Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (2341)
Iiikkk. Uutisissa kerrotaan punkeista. Marraskuussa. Nyt on tyksää.
Vierailija kirjoitti:
Tajusin taas etten ole oikein hyvä missään tai en ainakaan siinä mitä juuri teen. Joka päivä toistuu sama liukuhihnailu, vaikka ajattelin jo vuosi sitten että löytyisi se oma juttu, mutta miten sen voi löytää?
RIittäisikö se, että on keskinkertainen? Tietysti olisi toivottavaa, että pitäisi siitä, mitä tekee tai ettei ainakaan inhoaisi.
Harrastatko jotain? Olisiko siinä vihjettä, mihin suuntaan kannattaisi yrittää edetä?
Keskinkertaisuus on ihan hyvä. Suurin osa meistä on keskinkertaisia.
Sataa, pitää mennä kauppaan ja inhoan kun jalat kastuu. Sateenvarjolla/viitalla voi suojata pään ja ylävartalon, mutta varpaita ei. Vaikka ei astuisi lätäkköön, kosteus siirtyy maasta kenkiin ja varpaisiin. Saappaita ei ole. Minulla on ollut saappaita, mutta ne kaikki on olleet epämukavia ja sateella pelottavan liukkaita. Muovipussitko pitäisi laittaa sukkien ympärille kenkien sisään? Ne toki estää kastumisen, mutta kahisee kävellessä. Ja varpaat tuntuu silti kylmiltä vaikka kuivat ovatkin, ja sekin on epämukavaa. Itse asiassa sen kylmyyden takia ne tuntuu märiltäkin, vaikka kuivat ovat oikeasti kuivat. Eikä auta että laittaa useammat sukat tai villasukat sinne muovipussien sisään. Voisin mielenosoituksellisesti lähteä ulos ja kauppaan kokonaan ilman kenkiä, prkl. Näyttäisin niille!
Jouduin palaamaan taas sokerittomien limsojen juomisesta sokerittomiin mehuihin, koska hiilihapot riitelee vatsan kanssa. Vatsa tulee ilmakuplista kipeäksi. Se on aika tympeää minusta, koska pepsi max maistuu paremmalta kuin laimea mehu. Mutta toisaalta laimea mehu on parempaa kuin pelkkä vesi. Paitsi että pelkkä vesi olisi parasta ruumiille ja hyvinvoinnille, väittävät. No kai se pitää joku pahe kaikilla olla, ei sitä muuten pysy ihminen tasapainossa. Omani on sitten kai nuo makeutusaineet. Yritän varmaan taas myöhemmin viikolla juoda muutaman pepsitölkin, kun en suostu millään uskomaan, että siitä pitäisi kokonaan luopua. Välissä olin yli kuukauden ilman. Addiktoitumisen kokemuksessa on jotain tavattoman tylsää ja tavattoman inhimillistä.
Vierailija kirjoitti:
Sataa, pitää mennä kauppaan ja inhoan kun jalat kastuu. Sateenvarjolla/viitalla voi suojata pään ja ylävartalon, mutta varpaita ei. Vaikka ei astuisi lätäkköön, kosteus siirtyy maasta kenkiin ja varpaisiin. Saappaita ei ole. Minulla on ollut saappaita, mutta ne kaikki on olleet epämukavia ja sateella pelottavan liukkaita. Muovipussitko pitäisi laittaa sukkien ympärille kenkien sisään? Ne toki estää kastumisen, mutta kahisee kävellessä. Ja varpaat tuntuu silti kylmiltä vaikka kuivat ovatkin, ja sekin on epämukavaa. Itse asiassa sen kylmyyden takia ne tuntuu märiltäkin, vaikka kuivat ovat oikeasti kuivat. Eikä auta että laittaa useammat sukat tai villasukat sinne muovipussien sisään. Voisin mielenosoituksellisesti lähteä ulos ja kauppaan kokonaan ilman kenkiä, prkl. Näyttäisin niille!
Itselläni tämän tuskan ratkaisi vedenpitävät lenkkarit. Eivät ne kovin muodikkaalta näytä, vaan aika mummomalliset, mutta ainakaan eivät luista, ja ovat saappaita mukavammat. Tämä jatkuva sateisuus on kyllä harvinaisen tylsää. Varovasti kuitenkin kun mielenosoituksellista kapinaa mietit, se ei ole tylsää nähnytkään. Saattaisit vaikka herättää kaupassa huvitusta kanssaihmisissä. Aivan holtitonta.
Vierailija kirjoitti:
Ennen vanhaan pidettiin kalosseja tai päällyskenkiä pikkukenkien päällä. Minullakin oli lapsena beessin väriset pälskärit. Ne olivat nilkkapituiset ja niissä oli vetoketju päällä. Hienot ne olivat!
Nyt kyllä pitäiisin niitä melko rumina mutta kengät eivät kastuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen vanhaan pidettiin kalosseja tai päällyskenkiä pikkukenkien päällä. Minullakin oli
Helsingin kaupunginmuseon ylläpitämästä Finna-aineistosta löysin kuvan niistä kumisista päällyskengistä. Juuri sellaisina ne muistinkin.
Museoikäinen olen itsekin.
Mä käyn kyllä niin ankeissa vaatteissa kylillä. Enpä olis aiemmin uskonu. Nykyään: mitä väliä? Beessi takki, kulahtaneet farkut, risat tennarit. On mulla fiksujaki vaatteita, uskokaa pois. Kaapissa. Niien pitäis tulla ulos kaapista rohkeasti. Eikö vaan?
Saappaat on kyllä minusta hyvät, mutta ei niissä kauppaan tule lähdettyä. Joskus minulla oli lämminvuoriset kumisaappaat, niissä ei varpaat palellut, voisin semmoisia suositella jalkaan muovipussien sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Aloin lukea tätä ketjua alussa, ja sydämeeni tuli jotenkin sellainen hyvin pehmeä ja rauhallinen olo. Tuntuu kodilta nämä kaikki asiat. Olen tässä kotvasen yrittänyt laskea sisimmästäni kierroksia, jäänteitä hivenen kehnoista valinnoista matkani varrella.
Olkoonkin aivan liian ponnekasta, haluan kiittää sinua ap tästä aloituksesta ja teitä kaikkia täällä. Tylsyys on aarteenkaltaista kultaa ihmisen sielulle.
Mytty sukan sisässä -case, siihen asti olen lukenut. Pidin siitä kovasti. Muistan, miten olen usein itse tarkkaillut samaa. Ja jossain kohtaa se mytty menee niin tiiviiksi ja kovaksi, että sitä ei enää siedä, ja se pitää nypätä pois. Tavallaan ehkä jopa liian tyydyttävää tähän keskusteluun se kohta. Paitsi jos mytty on saanut alkunsa päättelemättömästä langasta, eikä se irtoa nyppäämällä.
Tuleeko liian jännää, jos keksin itselleni nimimerkin tähän?
Alan nyt lukemaan v
Kiittelin sinua jo kerran kiitoksista. Se viesti katosi oitis. Pihkura soikoon.
Tehän tämä ketjun teette, kiitos kuuluu kaikille mukaville kirjoittajille, ei änkyröille. He painukoot sinne, missä pippuri kasvaa.
Ap
Ei ole harmaa ilta, ei. On pikimusta. Kiva katsella ulos lämpöisestä tuvasta. Viltti niskassa, villasukat jalassa, harmaat, tietysti.
Huomenna tulee Lapua 1976, meinaan kattoa. Aika pitkä pätkä.
Tää ketju temppuilee taas, kaikkia kommentteja ei onnistu peukuttaa, ei ylös ei alas, se kohta puuttuu kokonaan. Blääh.
Tapasin tänään erittäin komean ja ystävällisen miehen, vaikka olikin tavallista harmaampi päivä, niin olin siitä huolimatta pukeutunut ankean tavallisesti enkä saanut kysyttyä onko noin komea mies vapaa. Onkohan mies vain pelkkä tavallinen mutta komea mies vai ihan vaan tavallinen ja tylsä komea mies?
Vierailija kirjoitti:
Tapasin tänään erittäin komean ja ystävällisen miehen, vaikka olikin tavallista harmaampi päivä, niin olin siitä huolimatta pukeutunut ankean tavallisesti enkä saanut kysyttyä onko noin komea mies vapaa. Onkohan mies vain pelkkä tavallinen mutta komea mies vai ihan vaan tavallinen ja tylsä komea mies?
No nyt ollaan jännän äärellä. Vetää vertoja sukanmyttyjutskalle :)
Ruuanlaitto on niin tylsää, että tein kerran viisi litraa hernekeittoa kerralla. Laitoin osan pakastimeen, ja nyt olemme syöneet kuukauden ajan aika monesti hernekeittoa. Se on hyvä, koska siten on jäänyt enemmän aikaa olennaisempiin, kuten kissoille lässyttämiseen ja sohvalla mietiskelyyn. Mietiskelin tänään mm. sitä, miten mukava on ajaa auto lähikaupan pihalla aina samaan paikkaan. Siitä tulee turvallinen olo.
Vierailija kirjoitti:
Jouduin palaamaan taas sokerittomien limsojen juomisesta sokerittomiin mehuihin, koska hiilihapot riitelee vatsan kanssa. Vatsa tulee ilmakuplista kipeäksi. Se on aika tympeää minusta, koska pepsi max maistuu paremmalta kuin laimea mehu. Mutta toisaalta laimea mehu on parempaa kuin pelkkä vesi. Paitsi että pelkkä vesi olisi parasta ruumiille ja hyvinvoinnille, väittävät. No kai se pitää joku pahe kaikilla olla, ei sitä muuten pysy ihminen tasapainossa. Omani on sitten kai nuo makeutusaineet. Yritän varmaan taas myöhemmin viikolla juoda muutaman pepsitölkin, kun en suostu millään uskomaan, että siitä pitäisi kokonaan luopua. Välissä olin yli kuukauden ilman. Addiktoitumisen kokemuksessa on jotain tavattoman tylsää ja tavattoman inhimillistä.
Testaa Coopin sokeriton jäätee, persikka tai sitruuna. 1.5 litran tölkeissä. Nautitaan jääkylmänä, kuten pepsi max. Ei ole laimeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni tämän tuskan ratkaisi vedenpitävät lenkkarit. Eivät ne kovin muodikkaalta näytä, vaan aika mummomalliset, mutta ainakaan eivät luista, ja ovat saappaita mukavammat. Tämä jatkuva sateisuus on kyllä harvinaisen tylsää. Varovasti kuitenkin kun mielenosoituksellista kapinaa mietit, se ei ole tylsää nähnytkään. Saattaisit vaikka herättää kaupassa huvitusta kanssaihmisissä. Aivan holtitonta.
Olen harkinnut vedenpitäviä sukkia. Kukaan ei huomaisi niitä. Kapinani olisi vesipisaroita kohtaan, niistä se on ehkä tylsää, en tiedä heidän sielunmaisemastaan. Nojoo, laitan kengät vielä tämän kerran. Sinun neuvosi takia.
Vierailija kirjoitti:
Mä käyn kyllä niin ankeissa vaatteissa kylillä. Enpä olis aiemmin uskonu. Nykyään: mitä väliä? Beessi takki, kulahtaneet farkut, risat tennarit. On mulla fiksujaki vaatteita, uskokaa pois. Kaapissa. Niien pitäis tulla ulos kaapista rohkeasti. Eikö vaan?
Ehkä ne viihtyy kaapissa, kerta ovat olleet siellä niin kauan. Voisit ehkä itsekin viettää hieman aikaa heidän kanssaan siellä. Älä nyt ainakaan kertarysäyksellä kisko niitä kaikkia sieltä pois, äläkä ainakaan makkarin ulkopuolelle.
Vieläkö noi ja nää tulee? Oh my God :)
Tuttu juttu tuo häirikkö.