Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (1557)
Mä heräsin vasta. Ei tylsää kyl nukkua joskus kunnon yöunet. Kivaa on. Ja viel värikkäitä ol unet. Sori.
Vierailija kirjoitti:
Mä heräsin vasta. Ei tylsää kyl nukkua joskus kunnon yöunet. Kivaa on. Ja viel värikkäitä ol unet. Sori.
Älä sure, ehkä ensi yö on ankeampi.
Ostin eilen ruokakaupasta amarylliksen. Siinä on kaksi kukkavartta ja molemmissa nuppu. Nyt voin seurata sitä päivästä toiseen, milloin kukat aukeavat. Ostin punaisen. Valkoistakin harkitsin.
Vaihdoin tänään lakanat ja laitoin ne pesukoneeseen. Pörssisähkö maksaa nyt vain 0,4 senttiä kilowattitunnilta.
Mä niin tahtosin kuulla, siis lukea, miten sen yhden villasukkamyttyjuttu etenee.
Siinä oli tylsyyden aatelia kirjallisessa muodossa.
Juon kahvia. Otan kohta toisen kupin. Katson ikkunasta ulos. Iltapäivällä katson toisesta ikkunasta. Saattaa mennä jopa auto kylätiellä ohi.
Oi ettäs mä rakastan tätä tylsyyttä. Nuorena olis ollu vaikeaa...
Katsoin netistä Alone Suomen voittojakson. Tuo olis kilpailu mun mieleen. Kuukausi yksin metsässä. Ai että. Mutta ruokaa mä vähän kaipaisin. Ihmisiä en.
Kummasti alkaa hauenpääkeittokin maistua hyvältä, jos on oikeasti nälkä.
Kouluruoka ei maistu nykyajan lapsille. Ei ole nälkä varmaan.
Olen siivonnut ainakin viikon, isoja jätesäkkejä roskiin ja hyviä vaatteita johonkin ilmaiskoppaan. Vähintään 20 säkkiä yhteensä. Tämä roinan määrä okt: ssa on uskomaton! Myyntikuntoon tämä pitäisi yksin ja työkyvyttömänä tehdä, lapset jo maailmalla.
Välittäjä tulossa piakkoin ja tavaraa pirsuaa joka paikka. Lisääntyy vaan kun siivoaa. Ja tämä on todellakin tylsää, valmista ei tule millään! Helpompi olisi ottaa vain käsiveska lääkkeineen ja lähteä, kuin siivota/ tyhjentää omakotitaloa! En tykkää tästä yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Olen siivonnut ainakin viikon, isoja jätesäkkejä roskiin ja hyviä vaatteita johonkin ilmaiskoppaan. Vähintään 20 säkkiä yhteensä. Tämä roinan määrä okt: ssa on uskomaton! Myyntikuntoon tämä pitäisi yksin ja työkyvyttömänä tehdä, lapset jo maailmalla.
Välittäjä tulossa piakkoin ja tavaraa pirsuaa joka paikka. Lisääntyy vaan kun siivoaa. Ja tämä on todellakin tylsää, valmista ei tule millään! Helpompi olisi ottaa vain käsiveska lääkkeineen ja lähteä, kuin siivota/ tyhjentää omakotitaloa! En tykkää tästä yhtään.
Mä olen tehnyt tuota jo monta vuotta. Iso talo mullakin, mutta nyt alkaa näyttää tyhjemmältä. En osta enää mitään muuta kuin ruokaa. Kierrätykseen kaikki jota en oikeasti käytä. Autotallikin näyttää jo hyvältä. Monen vuoden työ. Pikkuhiljaa. Tylsää on.
Olen aamun seurannut rusakon nukkumista naapurin kuusen alla. pitkäkorva on vaihtanut muutaman kerran asentoaan, siinä tämän aamun suurimmat tapatumat. Ei muuta kuin näihin kuviin ja tunnelmiin ja Porilaisten marsi soimaan.
Oksensin yöllä. Aamu ja aamupäivä menivät hyvin, mutta nyt iltapäivällä oksettaa taas hieman. En ole kuitenkaan oksentanut nyt päivällä. Onkohan nyt oksennustautia liikkeellä?
Oksennustautia on aina liikkeellä, vastasi kerran neuvolan terveydenhoitaja kysyessäni oliko alueellamme jokin epidemia.
Vierailija kirjoitti:
Oksensin yöllä. Aamu ja aamupäivä menivät hyvin, mutta nyt iltapäivällä oksettaa taas hieman. En ole kuitenkaan oksentanut nyt päivällä. Onkohan nyt oksennustautia liikkeellä?
Tuo on kyllä tylsää! Voisitko olla raskaana? Mulla alkoi jo heti oksentaminen eikä se loppunut kuin synnytyssalissa vasta. Laihduin raskausaikana, mutta onneksi lapsi oli terve.
Puoliso katselee Metsämanin videoita.
Mul on karmee nuha.