Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (2332)

Vierailija
1741/2332 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pe. Tampereella sataa vain. Pesukone pyörii. Ei meinaa päästä ulos. Ensi viikolla soitto hammaslääkärille. Nuo lähiseudun kukkulat eli harjut kiehtovat, että kokeilisiko hyvällä säällä ensi keväänä kävelyä siellä vai lähempi kukkula aiemmin. 

Vierailija
1742/2332 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut tylsä neula. Parkkimaksu onnistui.  Kaikki ihmiset oli kivoja, ystävällisiä ja auttoivat meitä rollaatorin kanssa. Mihin tämä maailma menee? Missä ilkeys ja ankeus. Kysyn vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1743/2332 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auton öljynvaihtoväli näyttää menneen vähän yli, mistä niitä kilometrejä oikein tulee? 

Ajattelin, etten ihan vielä vaihda talvirenkaita koska lämmin keli luullakseni jatkuu. Jahkailtuani aikani lopulta päätin teettää kaiken kerralla, mukaan lukien katsastuksen. Saavat myös vaihtaa sen yhden palaneen polttimon siitä edestä. 

Vierailija
1744/2332 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein itselleni jalkahoidon. Sitten vedin jalkoihin puhtaat sukat. Kohta tulee puoliso töistä, sitten mennään kauppaan. Illalla ehkä vähän viiniä ruuan kanssa. Viime viikolla ilmoittauduin työttömäksi, tänään työkkärin täti soitti ja kyseli kaikenlaisia. No mutta, mullahan onkin ollut jännä päivä!

Vierailija
1745/2332 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut tylsä neula. Parkkimaksu onnistui.  Kaikki ihmiset oli kivoja, ystävällisiä ja auttoivat meitä rollaatorin kanssa. Mihin tämä maailma menee? Missä ilkeys ja ankeus. Kysyn vaan.

Samoja kokemuksia. Kaupassakin yksi röyhkeä nuorimies auttoi minua ottamaan mustikoita ylähyllyltä. Olin siinä jo rakentanut tikapuita ostoskärrystä ja jakkarasta, olisin kyllä saanut ne itsekin. Mutta kehtasikin tulla auttamaan. Hymyili vielä ja toivotti hyvää viikonloppua. 

Vierailija
1746/2332 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoja kokemuksia. Kaupassakin yksi röyhkeä nuorimies auttoi minua ottamaan mustikoita ylähyllyltä. Olin siinä jo rakentanut tikapuita ostoskärrystä ja jakkarasta, olisin kyllä saanut ne itsekin. Mutta kehtasikin tulla auttamaan. Hymyili vielä ja toivotti hyvää viikonloppua. 

Kyllä ei mitään toivoa ole Suomella enää. Tuollaiset nuoret valloittavat kaupat ja sairaalat. Uskaltaako tällainen kiukkuinen vanhus enää mennä minnekään. Ollaan heti auttamassa. Hyi olkoon.

Vierailija
1747/2332 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kylän Terveystalossa on hyvä labrahoitaja, osaa ottaa näytteen niin että pisto ei satu. Olen ollut siellä monta kertaa pisteltävänä, eli ei ole vain kertaalleen sattumalta onnistunut pistämään nätisti. On kyllä neulakammoisena kiva käydä paikassa, jossa osaavat asian hyvin.

Vierailija
1748/2332 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän kylän Terveystalossa on hyvä labrahoitaja, osaa ottaa näytteen niin että pisto ei satu. Olen ollut siellä monta kertaa pisteltävänä, eli ei ole vain kertaalleen sattumalta onnistunut pistämään nätisti. On kyllä neulakammoisena kiva käydä paikassa, jossa osaavat asian hyvin.

Joskus käy näin huono onni. Mutta kyllä hänenkin kätensä alkaa vapista ja kaihi sameuttaa silmät. Sitten onneksi sattuu pistot. Voi olla ettei osu koko käteen, menee keuhkoon.

Vierailija
1749/2332 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

1752

Keittiö hyrskyn myrskyn askartelujen jäljiltä, siposiisti mies kotiutuu just :(

Vierailija
1750/2332 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälle viikolle ankeutta, kun eräät nuoret taas viitsivät pilkata ulkonäköäni. Minä vaan mietin siinä kauppareissulla, että mitä nyt taas, kun en minäkään voi sille mitään miltä näytän. Ei ihminen esim kasvojen mallille yms mitään voi. Ja enhän minä oikeastaan paljon joukosta erotu. Hyvin tavalliselta näytän kaikin tavoin. Silti on pilkattu niin paljon kaikesta ulkonäössä ja muutenkin.

Erään kerran kaksi noin 25 v miestä meinasivat tukehtua nauruun, kun vertasivat minua yhteen eläimeen ja nauroivat niin, että koko kauppakeskuksen käytävä kaikui. Eivät välittäneet mitään kuulinko sen kaiken ja kävelivät melko lähellä minua pitkän matkaan.

Enkä minä oikein tiedä mitä tehdä noissa hetkissä. Yritän kai olla etten välittäisi. Vastaan en uskalla sanoa, koska olen melkein aina omillani. Ei ole oikeastaan ketään joka voisi puolustaa minua tai olla tukena niissä hetkissä joten helpompi on antaa vaan olla, enkä minä toiselta edes vaatisi mitään puolustamista yms. Lähinnä vaan olisi kiva katsoa jos olisin jossain porukassa, että uskaltaisiko joku enää pilkata. Ehkä ei niin paljon. Ja minä edes niissä hetkissä sanoisin. En minä toisia pilkkaamaan ala kuitenkaan ja tukisi vielä isompi juttu kaikesta. 

Kyllä tämä kaikki myös vieläkin vaikuttaa minuun. En minä ole ikinä ollut ulkonäkökeskeinen ihminen. En itseni enkä muiden osalta. Aiemmin joskus ehkä mietin, että olen ihan ok ja tavallinen. Nyt sitten myöhemmin olen kriittisempi itseäni kohtaan. Ehkä ne virheet näkee paremmin.

Silti en minä tästäkään ylläty enää. Ikävästi olen tottunut tähän jo vuosien aikana todeten vaan sen, etten minä ikinä tekisi samoin enkä minä ikinä tahtoisi olla osa porukkaa missä puhutaan ikävästi toisista ja pilkataan. Parempi olla sitten yksin kuin osa tuollaista porukkaa.

Samoin juuri eilen katsoin dokumenttia onnettomuudessa olleesta nuoresta naisesta, jolla arpia kasvot täynnä ja hän kertoi kuinka ihmiset pilkkaavat ja puhuvat pahaa tms ja minä mietin miten tästä maailmasta saataisiin sellainen, että tämäkin nainen voisi kulkea rauhassa ilman arvostelua jos minäkään en saa. Ehkä ikinä tämä maailma ei ole sellainen, mutta en minä tähän nyt tartu ja elämäni on ollut yllättävän hyvää nyt.

Harvoin minä enää niin paljon välitän näistä jutuista. Samalla kokemukseni toisaalta välillä vaikuttavat siihen miten esim koen muut ihmiset. Tämä asia on sellainen mikä on usein mielessäni. Joku ehkä omaa eri kokemuksia ja minun pitäisi elämästäni huolimatta pystyä sitten tutustumaan muihin ja luottamaan.

No, onneksi tämäkin päivä on hyvä päivä nyt ja moni asia piristää. Musiikkia en tähän mainitse, koska hyvät ja kivat biisit eivät kuulu yhteen tämän viestin aiheen kanssa. Pitkästi ja tylsästi kerrottuna. 

Vierailija
1751/2332 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko viikon olen ollut vain sisällä.Tänään on pakko mennä ulos. Pitää mennä  labraan verikokeisiin. Tylsän viikon huipennus.

Sinuna pyytäisin pistämään tylsällä neulalla.

Voisiko pyytää TET-harjoittelijan pistämään?

Nyt naurattais, jos ei kauhistuttais: puoliso on just sairaalassa tutkimuksissa. Piti laittaa kanyyli ja eikös piikkikammoiselle sattunut kokematon harjoittelija (ja varmaan tylsä neula). Tuo tuhras ja tuhras, miehellä kylmä hiki ja pelkäsi, että pyörtyy, vaikka oli makuulla. Käsi oli jo hiestä liukas, ja harkkari joutui pyytämään kokeneemman paikalle. Voin ymmärtää hyvin tilateen vakavuuden, vaik ite olen varmaan

Aika vastuutonta ja ilkeää laittaa piikkikammoiselle joku harjoittelija pistämään. Itse kieltäydyin tosi äkäisesti kun tarvitsin kanyylin. Kokeneeltakin oli tosi vaikeaa kun elimistö oli niin kuivunut. Pahin oli kuitenkin se kerta kun piti ottaa yli 20 putkiloa verta kerralla. Koskaan en ole ollut niin lähellä pyörtymistä. 

Vierailija
1752/2332 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän taika siinä on että aina kun aiot käydä kaupassa nopeasti hakemassa yhden tuotteen, kassalla tulee monta ongelmaa. Pitkä jono ja ensimmäisen ostoksia laiteltiin moneen kertaan kassakoneeseen, otettiin pois ja laitettiin uudelleen. Välillä myyjä auttoi toista kassaa ja seurasi ip kassaa. Kolmas myyjä seisoskeli jouten ja noin vartin päästä vasta älysi avata uuden kassan kun jonossa oli kymmeniä ihmisiä. Yksi edelläni olevista kyllästyi jonottamaan ja lähti mitään sanomatta pois jättäen ostokset hihnalle (pakasteita mm).  Edelläni oleva mummo sekoili korttinsa kanssa. Minun ostos onneksi meni itkemättä ja säätämättä läpi mutta harvoin kestää yhden herkun ostaminen näin kauan. Melkein olisi voinut olla perjantai 13. päivä.

Vierailija
1753/2332 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pimenee jo sisälläkin. Pitäis valojen syttyä ajastimella. Odotan. Makaan sohvalla. Odotan. Tästä ei näe telkkaa, kaukosäädinkin on tuolla jossain. Miks ei valot syty. Odotan. Odotan. Kello pimputtaa neljää. Valo ei syty. Pitäis kai ajastaa valot uudestaan. Ei hotsita. Vitsit, että onkin pimeää. Odotan. Auto ajoi pihaan. Ei ollut oma kulta. Jonkun toisen, ehkä? Miks ei valot syty? Näin etenee mun ilta. Kompuroin kohta pimeässä... jonnekin. En tiedä, minne, kun on niin pimeää. Miksi ihmeessä jäin sohvalle, kun alkoi hämärtyä. Missä se kaukosäädin on. Himpskatti.

Tylsempää illan alkua/jatkoa teille.

Pitäis vessaankin osata tässä pilkkopimeydessä...

Vierailija
1754/2332 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ei mitään toivoa ole Suomella enää. Tuollaiset nuoret valloittavat kaupat ja sairaalat. Uskaltaako tällainen kiukkuinen vanhus enää mennä minnekään. Ollaan heti auttamassa. Hyi olkoon.

Nuoret miehet yleensä auttaa heti ja kohteliaasti. Eräänkin kerran joutunut pyytämään " hei sinä pitkä nuori mies, autatko mummoa kun en yllä ylähyllylle?". Yhtään epäröimättä apua on annettu. Kiitokset tietysti päälle. Eräs teinipoika nosti kaatuneen pyöräni kun en olkapääkivultani pystynyt kumartumaan. Nuoret on huolestuttavan avuliaita.

Vierailija
1755/2332 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän taika siinä on että aina kun aiot käydä kaupassa nopeasti hakemassa yhden tuotteen, kassalla tulee monta ongelmaa. Pitkä jono ja ensimmäisen ostoksia laiteltiin moneen kertaan kassakoneeseen, otettiin pois ja laitettiin uudelleen. Välillä myyjä auttoi toista kassaa ja seurasi ip kassaa. Kolmas myyjä seisoskeli jouten ja noin vartin päästä vasta älysi avata uuden kassan kun jonossa oli kymmeniä ihmisiä. Yksi edelläni olevista kyllästyi jonottamaan ja lähti mitään sanomatta pois jättäen ostokset hihnalle (pakasteita mm).  Edelläni oleva mummo sekoili korttinsa kanssa. Minun ostos onneksi meni itkemättä ja säätämättä läpi mutta harvoin kestää yhden herkun ostaminen näin kauan. Melkein olisi voinut olla perjantai 13. päivä.

Mäkin ihmettelin äsken pikkukaupassa, väkeä oli, ko vilkkilässä kissoja. Pois lähtiessä näin, et tais olla kahvitarjoilu, pullapitko + perjantai. Olihan hulinaa. Tarvin yhden C4 kirjekuoren. Piti sit ostaa kympillä 4 suklaata, et pääsin kassalle, mistä lähimatka postin pisteeseen. Onnistui yhdellä ostolla kyllä...

Vierailija
1756/2332 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoret miehet yleensä auttaa he

Rautatieasemalta 400m kotiin. Kerran ryytyneenä palasin reissusta, kohtelias nuori mies halusi kantaa painavan laukkuni. Mitähh? Missä ne epäkoteliaat, haistattelevat nuoret oikein on?

Vierailija
1757/2332 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tälle viikolle ankeutta, kun eräät nuoret taas viitsivät pilkata ulkonäköäni. Minä vaan mietin siinä kauppareissulla, että mitä nyt taas, kun en minäkään voi sille mitään miltä näytän. Ei ihminen esim kasvojen mallille yms mitään voi. Ja enhän minä oikeastaan paljon joukosta erotu. Hyvin tavalliselta näytän kaikin tavoin. Silti on pilkattu niin paljon kaikesta ulkonäössä ja muutenkin.

Erään kerran kaksi noin 25 v miestä meinasivat tukehtua nauruun, kun vertasivat minua yhteen eläimeen ja nauroivat niin, että koko kauppakeskuksen käytävä kaikui. Eivät välittäneet mitään kuulinko sen kaiken ja kävelivät melko lähellä minua pitkän matkaan.

Enkä minä oikein tiedä mitä tehdä noissa hetkissä. Yritän kai olla etten välittäisi. Vastaan en uskalla sanoa, koska olen melkein aina omillani. Ei ole oikeastaan ketään joka voisi puolustaa minua tai olla tukena niissä hetkissä joten helpompi on antaa vaan olla, enkä min

Joku selvänäkijä aikoinaan väitti näkevänsä ihmisen ympärillä auran, minkä väreistä hän tiesi, millainen ihminen on sisimmässään.

Se on aika mielenkiintoinen ajatus. Voisi kauniiden ja vähemmän kauniiden osat vaihtua. En väitä, että kaikki kauniit ovat pahantahtoisia, mutta tietty nöyryys ( kun ei voi ulkonäöllään elvistellä) voi tehdä ihmisestä ymmärtäväisemmän toisia kohtaan. Se ympäröivä aura voi olla kauniimpi.

Vierailija
1758/2332 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapasin tänään erittäin komean ja ystävällisen miehen, vaikka olikin tavallista harmaampi päivä, niin olin siitä huolimatta pukeutunut ankean tavallisesti enkä saanut kysyttyä onko noin komea mies vapaa. Onkohan mies vain pelkkä tavallinen mutta komea mies vai ihan vaan tavallinen ja tylsä komea mies?

No nyt ollaan jännän äärellä. Vetää vertoja sukanmyttyjutskalle :)

Mikä se on? :) Huomasin komean miehen jaloissa tavalliset ja tylsät sukat. 

Etsä tiedä mikä on sukkamyttyjuttu? Tämän ketjun aatelia alkupuolella ketjua.

Tarkkaanpa katsoit, kun sukatkin huomasit :)

En tiedä. Kuulostaa tylsältä. Tänään näin saman komean miehen uudestaan ja huomasin miehellä tyypilliset komean insinöörimiehen kalliit mutta tylsät sukat. Mies ei ole insinööri, mutta korkeassa tavallisessa ja tylsässä asemassa. Onko kaltaisellani tavallisella ja tylsällä naisella mahdollisuuksia? :)

Vierailija
1759/2332 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapasin tänään erittäin komean ja ystävällisen miehen, vaikka olikin tavallista harmaampi päivä, niin olin siitä huolimatta pukeutunut ankean tavallisesti enkä saanut kysyttyä onko noin komea mies vapaa. Onkohan mies vain pelkkä tavallinen mutta komea mies vai ihan vaan tavallinen ja tylsä komea mies?

En tiedä. Kuulostaa tylsältä. Tänään näin saman komean miehen uude

Kenties? Katso kortti loppuun asti, mitä sulla on menetettävää :)

Vierailija
1760/2332 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Kuulostaa tylsältä. Tänään näin saman komean miehen uude

Tämähän on matematiikkaa: 1. kaksi tylsää yhdessä on terävä, 2. toinen tylsä, toinen terävä ei mitään mahdollisuuksia eli nolla  ja  3. kummatkin teräviä on superterävä.

Lopputulos: sinulla on mahdollisuuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi