Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (2347)
Koko Tylsän ketjun idea (Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia ja puuduttavia mielipiteitä) ja otsikon sanat ovat äikänmaikan ideoimia, ap varasti idean ja kirjoitti sen omissa nimissään. Eikä kysynyt tekijänoikeuksista yhtään mitään.
Tämä uusille ketjulaisille tiedoksi. Eikä mode poistele erilaisia juttuja, saatte kirjoittaa vaikka kuinka iloisia ja hauskoja viestejä, ei vain tylsiä. Siinäkin ap eli apulainen on väärässä. Jankkaus, trollaus ja valehtelu on eri asia. Niihin mode on puuttunut.
Vierailija kirjoitti:
Tylsistä harrastuksista. Harrastaako kukaan muu sellaista, että autoillessaan lukee tienviittoja ja erilaisia yritysten nimikylttejä siten, että lausuu ne mielessään oikein selkeästi artikuloiden?
Tästä tulee joskus vähän jännempi versio, kun epähuomiossa harhautuu pohtimaan, mistäköhän tuokin yritys on keksinyt nimensä, joka siinä mainoskyltissä komeilee. Onkohan tämä jo liian kiinnostavaa..
Esimerkiksi ETRA. Onko se lyhenne? Eteville Rakentajille. Tai. Erityisen Tärkeitä Rakentamisen Asioita. Tylsää on se, että joka kerta jostain syystä mietin vain rakentamisen alaan liittyviä vaihtoehtoja. En edes tiedä, mitä he myyvät. Joskus tosin tulee mieleen, että olikohan aikoinaan kaverukset Eino, Tarmo, Raimo ja Aimo, jotka keksivät alkaa yrittäjiksi yhdessä.
Nyt pelkään jo aika lailla, että olen sittenkin vielä liian epätylsä tänne. Uskokaa minua, mitään muuta en niin halua kuin tylsyyttä. Toivoisin, opastak
Näin juuri rekan kyljessä nimen Kuehne + Nagel. Heti rupesin miettimään, mitä se tarkoittaa. Huonolla saksan kielen taidolla ajattelin sen tarkoittavan Lehmä ja Kynsi. No eihän se niin ole. Nagel on naula ja Kuehne ei kai mitään, vai tietääkö joku?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tylsistä harrastuksista. Harrastaako kukaan muu sellaista, että autoillessaan lukee tienviittoja ja erilaisia yritysten nimikylttejä siten, että lausuu ne mielessään oikein selkeästi artikuloiden?
Tästä tulee joskus vähän jännempi versio, kun epähuomiossa harhautuu pohtimaan, mistäköhän tuokin yritys on keksinyt nimensä, joka siinä mainoskyltissä komeilee. Onkohan tämä jo liian kiinnostavaa..
Esimerkiksi ETRA. Onko se lyhenne? Eteville Rakentajille. Tai. Erityisen Tärkeitä Rakentamisen Asioita. Tylsää on se, että joka kerta jostain syystä mietin vain rakentamisen alaan liittyviä vaihtoehtoja. En edes tiedä, mitä he myyvät. Joskus tosin tulee mieleen, että olikohan aikoinaan kaverukset Eino, Tarmo, Raimo ja Aimo, jotka keksivät alkaa yrittäjiksi yhdessä.
Nyt pelkään jo aika lailla, että olen sittenkin vielä liian epätylsä tänne. Uskokaa minua, mitään muu
Sveitsiläinen kuljetusyhtiö. Rohkea Kynsi.
Ap apulainen aloittaa sitten tuon jankkauksen ja trollauksen.
Vierailija kirjoitti:
Heräilen tässä pikkuhiljaa. Siis ensimmäiset elonmerkit jo monta tuntia sitten.
Nyt taidan hakea lehden postilaatikosta. 40 metriä liikuntaa. Ehkä jopa aamukahvin aika?
Mies hakikin sen lehden. Vitsit. Mitenkähän nyt käy aamukahvin, kun jäi lenkki väliin...
Vierailija kirjoitti:
Nyt taidan hakea lehden postilaatikosta. 40 metriä liikuntaa. Ehkä jopa aamukahvin aika?
Kannattaako sitä ennää tännää nousta, jos huomenis?
Mulla on tänään se gyne. Tarttee vissiin tylsästi mennä sinne paikalle. Kuvia on otettu varoiksi jos tarvitaan vielä. Oli paljon innokkaita kuvaajia. Kaikille annoin. Luvan kuvata.
Mäkin olen ihmetelly monen rekan sisältöä? Onko tolla siis kyydissä rohkeita kynsiä? Hihhih. Kas kun ei kauniita rohkeita. Aika monella kielellä tunnistan kukkarekat, niis lukee jotai thermoa, planten, blomma, flower, green sanoja. Puutarhur tunnistaa...
En saanut viime yönä millään unta. Keitin yöllä sitten ison kattilallisen hernekeittoa, laitoin siihen lisäksi sipulia, porkkanaa, jauhelihaa, lihaliemikuution, ja meiramia. Äsken söin, oli hyvää ja on helppo ja halpa ruoka.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ei ole hyvä jos joku nostaa itsensä muiden yläpuolelle jollain nimimerkillä. Kaikki ollaan samanarvoisia ilman mitään allekirjoituksia. Hyvin on pärjätty tähänkin asti ilman mitään Vettyneitä tai Kosteita Villoja. Rakennustyömaaltakin kuului kiroilua kun vettyneitä villoja nostelivat seinälle. Palaa riviin sinäkin.
Pahoittelen kovasti. Myönnän, että tänä päivänä, estrogeenin heittelyn kourissa (joka on kaikkea muuta kuin tylsää), tämä viestisi sai hieman itkua kurkun perille. Ei siksi, että osuit oikeaan, vaan siksi että tulin surulliseksi. Koska vilpittömästi, olin vain kaivannut nimimerkkejä teiltä kaikilta muilta. Jotta voisi tunnistaa, kuka milloinkin näistä tylsistä, mutta niin kovin tärkeistä asioista kulloinkin kirjoittaa.
Huomaan, että en älynnyt siitä täällä kysellä, enkä pohtia asiaa teidän kanssa. Vaan toimin sitten noin. Opettelen parhaillaan olemaan pyytämättä anteeksi olemassaoloani, siksi itkettää, että tulkitsit minun nostavan itseäni muiden yläpuolelle. Olen nimittäin siellä aivan toisessa ääripäässä.
Pahoittelen tätä, jättäkää huomiotta, ettei mene tylsyys sivuraiteille.
Ap nyt rauhoitu ja lopeta tuo lapsellinen jankkaus ja toisten mollaminen. Kiusaat kaikkia. On jo liian tylsää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ei ole hyvä jos joku nostaa itsensä muiden yläpuolelle jollain nimimerkillä. Kaikki ollaan samanarvoisia ilman mitään allekirjoituksia. Hyvin on pärjätty tähänkin asti ilman mitään Vettyneitä tai Kosteita Villoja. Rakennustyömaaltakin kuului kiroilua kun vettyneitä villoja nostelivat seinälle. Palaa riviin sinäkin.
Pahoittelen kovasti. Myönnän, että tänä päivänä, estrogeenin heittelyn kourissa (joka on kaikkea muuta kuin tylsää), tämä viestisi sai hieman itkua kurkun perille. Ei siksi, että osuit oikeaan, vaan siksi että tulin surulliseksi. Koska vilpittömästi, olin vain kaivannut nimimerkkejä teiltä kaikilta muilta. Jotta voisi tunnistaa, kuka milloinkin näistä tylsistä, mutta niin kovin tärkeistä asioista kulloinkin kirjoittaa.
Huomaan, että en älynnyt siitä täällä kysellä, enkä pohtia asiaa teidän kanssa. Vaan toimin sitten noi
Tuttu juttu. Monet ei nimimerkeistä tykkää, huomattu on. Siksi en täällä käytä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaan, että en älynnyt siitä täällä kysellä, enkä pohtia asiaa teidän kanssa. Vaan toimin sitten noi
Tuttu juttu. Monet ei nimimerkeistä tykkää, huomattu on. Siksi en täällä käytä. Yks ketju toimii just nimimerkeillä, kun ei muuten pysty seuraamaan toisten tarinoita. Kirjottele kuitenki, älä pahastu toisie viesteist.
Mie olen se, joka villan tajus huvilaks :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap nyt rauhoitu ja lopeta tuo lapsellinen jankkaus ja toisten mollaminen. Kiusaat kaikkia. On jo liian tylsää.
Ketä syyttelet? Aiheetta! Minä sohasin äikkäpesään, kun täällä on toistuvasti luettu hänen omistussuhteistaan tähän ketjuun. Tylsää on se, kun itseään nostaa...
Ap sinua syytän riidan haastamisesta ja plagioinnista. Et ole ideaa keksinyt, se ei ole sinun. Äikänopella on varmaan muita ihan oikeitakin töitä eikä roiku täällä. Syyttelet muita, vaikka sinä olet tehnyt väärin. Ja nyt pilaat kivan ketjun tällä trollauksellasi ja lapsellisilla viesteilläsi.
Kuuntelin äsken veljeni pikkutarkkaa selostusta omasta harrastuksestaan, joka ei kiinnosta minua pätkääkään. Toinen siskoistanikin sortuu tähän useasti. Miten tylsää kuunnella, kun toinen kertoo ihan innoissaan todella yksityiskohtaisesti jokaisen tekovaiheen ja etenemisen käyttäen vielä erikoissanastoa, jota toinen ei ymmärrä. Voisivat tulla tänne selostamaan, niin tylsistyisitte tekin.
Tämä on sellainen mukavantylsä juttu. Leivoin eilen suklaataatelikakun. Pian maistelen sitä ja teen kahvikoneella Flat white- kahvin.🤗
Mitäs ihmeen tylsää rähinöintiä täällä ketjussa nyt taas on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höhlä. Tuohan on sinun vaatimaton mielipiteesi. Nikkiä saa toki käyttää se, joka tahtoo. Mitä se on keltään pois?
Outoa määräilyä oli tuo ja näköjään jatkan samaa latua. Aloitan uudestaan: Minun Mielestäni on mitä Sopivinta kirjoittaa Nimimerkillä tai ilman...
Mitä mieltä muut ootte?
Kaikki samanarvoisia. Ei nimimerkkejä. On ankeampaa niin.