Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (2341)
Avohakkuujoogaa ja Biojätejoogaa tarjolla harrastuksiksi Puolangalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapasin tänään erittäin komean ja ystävällisen miehen, vaikka olikin tavallista harmaampi päivä, niin olin siitä huolimatta pukeutunut ankean tavallisesti enkä saanut kysyttyä onko noin komea mies vapaa. Onkohan mies vain pelkkä tavallinen mutta komea mies vai ihan vaan tavallinen ja tylsä komea mies?
No nyt ollaan jännän äärellä. Vetää vertoja sukanmyttyjutskalle :)
Mikä se on? :) Huomasin komean miehen jaloissa tavalliset ja tylsät sukat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapasin tänään erittäin komean ja ystävällisen miehen, vaikka olikin tavallista harmaampi päivä, niin olin siitä huolimatta pukeutunut ankean tavallisesti enkä saanut kysyttyä onko noin komea mies vapaa. Onkohan mies vain pelkkä tavallinen mutta komea mies vai ihan vaan tavallinen ja tylsä komea mies?
No nyt ollaan jännän äärellä. Vetää vertoja sukanmyttyjutskalle :)
Mikä se on? :) Huomasin komean miehen jaloissa tavalliset ja tylsät sukat.
Etsä tiedä mikä on sukkamyttyjuttu? Tämän ketjun aatelia alkupuolella ketjua.
Tarkkaanpa katsoit, kun sukatkin huomasit :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jouduin palaamaan taas sokerittomien limsojen juomisesta sokerittomiin mehuihin, koska hiilihapot riitelee vatsan kanssa. Vatsa tulee ilmakuplista kipeäksi. Se on aika tympeää minusta, koska pepsi max maistuu paremmalta kuin laimea mehu. Mutta toisaalta laimea mehu on parempaa kuin pelkkä vesi. Paitsi että pelkkä vesi olisi parasta ruumiille ja hyvinvoinnille, väittävät. No kai se pitää joku pahe kaikilla olla, ei sitä muuten pysy ihminen tasapainossa. Omani on sitten kai nuo makeutusaineet. Yritän varmaan taas myöhemmin viikolla juoda muutaman pepsitölkin, kun en suostu millään uskomaan, että siitä pitäisi kokonaan luopua. Välissä olin yli kuukauden ilman. Addiktoitumisen kokemuksessa on jotain tavattoman tylsää ja tavattoman inhimillistä.
Testaa Coopin sokeriton jäätee, persikka tai sitruuna. 1.5 litran tölkeissä. Nautitaan jääkylmänä, kuten pepsi max. Ei ole laimeaa.
Sitruunaisen voisikin laittaa testaukseen. Persikalle olen valitettavasti allerginen. Ei ole elämä helppoa. Mutta onneksi on nykyään enemmän näitä vaihtoehtoja.
Vihdoinkin sain ostettua uutta sampoota kun kyllästyin tervasampooseen. Kaupassa haistelin sitä ja oli neutraali tuoksu olevinaan.
Pesun jälkeen tukka haisi niin pahalta että häiritsi yöunia. Palaan tervasampooseen.
Pohdin tässä itsekseni, että välillä tylsien asioiden pohtiminen ja valittaminen liippaavat hämmentävän läheltä toisiaan, vaikka oikeasti kyse on vain asioiden tarkkailusta. Huomaan pölyä lattialla. Imurointiin ei motivaatio riitä, eipä sitä pölypalleroa täällä kukaan muu näe kuitenkaan. Mutta olisiko siistissä kodissa avarampi mieli? Onko imuroimatta jättäminen saamattomuutta vai tärkeämpien asioiden priorisointia? Kas siinä pulmaa tähän iltaan. Tietenkään näin myöhään en joka tapauksessa imuroi, ei olisi naapureille kohteliasta. Mutta yleisesti ottaen.
Tylsää yötä ja pitkäpiimäisiä unia
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on fyysikko. Hän innostuu usein luennoimaan minulle jostakin. Katson häntä, mutta ajattelen ihan muita juttuja, ynähtelen ja nyökyttelen.
Mitä sää muija tänne kirjoittelet, puhu mulle suoraan!
Sain postitettua vinted paketin. Sitten menin kaupan sisälle kun piti muka ostaa jotain mutten keksinyt mitään ja lähdin vaan pois
Auto ei mennyt katastuksesta läpi
Vm 97 taitaa mennä paalattavaksi
Eipä mulla muuta
1714
Puolanka saanut paljon mainosta. Onkohan niin ankea paikka, enpä ole käynyt. Pohtimisiin :(
Vierailija kirjoitti:
Eipä mulla muuta
Saako palkkiota romutuksesta?
Vierailija kirjoitti:
1714
Puolanka saanut paljon mainosta. Onkohan niin ankea paikka, enpä ole käynyt. Pohtimisiin :(
Jos menisit, niin pettyisit. Se on nimittäin tosi luonnonkaunis paikka. Paljon metsiä ja järviä, upeita maisemia. En siis suosittele.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään kuunnelle myös mikä jäänsärkijä avustaa mihinkin maksuluokkaan kuuluvia aluksia ja kehotetaan soittamaan...
Onkohan tämä jo liian räväkkää, mutta vaikka olen M65, niin työmatkoilla mennen tullen tykkään kunnella YleX:ää. SIellä on niin hyviä juontajia. Poikelus, Pehkonen ja Parikka, ihanat AIkku ja Mellu: rakastan teitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään kuunnelle myös mikä jäänsärkijä avustaa mihinkin maksuluokkaan kuuluvia aluksia ja kehotetaan soittamaan...
Onkohan tämä jo liian räväkkää, mutta vaikka olen M65, niin työmatkoilla mennen tullen tykkään kunnella YleX:ää. SIellä on niin hyviä juontajia. Poikelus, Pehkonen ja Parikka, ihanat AIkku ja Mellu: rakastan teitä.
Aika räväkältä kuulostaa... on myös 'Räväkät kuulumiset', jos meinaat enemmänkin retostella. Hih.
Vierailija kirjoitti:
Vihdoinkin sain ostettua uutta sampoota kun kyllästyin tervasampooseen. Kaupassa haistelin sitä ja oli neutraali tuoksu olevinaan.
Pesun jälkeen tukka haisi niin pahalta että häiritsi yöunia. Palaan tervasampooseen.
Tervasampoo rules !
Vierailija kirjoitti:
Aamulla nylkytin naapurin Elliä.
Voi Turre, sä osaat kirjoittaa. 🐕Nylkyttäminen on ihan normaalia ja jopa suotavaa. Mutta ei tylsää.
Vierailija kirjoitti:
Eipä mulla muuta
Noin pitkään palvellut auto ansaitsee pienen juhlan tai seremonian ennen paaliin päätymistä, kiitoksena hyvin palvelluista vuosista. Voisi vaikka konepeltiin spraymaalilla kirjoittaa viimeisen tervehdyksen. Harmaalla maalilla, ettei tule liian räikeää . Paitsi jos auto on harmaa, pitää käyttää jotain muuta väriä.
Nonni. Turhaan oli valokuvat mukana eilen. Ihan käsikopelolla tutki ja jollain piipparilla. Pelit ja värkit priimaa. Mistä tietysti vähän masennuin. Olisi edes pieni hiiva kutitellut. Kassalla kyllä jo tokenin omaksi ankeaksi itseksi. Hinta oli järkyttävä. Olisi pitänyt antaa Kimmon tutkiakin. Ilmaiseksi lupasi.
"Pettymyskin on kokemus" Puolangan pessimistien mukaan.