Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (1547)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten etähammaslääkäri toimii? Käskeekö se paikata hampaan itse? Apteekeissa kuulemma myydään paikka-aineita.
Hän tietysti sanoo:" Voi, voi, onpa ikävää. Se olisi sitten 25 euroa." ( Viikonloppuna tietysti korotettu taksa.)
Keskustelun hinta onkin 49 euroa. 100% tyytyväisyys taataan.
No ei tietenkään prinsessasatuja aina jaksa, mutta 100 l sahtia oli raskas. Katsoin hetken, rumaa ja raskasta menoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten etähammaslääkäri toimii? Käskeekö se paikata hampaan itse? Apteekeissa kuulemma myydään paikka-aineita.
Hän tietysti sanoo:" Voi, voi, onpa ikävää. Se olisi sitten 25 euroa." ( Viikonloppuna tietysti korotettu taksa.)
Keskustelun hinta onkin 49 euroa. 100% tyytyväisyys taataan.
Se on uutta hoitotakuuta!
Nyt naurattaa niin paljon tämä etähammaslääkäri, että pitää poistua hetkeksi täältä tylsien palstalta.
Tietokoneesta hajonnut näytönohjain. Pitäisi jaksaa ottaa koneesta kaikki talteen uudelle ulkoiselle kovalevylle, jotta voi siirtää kaiken uuteen pömpeliin sitten kun se tulee. Se savotta ottaa talteen ja siirtää ja asentaa kaikki uusiksi on jollain tavalla samaan aikaan maailman tylsintä, ja jollain tavalla niin pelottavan jännittävää, ettei sovi tähän ketjuun ollenkaan. Tietokoneiden kanssa on aina mahdollisuus möhliä ja menettää kaikki tallennettu. Ei kai sekään maailman loppu olisi, mutta surettaisi jos kaikki kuvat ja tiedostot katoaisivat bittiavaruuteen.
Ai niin piti laittaa pyykit koneeseen kiitos kun joku jollain sivulla puhui pyykeistä.
Ostin tänään Töysäläisiä Kaurapipareita. Uutuus. Ihan hyviä. Tylsää kun aina pitää keksiä uusia keksejä. Ja mun pitää maistaa.
Vierailija kirjoitti:
Ostin tänään Töysäläisiä Kaurapipareita. Uutuus. Ihan hyviä. Tylsää kun aina pitää keksiä uusia keksejä. Ja mun pitää maistaa.
Konvehtirasiastakin pitää maistaa kaikkia, kun ei tiedä mistä tykkää tänään. Tylsäähän se on. Ja toisessa kerroksessa voi olla erimakuisia, vaikka ovat samannäköisiä, juupelin kierot konvehdit.
Vierailija kirjoitti:
Olen paikannut itse apteekin aineella. Pysyi ihan hyvin.
Söin kolme paahtoleipäviipaletta juustolla ja kurkulla iltapalaksi. Kaksikin olisi varmaan riittänyt, pitäisi vähän laihduttaa.
Vierailija kirjoitti:
Tietokoneesta hajonnut näytönohjain. Pitäisi jaksaa ottaa koneesta kaikki talteen uudelle ulkoiselle kovalevylle, jotta voi siirtää kaiken uuteen pömpeliin sitten kun se tulee. Se savotta ottaa talteen ja siirtää ja asentaa kaikki uusiksi on jollain tavalla samaan aikaan maailman tylsintä, ja jollain tavalla niin pelottavan jännittävää, ettei sovi tähän ketjuun ollenkaan. Tietokoneiden kanssa on aina mahdollisuus möhliä ja menettää kaikki tallennettu. Ei kai sekään maailman loppu olisi, mutta surettaisi jos kaikki kuvat ja tiedostot katoaisivat bittiavaruuteen.
Ehkä joku jonkin planeetan asukas aikojen kuluttua löytäisi ne kuvat, mutta mahtaisiko olla kiinnostunut niitä selaamaan
Vierailija kirjoitti:
Tylsäharmaita unia!
Samoin. Ja pikkuisen unettomuutta & painajaisia. Ja suonenvetoa. Ja pissahätää.
Nyrpistelin itsekseni junassa nenääni, että kylläpä tulee märän koiran haju jostain. Vasta toiseen paikkaan siirryttyäni tajusin, että haju seuraa. Oma koira oli lenkin jälkeen ottanut torkut lattialle jääneellä hupparillani, jonka puin päälleni ennen ulos lähtöä. Voihan nenä. Pyykkäyksen paikka kun pääsee kotiin. pahoitteluni kanssamatkustajille, jos haju tuikki heidän nenäänsä asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miten ankeaa onkaan laskea viestejä.
Otan osaa.
Ei tartte edes laskea, ne näkee tuosta nurkasta. Harmi.
Vielä tylsempää vaan raportoida jotain minkä kaikki muutenkin näkee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otan osaa.
Ei kannata vaivata omia aivoja, palvelijat voi katsoa sun puolesta. Jää vaan tylsä ymmärtäminen. Sekin on tylsää, kun pitää joka päivä syödä ja käydä vessassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otan osaa.
Surtiin yhdessä. Surun jakaminen levittää sitä laajemmalle. Ankeus ja tylsyys on keskellämme.
Päätä särkee ja paskallekin pitäis lähteä.
Jyväskylän kaunis vanha 1800-luvulla rakennettu puinen rautatieasemarakennus aiotaan purkaa. Onko enää mitään pysyvää? Siellä rakasta odottelin ja haikeasti hyvästelin 1970-luvulla. Onneksi se rakas on vielä hyvässä kunnosa.(En aio purkaa.) Pitääkö kaiken aina muuttua?
Kyllä nähty. Itse olin kiltti. Markku karkasi avoimesta ikkunasta ulos. Opettaja vaan jatkoi Raamatun kertomuksia ja näytti kartalta Luvattua Maata. Sitten rukoiltiin yhdessä ääneen. Markku illisteli ikkunan takana.