ketjuun, mutta mulla on näköjään villasukassa reikä.
Mulla on niitä inhottavia nyppyjä jo sukissa. Joskus sinne villasukan sisälle muodostuu sellanen villamöykky, se tuntuu jalkapohjassa. Yleensä mä otan sukan pois ja käännän sen väärinpäin ja revin sen lankamötikän irti. Sit käännän sukan oikeinpäin ja vedän takaisin jalkaan. Pari seuraavaa päivää menee tarkkaillessa että tuntuuko siellä sukan sisällä taas kasvamaan alkanutta villamötikkää.
Mä oikeasti en voi jäädä työttömäksi. Mä tulen hulluksi, kun ei ole mitään muuta tekemistä kuin villan tuntemusten tarkkailu
Yritän saada taisteltua itseni lähtemään töihin, jotka kiinnostaa kuin kilo kakkaa. Pitäisi vain muutama homma käydä tekemässä, menee ehkä pari tuntia, jos sitäkään. Olen siis yrittäjä, mutta ei kiinnosta työnteko. Tajusin hiljaittain, näin keski-ikäisenä, että ihan lapsesta asti asia on ollut näin. Ei mua kiinnostaa mitkään työt. Haluaisin vaan olla kotona. Kaikki työt on aina olleet täyttä pakkopullaa.
Tarkistin, että tililtä on lähtenyt palvelumaksut. Rahaa jäi vielä.
Tänään syödään palsternakkaa omalta kasvimaalta. Vaan se on aika jännää, kun jotkut on niin isoja, että naatti katkeaa ja joutuu kaivamaan sen juuren lapiolla.
Nyt voi mennä liian jännäksi: palsternakan naattia ei saa syödä, se on myrkyllinen.
Löhöän sohvalla anoppilassa, muut vielä nukkuvat. Pistin lapsille pikkukakkosen pyörimään.
Kohta laitan kahvia, kauhea nälkä, mutta väsymys pukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Haahuilin tänään kahden eri kaupan käytäviä, vain huomatakseni ettei kahta lempituotettani löytynyt sitten mistään! Miksi aina käy näin, että jos tykkää jostain tuotteesta niin eipä mee kauaa niin se poistuu???? Joo, ne on huomanneet/päättäneet; Ei tuota enää KUKAAN osta, turha myydä...Käykö kenellekään ihan jatkuvasti näin?
Mulle käy näin aina. Hirveellä vaivalla löydän itselleni juuri sopivan tuotteen ja sitten sen valmistus lopetetaan. Ja taas alat etsimään uutta. Tykkään käyttää tuttuja, toimivia tuotteita, enkä juosta trendien perässä. Toinen asia on tankkaaminen. Tykkään käydä yhdellä ja samalla asemalla, kassalla. Nyt mun bensa-asema puretaan ja tilalle tulee kylmäasema. Missä hiivatissa opettelen tankkaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menin laittamaan pesuainetta. Sitä vihreässä suihkepullossa olevaa, taisi olla Kiilto merkkistä.
Minä olen napannut vaimon itselleni Lempäälän Sääksjärveltä, sieltä melkein Kiillon tehtaan vierestä. Kotimaista laatua molemmat!
Huomenna pitäisi viedä motskari talvisäilytykseen. Perjantaiaamuna käyn työnantajan tarjoamalla influenssapiikillä. Muuten loppuviikko menee etätöissä, kukaan ei minua ns. työpaikalla kaipaa, paremmin saa hommia tehtyä kotona.
Voin kuvitella, että sinulla oli kiilto silmissä silloin Sääksjärvellä, ja järvellä tolkuttomasti sääskiä.
Eiks siellä pitäis olla sääksiä, kun on Sääksjärvi?
Laitoin lakanapyykit koneeseen. Loppupäivä vapaata oleskelua.
Kyllä ennen kaikki oli paremmin. Paitsi valot. Nuo Ledit toimii paristollakin ihmeen pitkään. Mulla on Rustasta ostettuja led-kynttilöitä,niihin menee c-paristo. Vaihdan ne syyskuiden mittaan ja vuoden palavat. Ulkona pakkasessa,mielestäni käsittämätöntä.
Luin uutiset. Ne on oikeastaan ihan samoja vuosikymmenestä toiseen,ihmisten nimet vain vaihtuu. Mielessäni käytän tästä sanatulvasta muotoa "vanhaset". Ei nyt mennä Mattiin sitten enempää. Sää jatkuu. Onneksi ei luvata vielä lumitöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menin laittamaan pesuainetta. Sitä vihreässä suihkepullossa olevaa, taisi olla Kiilto merkkistä.
Minä olen napannut vaimon itselleni Lempäälän Sääksjärveltä, sieltä melkein Kiillon tehtaan vierestä. Kotimaista laatua molemmat!
Huomenna pitäisi viedä motskari talvisäilytykseen. Perjantaiaamuna käyn työnantajan tarjoamalla influenssapiikillä. Muuten loppuviikko menee etätöissä, kukaan ei minua ns. työpaikalla kaipaa, paremmin saa hommia tehtyä kotona.
Voin kuvitella, että sinulla oli kiilto silmissä silloin Sääksjärvellä, ja järvellä tolkuttomasti sääskiä.
Eiks siellä pitäis olla sääksiä, kun on Sääksjärvi?
Laitoin lakanapyykit koneeseen. Loppupäivä vapaata oleskelua.
Sääksiäpä hyvinkin. Veikkaan , että oli sääskiä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haahuilin tänään kahden eri kaupan käytäviä, vain huomatakseni ettei kahta lempituotettani löytynyt sitten mistään! Miksi aina käy näin, että jos tykkää jostain tuotteesta niin eipä mee kauaa niin se poistuu???? Joo, ne on huomanneet/päättäneet; Ei tuota enää KUKAAN osta, turha myydä...Käykö kenellekään ihan jatkuvasti näin?
Mulle käy näin aina. Hirveellä vaivalla löydän itselleni juuri sopivan tuotteen ja sitten sen valmistus lopetetaan. Ja taas alat etsimään uutta. Tykkään käyttää tuttuja, toimivia tuotteita, enkä juosta trendien perässä. Toinen asia on tankkaaminen. Tykkään käydä yhdellä ja samalla asemalla, kassalla. Nyt mun bensa-asema puretaan ja tilalle tulee kylmäasema. Missä hiivatissa opettelen tankkaamaan.
Nää on kuin mun kynästä. Siitä tylsästä. Mä tykkään rutiineista. Siitä, että on ihminen kaupassa ottamassa rahaa mun ostoksista. Sanoo kiitos ja ole hyvä. Kerran haettiin pizzat. Ihminen otti tilauksen vastaan. Tähän asti sujui hyvin. Mutta: robotti toi pizzat. Eipä ole sen liikkeen oven saranat kuluneet minun toimestani. Siinä meni jonkun nuoren kesätyö.
Eläkeyhtiöstä soitti eilen robotti. Toivotti hyvää kesän jatkoa. Ois naurattanu jossei ois itkettäny. Haluamaani 'eläkekortti postiin, kiitos' viestiäni ei ymmärtänyt.
Join kupin kahvia. Kohta otan toisen. En kolmatta.
Tylsää päivää vaan teillen :(
Muistan sen kuin eilisen päivän. Asuin nuorena kaukana vanhemmista. Äitivainaa lähetti siskon mukana minulle pölyisen karvalankamaton, joka oli joskus ollut valkoinen.
Sille löytyi kunniapaikka sekajätteistä.
Mä sain eilen postia verottajalta, sisälsi virheellistä ja puutteellista tietoa. Yritin sitten veroropotin kanssa jutella, mutta eihän se mittään ymmärtäny mun kysymyksistä, helevatin potti! Ihimiselle kun soitin (meinas mennä prepaid miinukselle) niin heti ymmärsi ja hoiti homman. Tylsää korjailla muitten virheitä, ei ne verotoimiston ihmisetkään tee virheetömästi töitään, pittää olla ite tarkkana ettei maksa turhasta liikaa.
Ja nyt sen saman kimppuun, ompahan jottain tekemistä nuudeleita ootellessa.
Tylsää päivää kaikelle teille!
Eipä sekkään toive totteuvu, joku onneton ruttaa kuitenkin peltinsä.
Vierailija kirjoitti:
Muistan sen kuin eilisen päivän. Asuin nuorena kaukana vanhemmista. Äitivainaa lähetti siskon mukana minulle pölyisen karvalankamaton, joka oli joskus ollut valkoinen.
Sille löytyi kunniapaikka sekajätteistä.
Onneksi mun äitivainaa ei pysty lähettämään mulle rojujaan. Oli sen verran paska mutsi, että roskiin sekin lentäis!
Vierailija kirjoitti:
Tarkistin, että tililtä on lähtenyt palvelumaksut. Rahaa jäi vielä.
Tänään syödään palsternakkaa omalta kasvimaalta. Vaan se on aika jännää, kun jotkut on niin isoja, että naatti katkeaa ja joutuu kaivamaan sen juuren lapiolla.
Nyt voi mennä liian jännäksi: palsternakan naattia ei saa syödä, se on myrkyllinen.
Miten syöt palsternakkaa? Mulle sika vieras 'liemijuures'. Tarkoitin kyllä aika vieras :) meen kohta askartelemaan joulukortteja, voiko tylsempää olla? Ei vainenkaa, meit on puhelias, nauravainen eukkökööri kasassa. Jostain syystä yhden parikymppiset lapsenlapset eivät tahtoneet tulla, on kuulema jotain muuta ohjelmaa pojilla :)
Pelargoni vai pelargonia? Sille avattu oma ketjukin vauvalla.
Vai onko sittenkin pelakka, pelakuu, pielikukka, pielikki???
Voiko olla tylsempää/turhempaa pohdintaa?
Saattoi se olla koirakin. En ole aivan varma asiasta. Mut jokin vilahti puun takana. Saattoi se olla vain pensas, joka heilahti tuulessa.
Mene ja tiedä. Tietäjät tietää.