Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (2349)
Vierailija kirjoitti:
Vaihdoin tänään lakanat ja laitoin ne pesukoneeseen. Pörssisähkö maksaa nyt vain 0,4 senttiä kilowattitunnilta.
Minäkin vaihdoin tänään lakanat. Nämä on ihan uudet. Ensimmäistä kertaa nyt käytössä. Ostin Lidlistä jokin aika sitten. Olivat tosi halvat, ja tuntuvat ja näyttävät kivoilta. Pesin myös pari koneellista pyykkiä.
Vierailija kirjoitti:
Tuli ihan hirveä herkkuhimo. Tein tosi pitkästä aikaa suklaakiisseliä, tai enemmän vanukasta siitä kyllä tuli kun on niin paksua. On kyllä helppoa ja hyvää. Kermavaahto olisi ollut päällä kyllä hyvää, mutta tänään tällainen tylsempi versio.
Tylsää kun mun herkkuhimot on ihan laantuneet! Mä olen saanut ferritiinin yli 80:aan, niin nyt mun ei tee mieli mitään herkkua. Kun oli huonot rautavarastot, oli koko ajan nälkäkin. Nyt ei.
Ajattelin leikata varpaankynnet. Voi olla että leikkaankin.
Isä varmaan toivoo rumaa valkoista teepaitaa. Sellaisen saa Puolangan pessimismipäiviltä. Paidan rintamuksessa on muskelimies, jotta isän hintelä olemus masentaisi kaikkia.
JOS ensi vuosi tulee, niin siihen voi varautua ostamalla Puolangan pessimistien SEINÄKALENTERIN. Sen kuvituksena on puolankalaisia ankeimpia maisemia. Taataan aamumasennus ihan kuvaa vilkaisemalla. Rahoja ei palateta, jos ensi vuotta ei tulekaan.
Pohjois-Koreassa tapetaan jos katsoo Etelä-Korean televisiolähetyksiä. Mitä jos ihan vahingossa erehtyy väärälle kanavalle. Mäkin jäin muinoin katsomaan viuluviikareita. En unohda sitä ikinä.
Onneksi unissa saa saa seikkailla vaikka kuinka tylsissä paikoissa. Haukottavan tylsää tiedossa. Muhkurainen tyynykin.
En jaksa kuunnella uutisista juttua eräästä paljon vatvotusta oikeudenkäynnistä. Se on jo liian tylsää.
Onneksi on kaukosäädin.
Sain kaksi tylsähköä esseetä kirjoitettua kiinnostavista aiheista. Toinen parempi ja toista viimeistä kertaa lukiessa meinasin nukahtaa. Hyvää on se, että opettaja arvosti ainakin toista näistä ja työni tuotti tulosta arvosanan ollessa hyvä. Näin pääsee eteenpäin.
Muuten tylsyyden huipennus oli hammaslääkärireissu, kun en olisi jaksanut ja halunnut millään lähteä sinne. En ainakaan lähes parin viikon esseiden kirjoittamisen jälkeen ja sain pakkausta ja juurihoitoa "palkinnoksi". No, ihan ok reissu kuitenkin ja hammasjutut edistyivät. Vieläkin paikattavaa.
Tässä vaan mietin mitä parempaa palkintoa nyt itselleni keksisin ja tylsänä ihmisenä en jaksa edes miettiä elokuvia mitä voisin katsoa ja eilisen lähes unettoman yön jälkeen olo ei ole paras. Pitäisi kai keksiä itselleen jokin kiva palkinto odottamaan opiskelujuttujen jälkeen.
Peppermint Creeps - Heartbleed (niin se halloweenkin meni jo, mutta kun joku outo bändi biisineen piristää)
Vierailija kirjoitti:
Onneksi unissa saa saa seikkailla vaikka kuinka tylsissä paikoissa. Haukottavan tylsää tiedossa. Muhkurainen tyynykin.
Tästä tuli mieleeni, että mulla on kyllä ihan hämmästyttävän tylsiä unia myös. Unessa saatan vain istua paikoillani jollain tuolilla ja mitään ei tapahdu. Olen siis alitajuntani pohjia myöten tylsä ihminen.
Yövuorossa piti katsoa jotain työnantajan värkkäämää DigiABC-koulutusmateriaalia. Järkyttävän pitkä ja puiseva diasarja siitä, kuinka ei kannata avata epäilyttäviä sähköposteja ja asiakastietojen kanssa pitää olla tarkkana. Jotenkin luulin näiden olevan itsestäänselvyyksiä. Siihen meni tunti elämästäni.
Sanna Marinin uusi kirja on kriitikoiden mielestä tylsä. Siinä ei ole huumoria. Sannakin voi tulla meidän ketjuun.
Ensin kahvi oli liian kuumaa. Nyt se on liian kylmää.
Digilehteni sivustoa ja käyttöä on muutettu. En tykkää. Miksi kaiken pitää aina muuttua?
Perunat kiehumaan. Kokoperunat kuorineen. Lapseni mielestä masentavaa ruokaa. No, iloista ketsuppia päälle.
Vierailija kirjoitti:
Perunat kiehumaan. Kokoperunat kuorineen. Lapseni mielestä masentavaa ruokaa. No, iloista ketsuppia päälle.
Oi, minkäkin taidan laittaa perunat kiehumaan! Syön margariinin ja tillin kanssa. Perunoita on tehnyt mieli viime päivinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oksensin yöllä. Aamu ja aamupäivä menivät hyvin, mutta nyt iltapäivällä oksettaa taas hieman. En ole kuitenkaan oksentanut nyt päivällä. Onkohan nyt oksennustautia liikkeellä?
Tuo on kyllä tylsää! Voisitko olla raskaana? Mulla alkoi jo heti oksentaminen eikä se loppunut kuin synnytyssalissa vasta. Laihduin raskausaikana, mutta onneksi lapsi oli terve.
Kiitos kommenteista koskien oksennustautia!
En varmastikaan ole raskaana, koska olen jo 45 ja minulla on kuukautisetkin juuri nyt. Mutta muistan kyllä raskauspahoinvoinnin!
Varmasti jotain vatsatautipöpöjä on aina liikkeellä. Onneksi vaikuttaa siltä, että olin ainut perheestä, joka oksensi. Ellei sitten tänään joku muu ala vielä oksentamaan. Siivosin kyllä eilenaamulla vessan jäljiltäni. Ehkä sain enimmät pöpöt siivottua.
Vierailija kirjoitti:
Yövuorossa piti katsoa jotain työnantajan värkkäämää DigiABC-koulutusmateriaalia. Järkyttävän pitkä ja puiseva diasarja siitä, kuinka ei kannata avata epäilyttäviä sähköposteja ja asiakastietojen kanssa pitää olla tarkkana. Jotenkin luulin näiden olevan itsestäänselvyyksiä. Siihen meni tunti elämästäni.
Musta oli hyvä varottava esimerkki kaikille tuo entisen pankinjohtajan haksahdus huijaukseen ja kymmenien tuhansien menetys. Kuka vaan voi tietyssä tilänteessa erehtyä. Hätätekstiviesti yöllä lapselta vieraasta numerosta voi saada hätiköimään tms. Petolliset on aina askelen edellä ja uusia keinoja syntyy, hyvällä suomenkielellä. Vai olikos se nyt suomen kielellä...
Yläkerran naapuri kopisteli jotain kahteen asti yöllä. Vähiin jäi unet mullakin. Sain silti "maaliskuun" palkan käteen ilkeältä entiseltä pomolta. Vrt Varhan karhulaskut vuosien takaa. Muita unia en muista.
Tänään tuli taas ties monesko kielteinen vastaus työhakemuksiin...