Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (2326)

Vierailija
1761/2326 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä ärsyttää tämä aikaisin tuleva pimeys. Ei vaan aina jaksa otsalampun valossa nyhrätä. Kello ei ole edes vielä viisi ja monta pitkää tuntia sisällä eikä täällä oikein mitään tekemistä. Sohva ja syömistä. 😏 Pitäisi saada ulos valaistu harrastetila, sellainen jossa saisi levitellä ja sotata ja saapastella.

Vierailija
1762/2326 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tälle viikolle ankeutta, kun eräät nuoret taas viitsivät pilkata ulkonäköäni. Minä vaan mietin siinä kauppareissulla, että mitä nyt taas, kun en minäkään voi sille mitään miltä näytän. Ei ihminen esim kasvojen mallille yms mitään voi. Ja enhän minä oikeastaan paljon joukosta erotu. Hyvin tavalliselta näytän kaikin tavoin. Silti on pilkattu niin paljon kaikesta ulkonäössä ja muutenkin.

Erään kerran kaksi noin 25 v miestä meinasivat tukehtua nauruun, kun vertasivat minua yhteen eläimeen ja nauroivat niin, että koko kauppakeskuksen käytävä kaikui. Eivät välittäneet mitään kuulinko sen kaiken ja kävelivät melko lähellä minua pitkän matkaan.

Enkä minä oikein tiedä mitä tehdä noissa hetkissä. Yritän kai olla etten välittäisi. Vastaan en uskalla sanoa, koska olen melkein aina omillani. Ei ole oikeastaan ketään joka voisi puolustaa minua tai olla tukena niissä he

Se aurannäkijä oli John Sundström.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1763/2326 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän taika siinä on että aina kun aiot käydä kaupassa nopeasti hakemassa yhden tuotteen, kassalla tulee monta ongelmaa. Pitkä jono ja ensimmäisen ostoksia laiteltiin moneen kertaan kassakoneeseen, otettiin pois ja laitettiin uudelleen. Välillä myyjä auttoi toista kassaa ja seurasi ip kassaa. Kolmas myyjä seisoskeli jouten ja noin vartin päästä vasta älysi avata uuden kassan kun jonossa oli kymmeniä ihmisiä. Yksi edelläni olevista kyllästyi jonottamaan ja lähti mitään sanomatta pois jättäen ostokset hihnalle (pakasteita mm).  Edelläni oleva mummo sekoili korttinsa kanssa. Minun ostos onneksi meni itkemättä ja säätämättä läpi mutta harvoin kestää yhden herkun ostaminen näin kauan. Melkein olisi voinut olla perjantai 13. päivä.

Minä osaan valita aina sen kassan, joka ei vedä. Ei auta, vaikka ei olisi eläkeläisiä, jono olisi lyhyt ja asiakkailla vain vähän ostoksia, muut kassat vetävät paremmin. Ei kannata tulla minun kanssani samaan kassajonoon, jos näette minut kaupassa.

Vierailija
1764/2326 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikähän taika siinä on että aina kun aiot käydä kaupassa nopeasti hakemassa yhden tuotteen, kassalla tulee monta ongelmaa. Pitkä jono ja ensimmäisen ostoksia laiteltiin moneen kertaan kassakoneeseen, otettiin pois ja laitettiin uudelleen. Välillä myyjä auttoi toista kassaa ja seurasi ip kassaa. Kolmas myyjä seisoskeli jouten ja noin vartin päästä vasta älysi avata uuden kassan kun jonossa oli kymmeniä ihmisiä. Yksi edelläni olevista kyllästyi jonottamaan ja lähti mitään sanomatta pois jättäen ostokset hihnalle (pakasteita mm).  Edelläni oleva mummo sekoili korttinsa kanssa. Minun ostos onneksi meni itkemättä ja säätämättä läpi mutta harvoin kestää yhden herkun ostaminen näin kauan. Melkein olisi voinut olla perjantai 13. päivä.

Minä osaan valita aina sen kassan, joka ei vedä. Ei auta, vaikka ei olisi eläkeläisiä, jono olisi lyhyt ja asiakkailla vain vähän o

Mistä sinut tunnistaa?  Oisko meille Tylsän ketjun taviksille joku yhteinen merkki, (tylsän harmaa taskuliina, harmaa pipo, harmaat hiukset) , josta tunnistamme ankeat sielunveljemme? 

Vierailija
1765/2326 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taivas oli vielä hetki sitten niin hienon värinen, vaaleanpunainen, violetti ja sininen. Otin useamman valokuvan tästä väripläjäyksestä ja nyt niitä onkin mukava katsella, kun taivas on jo tumma.

Yöllä oli sumua ja katulamppujen valo levisi sumussa laajalle. Siitäkin otin valokuvia.

Vierailija
1766/2326 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taivas oli vielä hetki sitten niin hienon värinen, vaaleanpunainen, violetti ja sininen. Otin useamman valokuvan tästä väripläjäyksestä ja nyt niitä onkin mukava katsella, kun taivas on jo tumma.

Yöllä oli sumua ja katulamppujen valo levisi sumussa laajalle. Siitäkin otin valokuvia.

Pian se siitä rumaksi muuttuu. Tylsäksi. Kuvia on ankeampaa ottaa pimeällä ja katsella pimeässä. Nuo väriotoksesi voit poistaa pikimmiten. 

Vierailija
1767/2326 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jouduin palaamaan taas sokerittomien limsojen juomisesta sokerittomiin mehuihin, koska hiilihapot riitelee vatsan kanssa. Vatsa tulee ilmakuplista kipeäksi. Se on aika tympeää minusta, koska pepsi max maistuu paremmalta kuin laimea mehu. Mutta toisaalta laimea mehu on parempaa kuin pelkkä vesi. Paitsi että pelkkä vesi olisi parasta ruumiille ja hyvinvoinnille, väittävät. No kai se pitää joku pahe kaikilla olla, ei sitä muuten pysy ihminen tasapainossa. Omani on sitten kai nuo makeutusaineet. Yritän varmaan taas myöhemmin viikolla juoda muutaman pepsitölkin, kun en suostu millään uskomaan, että siitä pitäisi kokonaan luopua. Välissä olin yli kuukauden ilman. Addiktoitumisen kokemuksessa on jotain tavattoman tylsää ja tavattoman inhimillistä.

Testaa Coopin sokeriton jäätee, persikka tai sitruuna. 1.5 litran tölkeissä. Nautitaan j

Sitruunaisen voisikin laittaa testaukseen. Persikalle olen valitettavasti allerginen. Ei ole elämä helppoa. Mutta onneksi on nykyään enemmän näitä vaihtoehtoja.

Pirkan jäätee on kanssa ihan ok. 

Mä onneksi voin vielä juoda pepsi maxia :)

Vierailija
1768/2326 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sataa, pitää mennä kauppaan ja inhoan kun jalat kastuu. Sateenvarjolla/viitalla voi suojata pään ja ylävartalon, mutta varpaita ei. Vaikka ei astuisi lätäkköön, kosteus siirtyy maasta kenkiin ja varpaisiin. Saappaita ei ole. Minulla on ollut saappaita, mutta ne kaikki on olleet epämukavia ja sateella pelottavan liukkaita. Muovipussitko pitäisi laittaa sukkien ympärille kenkien sisään? Ne toki estää kastumisen, mutta kahisee kävellessä. Ja varpaat tuntuu silti kylmiltä vaikka kuivat ovatkin, ja sekin on epämukavaa. Itse asiassa sen kylmyyden takia ne tuntuu märiltäkin, vaikka kuivat ovat oikeasti kuivat. Eikä auta että laittaa useammat sukat tai villasukat sinne muovipussien sisään. Voisin mielenosoituksellisesti lähteä ulos ja kauppaan kokonaan ilman kenkiä, prkl. Näyttäisin niille!

Ennen vanhaan pidettiin kalosseja tai päällyskenkiä pikkukenkien päällä. Minullakin oli

https://www.vauva.fi/keskustelu/6275520/vedenpitavat-sukat?page=0

Keskustelu vedenpitävistä sukista. Ne voisi ratkaista jalkojen kastumis ongelman.

Vierailija
1769/2326 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä osaan valita aina sen kassan, joka ei vedä. Ei auta, vaikka ei olisi eläkeläisiä, jono olisi lyhyt ja asiakkailla vain vähän o

Laita neilikka takin napinläpeen. Osataan vältellä sua sitten.

Vierailija
1770/2326 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa kun söin puolet isosta pullapitkosta päivän aikana, oli todella hyvää kahvin kanssa ja ilmankin. En muista koska oisin syöny pikopullaa viimeks. Nyt maha kuplii ja turvottaa. Olen ollut pitlään keto ja vhh ruokavaliolla mut nyt jotenki vaan ratkesin.

Toisilla on perjantaipullo, mulla perjantaipulla.

Vierailija
1771/2326 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänään kaupassa. Minulla on ollut jo pari päivää visio!.Tarkoituksenani oli ostaa reippaasti tarvikkeita ja laittaa viikonloppuna  ruokaa. Ajattelin erilaisia broilerikastikkeita, uunilohta ja että leipoisin itse mmmehukkaita porkkanasämpylöitä. Ostin sitten halvinta paahtoleipää, ranskalaisia ja nakkeja, koska olen sittenkin tylsä ja laiska :/ Saa nähdä, teenkö edes ranskalaisia vai syönkö nakit vain kylmiltään.

Vierailija
1772/2326 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä osaan valita aina sen kassan, joka ei vedä. Ei auta, vaikka ei olisi eläkeläi

Tai julppiin (=eteläpohjalaisilla housujen vetoketjuhalkio), jollei napinläpeä ole ylempänä. Älä sitten pelästy, jos sua tuijotallaan. Se on se neilikka vaan.

Vierailija
1773/2326 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä osaan valita aina sen kassan, joka ei vedä. Ei auta, vaikka ei olisi eläkeläi

Laita neilikka takin napinläpeen. Osataan vältellä sua sitten.

Mutta ei liian värikäs neilikka.

Vierailija
1774/2326 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin autoa kun oli pakko, enkä oikeestaan nyt tykkääkään tästä uudesta kun olen sillä reilun viikon ajanu (nastarenkailla). Jos olis ollu 14 pv palautusoikeus ni oisin vieny takas. Ehkäpä siihen tottuu. On siinä uudessa hyviäkin puolia, entinen oli vaan niin paljon parempi ajettava ja hiljanen. Ei oo rahaa ostaa mitään 40-50 tonnin kallista volvoa tms ns parempaa autoa. Entinen oli pakko vaihtaa kun alko hajoilemaan ja edessä ois ollu varmasn vuoden sisällä kalliita remppoja, mm iskarit, jouset tms, vaihteisto, jarrut ym. 

Vierailija
1775/2326 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli "etäpäivä" töistä = puolittainen, puolivillainen ja laiska työpäivä. 2 tosi hidastempoista palaveria jossa tilaaja-asiakkaan edudtaja jaarittaa ja jaarittaa.... voi hyvää päivää. Meinas mennä hermot.

Vierailija
1776/2326 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen saunaan.

Vierailija
1777/2326 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon kasvattanut tomaattia monta kuukautta. Tänään korjasin ekan sadon 3/9 kirsikkatomaattia, söin ne ja totesin että kaupasta saa parempia ja halvemmalla.

2 m korkea puska, 9 stnan palleroa ja nekin muistutti maultaan ehkä sitruunaa.

Olen kuullut, että tänä vuonna on ollut oudon huonoja tomaattisatoja kotikasvattajilla.

Vierailija
1778/2326 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdan huomenna talvirenkaat harmaaseen Opeliini. Viime talvena ajoin sillä noin 200 kilometriä. HSL kierrättää täällä Vantaalla sinivalkoisia busseja, ne ovat minulle liian räikeitä.

Vierailija
1779/2326 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Joku selvänäkijä aikoinaan väitti näkevänsä ihmisen ympärillä auran, minkä väreistä hän tiesi, millainen ihminen on sisimmässään.

Se on aika mielenkiintoinen ajatus. Voisi kauniiden ja vähemmän kauniiden osat vaihtua. En väitä, että kaikki kauniit ovat pahantahtoisia, mutta tietty nöyryys ( kun ei voi ulkonäöllään elvistellä) voi tehdä ihmisestä ymmärtäväisemmän toisia kohtaan. Se ympäröivä aura voi olla kauniimpi."

Kiitos viestistäsi. Minä taas monesti tiedän jo etukäteen mistä nuorista esim tulee harmia. Nuokin ohittivat minut jo kerran kaupassa ja ajattelin, että juu mitenhän käy ja sitten kun toisen kerran nähtiin niin pitihän heidän pilkata.

Samoin kyllähän minä tiedän sen, että pitäisi itse näyttää itsevarmalta ja rohkealta. Ehkä se auttaisi vähän näissä hetkissä, kun joku hyvink irjoitti joskus, että epävarmuus näkyy. Kaupassa on parasta käydä tylsästi aamuisin ja kiltisti jonottaa eläkeläisten joukossa. Ei näy esim niitä nuoriakaan ja hyvä niin. 

Itse en myöskään niin välitä jos esim kassajono seisoo tms tai välitän vain senverran, että jos iskee levoton olo ihmisjoukossa niin mieluiten poistuisin. Muistan ne tapaukset kun aikoinaan erään läheiseni kanssa käytiin kaupassa ja ostettiin paljon myös esim isovanhemmille ruokaa ja melko pienessä kaupassa moni huuteli jonosta, että mikä kestää ja heillä on kiire yms. Koimme tuon ikävänä juttuna. Itseäni taas jo valmiiksi kammoksuttaa tilanteet jos esim korttini ei toimi. Maksan käteisellä paljon muutenkin. 

Vierailija
1780/2326 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisin vaihtaa polku pyörään kumit. ei jaksa. pitäisi jaksaa tehdä someen ns profiili. ei jaksa. näytellä. mieluiten lukisin rikosromaania tai valruusin kirjan. onneksi on joulu ja pian myös juhannus, ensin toki vappu ja pääsiäinen. tekisiko kiliua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme