Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (2349)
Tykkään kuunnella saamenkielisiä uutisia, vaikka en ymmärrä niistä mitään. Se puheen nuotti on niin leppoisaa. Tulee tunne, että ei ole mitään hätää, kaikki järjestyy aina ajallaan.
Mainoslehtiset selattu läpi. Mitään en tarvitse enkä halua. Tylsiä kynttilöitä, valosarjoja, torkkuhuopia, ei kiitos.
Huomenna lettuja. Meen tekemään taikinan valmiiksi. Tulee parempaa kun jauho saa vähän turvota.
Isänpäivä lähestyy. Tiedän jo mitä saan. Suklaata tyttäreltäni. Kun hän oli pieni, juhlimme suklaalla, nyt hän lähettää vanhalle isälleen sitä. Tytär asuu niin kaukana, ettemme voi nähdä. Se on tylsää.
Harmaa vesisateinen päivä ollut.
Mulla on maha sekaisin, kävin juuri vessassa. Maha ei ole toiminut ns normaalisti pariin vuoteen ja tämä alkaa jo ärsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Huomenna lettuja. Meen tekemään taikinan valmiiksi. Tulee parempaa kun jauho saa vähän turvota.
Mutta tämähän on mielenkiintoista! Mitä on lettujen kanssa? Mansikkahilloa vai jäätelöä? Mäkin haluan!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta tämähän on mielenkiintoista! Mitä on lettujen kanssa? Mansikkahilloa vai jäätelöä? Mäkin haluan!!
Plättyjä, sanoi pohjalainen anoppini.
Mä olen niin tylsä, etten ole kirjoittanut kuulumisia muutamaan päivään. Tänään tein töitä etänä. Ihmettelin Kelan johtajan näkemyksiä etätyöstä, kuulostaa aikamoiselta käskyttäjältä. Onneksi omalla työpaikat ei tarvitse moisia murehtia, vaan saadaan työskennellä siellä missä on järkevää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omenahilloa ja vaniljakastiketta. Lapsuudenkodin yksi omenapuu on yli 60 vuotta vanha ja vielä tulee satoa. Kirpeitä omena mutta ovat tulleet makeammaksi vanhetessaan.
Vierailija kirjoitti:
Isänpäivä lähestyy. Tiedän jo mitä saan. Suklaata tyttäreltäni. Kun hän oli pieni, juhlimme suklaalla, nyt hän lähettää vanhalle isälleen sitä. Tytär asuu niin kaukana, ettemme voi nähdä. Se on tylsää.
Oon miettiny sellasta tietyistä jäsenyyksistä, esim kirjakauppa: isäni on kuollut reilu 20v sitten, äitini 15v sitten. M i k s i joka äitienpäivän, isäinpäivän eellä mulle tulee personoituja lahjatarjouksia? Auttaisiko, jos laittaisin viestiä asiasta? Onko siellä asiakastiedoissa joku 'täppä' ei tälle kyseisiä mainoksia?
Muistan, kun joku vauvana kuolleen äiti sai postia 7v päästä: kun pieni nyt lähtee kouluun...
Tälläisiä mietin, toisaalta ei kyl tylsää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi taas palata ruotuun sen virkkaamisen kanssa. Hame on vieläkin minimittainen. Ärsyttää kun sitä piti purkaa niin paljon, mutta toisaalta nyt olen tyytyävisempi, kun se menee oikein. Kiikun tunteiden rajamailla. Jos sitä oikein intoutuisi, niin saattaisi tulla valmiiksi jo ensi kesäksi. Paljon kyllä vaatii vielä, että siihen asti pääsisi. Mietin myös tuleekohan siitä sitten kuinka raskas kun se on pitkä. Saattaa vaatia vyötärölle kiristysnarun, että pysyy säädyllisesti ylhäällä. Meneeköhän liian ilotteluksi jos vaihdan helmaa kohden tummemman sinisen vähän vaaleampaan siniseen?
Näitä sun virkkauspohdintojasi on tylsän ankeaa lukea. Kiitos niistä. Jäi vaivaamaan tuo kiristysnaru vyötärölle. Teetkö sen virkkaamalla ketjusilmukoita vai kiertämällä lankaa moninkerroin. Vai hupsutteletko ihan kanttinauhan kanssa? Mieti vielä tuota sinistä, eikö
Se kiristysnaru on vielä pohdinnan alla. Ketjusilmukat olisi varmaan helpoin, mutta toisaalta salaa toivon, ettei se tarvisi narua ollenkaan. Lopputulos näyttää vaatiiko se sellaisen, vai pääsisinkö luikertelemaan ongelmasta tekemättä sille mitään. Täytyy jättää mietintämyssyyn vielä se helman väri. Ennen polvipituutta en ainakaan väriä vaihda, vaan siihen asti saa olla ihan yhtä väriä vaan. Muutenhan tässä alkaa ihan kuosit hyppiä silmissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi taas palata ruotuun sen virkkaamisen kanssa. Hame on vieläkin minimittainen. Ärsyttää kun sitä piti purkaa niin paljon, mutta toisaalta nyt olen tyytyävisempi, kun se menee oikein. Kiikun tunteiden rajamailla. Jos sitä oikein intoutuisi, niin saattaisi tulla valmiiksi jo ensi kesäksi. Paljon kyllä vaatii vielä, että siihen asti pääsisi. Mietin myös tuleekohan siitä sitten kuinka raskas kun se on pitkä. Saattaa vaatia vyötärölle kiristysnarun, että pysyy säädyllisesti ylhäällä. Meneeköhän liian ilotteluksi jos vaihdan helmaa kohden tummemman sinisen vähän vaaleampaan siniseen?
Näitä sun virkkauspohdintojasi on tylsän ankeaa lukea. Kiitos niistä. Jäi vaivaamaan tuo kiristysnaru vyötärölle. Teetkö sen virkkaamalla ketjusilmukoita vai kiertämällä lankaa moninkerroin. Vai hupsutteletko ihan kant
Tuo sinun lausesi: " Kiikun tunteiden rajamailla". Se on niin hieno. Se käy mihin tahansa. Sinulla on siihen tekijänoikeus, mutta saanko luvan käyttää sitä jatkossa muuallakin. Mieti tarkoin, ennen kuin sallit. En toki ilman lupaasi käytä sitä. Taidat olla vähän runosielu?
Vierailija kirjoitti:
Tykkään kuunnella saamenkielisiä uutisia, vaikka en ymmärrä niistä mitään. Se puheen nuotti on niin leppoisaa. Tulee tunne, että ei ole mitään hätää, kaikki järjestyy aina ajallaan.
Minäkin rakastan kuunnella niitä! Ihan sama fiilis tulee mullekin niistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin rakastan kuunnella niitä! Ihan sama fiilis tulee mullekin niistä.
Mulle merisää tuottaa samaa levollisuutta. Nuorempana kuuntelin radiosta News in english.
Hyvää yötä, onni myötä
"Tuo sinun lausesi: " Kiikun tunteiden rajamailla". Se on niin hieno. Se käy mihin tahansa. Sinulla on siihen tekijänoikeus, mutta saanko luvan käyttää sitä jatkossa muuallakin. Mieti tarkoin, ennen kuin sallit. En toki ilman lupaasi käytä sitä. Taidat olla vähän runosielu?"
Luovutan tämän ilmaisun yleiseen käyttöön. Käyttäkää varoen kuitenkin, etteivät lähde aivan tunteet valloilleen. Runoilusta, tai ainakaan riimittelystä en tiedä, mutta olen aina tykännyt kielikuvista.
Mutta tylsä asia tähän yhteyteen: palstan onnettomasti toimiva lainaus/vastausjärjestelmä. Jos johonkin keskusteluun on vastailtu useampi viesti toisille, niin se katkeaa keskeltä, eikä lainaa enää viimeistä viestiä.
Vierailija kirjoitti:
"Tuo sinun lausesi: " Kiikun tunteiden rajamailla". Se on niin hieno. Se käy mihin tahansa. Sinulla on siihen tekijänoikeus, mutta saanko luvan käyttää sitä jatkossa muuallakin. Mieti tarkoin, ennen kuin sallit. En toki ilman lupaasi käytä sitä. Taidat olla vähän runosielu?"
Luovutan tämän ilmaisun yleiseen käyttöön. Käyttäkää varoen kuitenkin, etteivät lähde aivan tunteet valloilleen. Runoilusta, tai ainakaan riimittelystä en tiedä, mutta olen aina tykännyt kielikuvista.
Mutta tylsä asia tähän yhteyteen: palstan onnettomasti toimiva lainaus/vastausjärjestelmä. Jos johonkin keskusteluun on vastailtu useampi viesti toisille, niin se katkeaa keskeltä, eikä lainaa enää viimeistä viestiä.
Kiitos. Hillitysti ja hallitusti käytän lausettasi. Minä kiikun nyt tylsyyden ja ankeuden rajalla. Puuro syöty, kahvi tippumassa ja päivän työt edessä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on muuten niin jännä juttu, että onkohan jopa liian jännä tänne. Nimittäin saan kiinni tuosta. Tuli mieleen, että linkittyy itsellä jotenkin sellaiseen assosiaatioon, että he siellä elävät todella karuissa olosuhteissa, ikiaikaisten perinteiden mukaan. Äärimmäisen sitkeitä selviytyjiä. Anteeksi, huomaan että on kyllä aika lailla mieltä liikuttavaa ja epätylsää.
Näitä sun virkkauspohdintojasi on tylsän ankeaa lukea. Kiitos niistä. Jäi vaivaamaan tuo kiristysnaru vyötärölle. Teetkö sen virkkaamalla ketjusilmukoita vai kiertämällä lankaa moninkerroin. Vai hupsutteletko ihan kanttinauhan kanssa? Mieti vielä tuota sinistä, eikö tumma olisi aina ankeampi? Jopa musta. Ettei mene säädyttömyyksiin sentäs.