Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (2347)

Vierailija
1661/2347 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuntelin äsken veljeni pikkutarkkaa selostusta omasta harrastuksestaan, joka ei kiinnosta minua pätkääkään. Toinen siskoistanikin sortuu tähän useasti. Miten tylsää kuunnella, kun toinen kertoo ihan innoissaan todella yksityiskohtaisesti jokaisen tekovaiheen ja etenemisen käyttäen vielä erikoissanastoa, jota toinen ei ymmärrä. Voisivat tulla tänne selostamaan, niin tylsistyisitte tekin.

Mieheni on fyysikko. Hän innostuu usein luennoimaan minulle jostakin. Katson häntä, mutta ajattelen ihan muita juttuja, ynähtelen ja nyökyttelen. 

Vierailija
1662/2347 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap toi riidan tähänkin ketjuun. Ei riitä että muissa ketjussa riidellään, nyt hän aloittaa sen täälläkin. Voi kurja. Tämä on ollut hyväntuulinen huumoriketju, mutta yksi ankeuttaja voi pilata kaiken. 

Moneenkohan kertaan äikkä vielä palaa tähän samaan jargoniin h ä n e n  omistamastaan ketjusta? Tämä, jos mikä on tylsää! Liian tylsää jopa tähän ketjuun. Ymmärrän hyvin, että yksi ja toinen ärsyyntyy moiseen. Lopettais jo. Siitä se riita syntyy, kun aloittaa saman litanian yhä uudestaan.

Sanoja ei omista kukaan.

Olet väärässä. Suomessa on tekijänoikeuslaki. Tutustu siihen. Älä nolaa itseäsi enempää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1663/2347 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmä jaksa lukee noita äikkäjuttuja, skippaan ohi. Ovat liian tylsiä. 

Vierailija
1664/2347 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tartte vastailla toisten kommentteihin. Ollaan ja mökötetään itsekseen. Ei tarvita nimimerkkejä me suomalaiset. Ollaan vaatimattomia. Ihan harmaita sivupenkillä.

Vierailija
1665/2347 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tartte vastailla toisten kommentteihin. Ollaan ja mökötetään itsekseen. Ei tarvita nimimerkkejä me suomalaiset. Ollaan vaatimattomia. Ihan harmaita sivupenkillä.

Nyt naurattaa. Mulla on harmaata valttia aina. Vetelen sillä kaikkea mahdollista kukkatuista puurarhapenkkiin. Ei ole kyl tylsää se. Sointuu toisiinsa :)

Vierailija
1666/2347 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkona paistaa aurinko ja istun duunissa. Kyllähän se vituttaa. Mitä jos kaikki olisikin toisin. Olisin lottovoittaja tai ahkera ja älykäs ja vaurastunut. Tai mitä jos olisinkin työtön ja pennitön ja vieläkin rumempi kuin olen ja ikuisessa puutteessa. 

Vierailija
1667/2347 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen alkoi sataa oikein kaatamalla juuri kun olin hautausmaalta hakemassa  palaneet kynttilät roskiin. Toinen kynttilä oli kaatunut tuulessa ja muoviin oli sulanut reikä kylkeen.

Ajattelin  että eipä paljon ankeampaa voisi olla. Sitten näin autostani ( minä siis sateensuojassa jo), kun joku ihminen yritti saada polkupyörän ketjuja paikoilleen siinä sateessa.

Pieniä vastoinkäymisiä on välillä elämässä, eikä aina aurinko paista, varsinkaan marraskuussa.

Vierailija
1668/2347 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin taas etten ole oikein hyvä missään tai en ainakaan siinä mitä juuri teen. Joka päivä toistuu sama liukuhihnailu, vaikka ajattelin jo vuosi sitten että löytyisi se oma juttu, mutta miten sen voi löytää?

Vierailija
1669/2347 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystävä sanoi lentävänsä joka vuosi marraskuussa etelään, kun on niin tylsää täällä silloin. Kauheeta, kun pilaa hyvän tylsyyden tollasella matkallaan. Marraskuu on tylsyyden juhlakuu.

Vierailija
1670/2347 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun autossa kotipihalla ja tuijotan tyhjyyteen sekä tätä puhelinta. Istun tässä monesti jopa tunnin, ennenkuin menen sisään. Ihan pysäkillä. Ihanan tylsää. 

Vierailija
1671/2347 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emmäkään. Tylsyyden tylsyyttää. Jopa tänne. Onneks poistaa itse usein hänestä kirjoitetut. Kukaan ei kaipaa...

Vierailija
1672/2347 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko Tylsän ketjun idea  (Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia ja puuduttavia mielipiteitä)  ja otsikon sanat ovat äikänmaikan ideoimia, ap varasti idean ja  kirjoitti sen omissa nimissään. Eikä kysynyt tekijänoikeuksista yhtään mitään. 

Tämä uusille ketjulaisille tiedoksi. Eikä mode poistele erilaisia juttuja, saatte kirjoittaa vaikka kuinka iloisia ja hauskoja viestejä, ei vain tylsiä. Siinäkin ap eli apulainen on väärässä. Jankkaus, trollaus ja valehtelu on eri asia. Niihin mode on puuttunut.

Äikkä poisti taaa monet hänestä kirjoitetut pirjot, sepot, modet. Jätti vaan aiheetta Apn haukkumiset. Minä tökin äikkää, joka väittää 'omistavansa' ketjun. Poistais nekin tasapuolisuuden vuoksi.

L ä p i n ä k y v ä ä :(

Vierailija
1673/2347 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko Tylsän ketjun idea  (Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia ja puuduttavia mielipiteitä)  ja otsikon sanat ovat äikänmaikan ideoimia, ap varasti idean ja  kirjoitti sen omissa nimissään. Eikä kysynyt tekijänoikeuksista yhtään mitään. 

Tämä uusille ketjulaisille tiedoksi. Eikä mode poistele erilaisia juttuja, saatte kirjoittaa vaikka kuinka iloisia ja hauskoja viestejä, ei vain tylsiä. Siinäkin ap eli apulainen on väärässä. Jankkaus, trollaus ja valehtelu on eri asia. Niihin mode on puuttunut.

Äikkä poisti taaa monet hänestä kirjoitetut pirjot, sepot, modet. Jätti vaan aiheetta Apn haukkumiset. Minä tökin äikkää, joka väittää 'omistavansa' ketjun. Poistais nekin tasapuolisuuden vuoksi.

L ä p i n ä k y v ä ä :(

Kuka jaksaa tätä???

Loikkikaa yli, poistoista tulee vaan riitaa. Miksi pitää poistaa, jossei niinnä viesteissä mitään väärää ole?

Kaikki tuo äikkäkommentointi pois - tai ei mitään!

Vierailija
1674/2347 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli booooring

Vierailija
1675/2347 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap toi riidan tähänkin ketjuun. Ei riitä että muissa ketjussa riidellään, nyt hän aloittaa sen täälläkin. Voi kurja. Tämä on ollut hyväntuulinen huumoriketju, mutta yksi ankeuttaja voi pilata kaiken. 

Moneenkohan kertaan äikkä vielä palaa tähän samaan jargoniin h ä n e n  omistamastaan ketjusta? Tämä, jos mikä on tylsää! Liian tylsää jopa tähän ketjuun. Ymmärrän hyvin, että yksi ja toinen ärsyyntyy moiseen. Lopettais jo. Siitä se riita syntyy, kun aloittaa saman litanian yhä uudestaan.

Sanoja ei omista kukaan.

Olet väärässä. Suomessa on tekijänoikeuslaki. Tutustu siihen. Älä nolaa itseäsi enempää. 

Ai vauvalla? :)

Vierailija
1676/2347 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla nylkytin naapurin Elliä.

Vierailija
1677/2347 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enkä mä. Olkoot. Se herää äikänunesta aina säännöllisesti. Oioi.

Vierailija
1678/2347 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallista, kun hetken on sopuisaa. Sit tulee joku operiitelijä. Naapurin elli, seppo, pirjo.

Käviks ne kuvat gynelle, muuten? Sekin viesti poistui!

Vierailija
1679/2347 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä meinaan kattoa boldikset. Täällä on ollu ihan liian jännää tänään. Tuo kansankynttilä on niin tuttu kiusaaja monesta ketjusta, että monet kyllä tunnistaa. Katon vielä salkkaritkin ja korjaan. Korjaan: kirjaan punakynällä ylös kaikki kielioppivirheet. Siinä se ilta tylsästi sujuu.

Kausivalot syttyi just. 6h palaa. Ennalta-arvattavan puuduttavaa.

Vierailija
1680/2347 |
06.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

1682

Viestejä lähti taas. Saatte palautettua ne kohdasta Ota yhteyttä alhaalla. Kerro ketjun nimi.

Tämän äsken laitoin, katosi hetkessä.

Tästä se riita helposti lähtee, just niinkuin poistaja tahtoo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä