Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (370)
Mä terootin äsköön jokaasen omistamani, tylysät veittet ja sakset teräviksi oikeen vanahanaikaasella hiomakivellä. Son oikeen vanaha, se hiomakivi, mä muistan kun moon ollu kakara niin isä sillä terootti viikatesta , kyllä kaatuu lakohon heinät sitte oikeen hyvin. Mäki yritin sillä viikattehella hariootella, molin vain niin taitamatoon jotta tomahutin sillä viikattehella aina kivihin ja isä motkotti mulle, enkä mä saanu enää pidellä viikatesta.
Haluaisin neuloa itselleni villatakin mutta en ymmärrä miten koetilkkua käytetään. Yksi neule meni tämän takia piloille. Minulla on lankaa likimain yhteen kokonaan (sopivaa ohjetta en löydä) ja toiseen on ohje mutta lankaa liian vähän.
Oma operaationsa on nappien metsästys. Olen nirso ja haluan napit, joiden kuvailu ei sovi tähän ketjuun. Ette usko miten kauan olen tuijottanut nappeja nettikaupoissa! Tylsintä ikinä: Saksan Amazonin napit. Temuttaa en halua. Ilahduin jo kun kotimaisessa kaupassa näkyi hienoja yksilöitä. Mutta kaikki kivat värit on myyty loppuun tai niitä on liian vähän jäljellä.
Tänne voin varmaan kertoa tylsät kuulumiseni, jotka ovat niin tylsiä, ettei kukaan vaivaudu enää kyselemään niitä. Olen tällä viikolla joka päivä nukkunut ainakin tunnin päiväunet töiden jälkeen. Herään yleensä siihen, että naapurin eläkeläispariskunta riitelee. Vuokra-asunnossani ilmastoinnin kautta kuuluu kaikki naapurien äänet. Joka ilta katson yhden elokuvan, jonka olen jo nähnyt, sillä keskittymiskykyni ei riitä uusien elokuvien katsomiseen. Tällä hetkellä katson Star Warseja. Neulon samalla pitkiä keltaisia sukkiani. Sukkani ovat väriltään vanhahtavan keltaiset ja ulottuvat reiden puoliväliin. Sain eilen ensimmäisen valmiiksi. Ennen nukkumaanmenoa laitan aamuksi eväät valmiiksi töihin. Joudun ottamaan töihin kaksi karjalanpiirakkaa, koska minulla ei ole muuta sopivaa jääkaapissa. Yöllä todennäköisesti nukun taas huonosti, koska stressaan töitäni. Minulla on tässä työpaikassa enää 32 työpäivää jäljellä ja koitan selvitä niistä. Viikon kohokohtani on, kun menen lauantaina uimahalliin.
Iltatoimet menee näin : pesen hampaat ja kasvot, vaihdan yöpuvun ja menen punkkaan.
Aamutoimet menee näin: keitän kahvit, harjaan hiukset, pesen hampaat.
Tämä ruljanssi toistetaan aamuin illoin. Onko riittävän tylsääääää?????
Vierailija kirjoitti:
Mä terootin äsköön jokaasen omistamani, tylysät veittet ja sakset teräviksi oikeen vanahanaikaasella hiomakivellä. Son oikeen vanaha, se hiomakivi, mä muistan kun moon ollu kakara niin isä sillä terootti viikatesta , kyllä kaatuu lakohon heinät sitte oikeen hyvin. Mäki yritin sillä viikattehella hariootella, molin vain niin taitamatoon jotta tomahutin sillä viikattehella aina kivihin ja isä motkotti mulle, enkä mä saanu enää pidellä viikatesta.
Sitä hiomakiveä sanottiin liippakiveksi, kai se tuli siitä kun ukot teroitti taitavasti viikatteet sillä, varmaan nimi ruotsinkielestä väännetty.Mahtava tekniikka kun äijät teroitti viikatetta liippakiv kulki vuoronperään terän nolempaa puolta , alkaen juuresta edeten kärkeä kohden.
Sama mitä kirjoitan, on taatusti tylsää, näin olen ymmärtänyt alapeukuista. Ja se vasta tylsää jos kysyn jotain itselleni tähdellistä, ikänä ei vastata tai korkeintaan joku vaivautuu vinoilemaan.
Tänään ei tapahtunut muuta merkittävää kuin ison laskun saapuminen 😩
Vierailija kirjoitti:
Kävitkö jo laskettelemassa vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta laskun jälkeen on jännää jäikö tilille yhtään rahaa ja siinä vaiheessa tylsyys on kaukana .
Kyllä olen sitä mieltä, että en ole oikein mitään mieltä.
Seuraava yö on taas tylsä, uneton yö, kolme kertaa kuselle ja sitten kun vihdoin tulee aamu , niin toivon että olisi kello edes kuusi, ei ole se on noin neljä, todella tylsää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta laskun jälkeen on jännää jäikö tilille yhtään rahaa ja siinä vaiheessa tylsyys on kaukana .
Siinä saakin sitten laskeskella euroja. Tylsyyden multihuipentuma.
Olin sivun 2 lopussa ennen kuin menin tyhjentämäön astianpesukonetta. Palaan sivulle 3.
Olin tylsä jo syntyessäni.
Tänään lähinnä hengitellyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mitenkähän Kimi Räikkönen maksaa peruslaskut, varmaan liian tylsää?
Vierailija kirjoitti:
Seuraava yö on taas tylsä, uneton yö, kolme kertaa kuselle ja sitten kun vihdoin tulee aamu , niin toivon että olisi kello edes kuusi, ei ole se on noin neljä, todella tylsää.
Aikainen lintu madon nappaa.🐛🐦
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mitenkähän Kimi Räikkönen maksaa peruslaskut, varmaan liian tylsää?
Kimistä en tiedä. Mut monetkin kaiffarit maksaa kotikoneella nettipankissa. Minä kans.
Sulatan mikrossa kanasuikaleita.
Tylsyysbiisi ja Tositylsäkirja. Mjoo hyvä idea. Lauleskellaan ja luukutetaan sitten biisiä joo.
Iltasella kun lukee kirjaa, niin nukahtaminen on taattu tällä menolla.
-Aina-Inkeri Ankeinen