Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (2332)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auto ei mennyt katastuksesta läpi
Vm 97 taitaa mennä paalattavaksi
Eipä mulla muuta
Noin pitkään palvellut auto ansaitsee pienen juhlan tai seremonian ennen paaliin päätymistä, kiitoksena hyvin palvelluista vuosista. Voisi vaikka konepeltiin spraymaalilla kirjoittaa viimeisen tervehdyksen. Harmaalla maalilla, ettei tule liian räikeää . Paitsi jos auto on harmaa, pitää käyttää jotain muuta väriä.
Ehdotan täytekakkukestejä auton sisällä. Gluteeniton, munaton, sokeriton, rasvaton ja maidoton kakku. Tarpeeksi mauton.
Ei tarvitsisi varoa penkkien sotkeentumista. Ihan tahallaan voisi yökkiä kakkua ympäriinsä. Jopa juomaa voisi kaataa ohi. Hurjat hautajaiset autolle. Hauskoissa hautajaisissa harvemmin on tullut käytyäkään.
Rehellisesti. Heräsin puol tuntia sitten. Laitoin aamukahvit. Kävin aamun vessatarpeilla. Syön aamupalaa kahvin kanssa. Luen uutiset lehdestä ja tekstitvstä. Lähden töihin kohta.
Olin pururadalla kävelemässä. Vastaan tuli useita vanhoja ihmisiä. Kaikki moikkasivat iloisesti. Yksi jutteli pitempäänkin. Mikä ihmisiä vaivaa? Missä ankeus ja mököttäminen?
Vaihdoin ulkoiluhousuihin vyötärölle uuden kuminauhan. Vanha oli perstunut hajalle.
Käsitiskiaine loppui. Otin alakaapista uuden. Tyhjän vien muovikierrätykseen. Kyllä mulle perjantaisinkin tapahtuu.
Koiran kanssa oltiin samoilla linjoilla tänä aamuna. Kumpaakaan ei oikein aamulenkki hotsittanut. Kesti varmaan 15 minuuttia päästä 15 metrin matka sellaiseen kohtaan nurmikkoa, mihin herra suvaitsi tehdä tarpeensa, kun kaikki piti haistella ja ihmetellä matkalla. Itse kuuntelin samalla kertomusta Amerikkalaisen postilaitoksen toiminnasta.
Mietin, että pitää käydä kaupassa, mutta ei tarvinnutkaan! Jääkaapissa olikin perunaa ja kuivakaapissa tonnikalaa. Niistä saa jotain kehiteltyä.
Kävin suihkussa. Laitoin pyykin pyörimään. Pesuainekorkki on risa, edelleen. Ei lopu ikinä. Putos lappeelleen kerran, korkki murtui. Ei lopu ikinä. Vai kirjotinks mä jo ton. No, tulee samalla indonesialaista runomittaa. Tosin liian metkaa tänne. Venytän tätä viestiä, et teil olis kauemmin tylsää. Vaihdan viel lakanat, valkkasin kaikkein yksvärisimmät, ei mitään kukkakuviota mörkömarraskuulle. Venytän tätä viestiä, et teil olis kauemmin tylsää. Kävin suihkussa. Tosin liian metkaa tänne. Kahvi jäähtyy. Kahvi jäähtyy.
Kyllä mullekin tapahtuu. Laitoin pyykin pyörimään. Kahvi jäähtyy.
(Googlaa Indonesialainen pantoum)
Vierailija kirjoitti:
Kävin suihkussa. Laitoin pyykin pyörimään. Pesuainekorkki on risa, edelleen. Ei lopu ikinä. Putos lappeelleen kerran, korkki murtui. Ei lopu ikinä. Vai kirjotinks mä jo ton. No, tulee samalla indonesialaista runomittaa. Tosin liian metkaa tänne. Venytän tätä viestiä, et teil olis kauemmin tylsää. Vaihdan viel lakanat, valkkasin kaikkein yksvärisimmät, ei mitään kukkakuviota mörkömarraskuulle. Venytän tätä viestiä, et teil olis kauemmin tylsää. Kävin suihkussa. Tosin liian metkaa tänne. Kahvi jäähtyy. Kahvi jäähtyy.
Mulla on myös pyykinpesuainepullon kanssa ongelmia, se putosi ja pohja halkesi, säilytän sitä väärin päin ämpärissä. Aine on oudon hajuista, joten käytän sitä lähinnä vessan pesuun. Olen tuomittu elämään väärinpäin-pullon kanssa vielä vuosia.
Koko viikon olen ollut vain sisällä.Tänään on pakko mennä ulos. Pitää mennä labraan verikokeisiin. Tylsän viikon huipennus.
Vierailija kirjoitti:
Eksyin suvantoon tätä googlettaessani. Ilmeisesti länsimaisessa versiossa on vain otettu tuo runomitan toisto, mutta alkuperäisessä indonesialaisessa siinä on tärkeää myös, että rivit rimmaavat toistensa kanssa, jos ne sanottaisiin ääneen. Vähän kuin meillä laulun sanoissa pyritään saamaan aikaan. Ja ilmeisesti paikalliset oppivat tämän rimmailumuodon jo peruskoulussa, ja sitä käytetään siellä kaikkialla, ihan automainoksista lähtien. Eipäs ollutkaan taas toiseen kulttuuriin tutustuminen ollenkaan tylsää, kun astui pintaa syvemmälle. Ajatelkaapas, jos meillä opetettaisiin peruskoulussa Kalevalainen runomitta, ja sitä näkisi edelleen kaikkialla, vaikka OsuusPankin mainoksissa?
Kätke kansa kolehtisi,
Kohta kasvaa kelpo saalis.
Kalleutes kun meille luotat,
Kohdallesi kellahtaapi
vauraus ikihyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Koko viikon olen ollut vain sisällä.Tänään on pakko mennä ulos. Pitää mennä labraan verikokeisiin. Tylsän viikon huipennus.
Sinuna pyytäisin pistämään tylsällä neulalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko pyytää TET-harjoittelijan pistämään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auto ei mennyt katastuksesta läpi
Vm 97 taitaa mennä paalattavaksi
Eipä mulla muuta
Noin pitkään palvellut auto ansaitsee pienen juhlan tai seremonian ennen paaliin päätymistä, kiitoksena hyvin palvelluista vuosista. Voisi vaikka konepeltiin spraymaalilla kirjoittaa viimeisen tervehdyksen. Harmaalla maalilla, ettei tule liian räikeää . Paitsi jos auto on harmaa, pitää käyttää jotain muuta väriä.
Ehdotan täytekakkukestejä auton sisällä. Gluteeniton, munaton, sokeriton, rasvaton ja maidoton kakku. Tarpeeksi mauton.
Ei tarvitsisi varoa penkkien sotkeentumista. Ihan tahallaan voisi yökkiä kakkua ympäriinsä. Jopa juomaa voisi kaataa ohi. Hurjat hautajaiset autolle.
Mä olin kerran hauskoissa hautajaisissa. Kylän vanhin, putkimies kuoli. Pappi puhui kauniisti, miten oli vesijohtojen kanssa pulassa jouluaattoja ja apu löytyi. Hautajaisissa muisteltiin paljon vainajan hauskoja tempauksia, oli värikäs persoona.
Heipat sinne pihven reunalle S, kerro terkut myös H:lle :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on tutustumassa työelämään. Katsovat miltä työ näyttää. Harvoin Suomessa on enää työtä näytettäväksi. Niin on harvinaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt naurattais, jos ei kauhistuttais: puoliso on just sairaalassa tutkimuksissa. Piti laittaa kanyyli ja eikös piikkikammoiselle sattunut kokematon harjoittelija (ja varmaan tylsä neula). Tuo tuhras ja tuhras, miehellä kylmä hiki ja pelkäsi, että pyörtyy, vaikka oli makuulla. Käsi oli jo hiestä liukas, ja harkkari joutui pyytämään kokeneemman paikalle. Voin ymmärtää hyvin tilateen vakavuuden, vaik ite olen varmaan sata kertaa luovuttanu verta, eikä tunnu missään.
Tää ei ollu tylsä tarina. Sori. Toiste tulee sit triplatylsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on fyysikko. Hän innostuu usein luennoimaan minulle jostakin. Katson häntä, mutta ajattelen ihan muita juttuja, ynähtelen ja nyökyttelen.
Mitä sää muija tänne kirjoittelet, puhu mulle suoraan!
Onks toi oikeasti sun mies, kun huutelee? Luulin oikeasti, et tää vauva on turvasatama, mis miehet ei vaklaa.
Huuuuiiii. Huomenna on vuoden Harmain päivä /Hartwal
Oletko valmis?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt naurattais, jos ei kauhistuttais: puoliso on just sairaalassa tutkimuksissa. Piti laittaa kanyyli ja eikös piikkikammoiselle sattunut kokematon harjoittelija (ja varmaan tylsä neula). Tuo tuhras ja tuhras, miehellä kylmä hiki ja pelkäsi, että pyörtyy, vaikka oli makuulla. Käsi oli jo hiestä liukas, ja harkkari joutui pyytämään kokeneemman paikalle. Voin ymmärtää hyvin tilateen vakavuuden, vaik ite olen varmaan sata kertaa luovuttanu verta, eikä tunnu missään
Muistui mieleeni opiskeluajalta verinäytteen ottoharjoitus. Ekä kertaa yritettiin, tehtiin pareittain toinen toisellemme. Yksi ihminen pyörtyi, siis näytteen ottaja. Minulta otti kaveri kyynärtaipeesta niin, että siihen kohtaan nousi melkoinen patti ja mustelma. Opettaja sanoi, että paina sitä nyt lujasti. Minua ei kyllä pyörryttänyt yhtään eikä muutenkaan tuntunut hirveältä.
Kukaan ei ole seppä syntyessään, näinhän se on.