Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (370)
Kylmä päivä. Sohvalla melkein koko päivä mennyt. Kieleen sattuu, varmaan yöllä purassut siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
S k e kirjoitti:
Mun vaa'asta meni katki se lirpake, joka pitää sellaista litteää paristoa paikallaan. En pysty siis punnitsemaan itseäni.
Olen nyt kuukauden miettinyt, että pitäisikö ostaa uusi vaaka. Se hajosi joskus juhannuksena. En ole ajatellut pitää kiirettä asian kanssa.
Ehdotus: kiristä se patteri paikalleen esim tulitikulla. Siirtää ehkä ostopäätöksen tekemistä.
Oikeesti? Toimiiko?
Voi ei, tulikohan heräteltyä turhia toiveita. Olisi varmaan pitänyt kirjoittaa 'testausehdotus.' Pitää toivoa, että se toimii...
Tylsyyden huippu, mummo villapipo päässä istumassa. Ei edes tiedä olevansa tylsä.
No hittolainen. Päivän kohokohta, kauniitjarohkeat meni oli ku täällä kirjoti. Sika! Sentään. Katon Emmerdalen, niin tylsää mulla.
Silmiin sattuu. Pitäisköhän laittaa silmätippoja. Pitäis vähän päntätä uutta kielioppiasiaa. Keittäisköhän vielä kahvit niin ehkä huvittais vai meneekö siinä sitten yöunet.
Päivän kohokohta: pimenee. Pääsee nukkumaan. Unelmoimaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ei ole liian dramaattista tähän ketjuun, mutta mulla on näköjään villasukassa reikä.
Voitko mennä Räväkät kuulumiset ketjuun?
Paitsi jos sukka on jo kerran parsittu ja aiot parsia taas:)
-eri
Minun gollegetakissa on kuluneet resorit hihansuissa.
Mietin, voisko vielä käyttää kuitenkin.
Ompele ne reunat pykäpistoilla. Tosi tylsää.
Kävin saunassa. Pesin uudella tuoksuttomalla palasaippualla ja varsiharjalla koko kroppani.
Tulipas pehmeä iho - ja puhdas.
Vierailija kirjoitti:
Vatsa taas turvonnut, Jokapäiväinen riesa eikä johdu liiasta ruoasta eikä makeisista.
Saattaisko johtua pierukaasuista
Vierailija kirjoitti:
Ollaan oltu kumppanin kanss yhdessä yli kolkyt v. Naimisissakin liki 10. Tylsääkö? Ei toki, vaan mukavaa, tuttua, turvallista. Ollaan 60+ elämä on jotenkin kivaa.
Muuten kuulumisemme ovat muiden mielestä tylsiä: jauhelihakastikkeeseen räväkkyyttä tuo miehen puolikkaaseen kuivatut kantarellit. Jos ollaan oikein räväköitä: pyydetään pizzaan valkosipulia.
Romanttisinta, mitä mies tekee: vaihtaa pyytämättä rannekellooni pariston tai tuo kaupasta yllärinä herkkuani cashewpähkinöitä. Minä taas kudon pipon hänen lempivärissään. Ällöttävän tylsää, eikö?
Lempipuuhaamme kesäisin on pihasaunan lämmitys ja grillaus.
Kun on elämässämme ollut vakavaa sairautta, lähellä kuolemaa, nyky tavan arki on parhautta :)
"Miehen puolikkaaseen kuivatut kantarellit" apua.
Telkusta ei tuu mitään.
Ollaan neteissä sohvalla, koira nukkuu meidän välissä.
Ah, tätä elämää.
Vierailija kirjoitti:
Sisällä on monta kärpästä. Ärsyttävää. Pidän ikkunan yön auki. Rauhaisa uni viileässä 16 C.
Tärkeintä on hyvä uni. Viime yönä rakastuin ja hiihdin kilpaa hyvällä menestyksellä.
Hiihditkö Matin ja Tepon kanssa ja sauvat suli käteen?
Anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
S k e kirjoitti:
Mun vaa'asta meni katki se lirpake, joka pitää sellaista litteää paristoa paikallaan. En pysty siis punnitsemaan itseäni.
Olen nyt kuukauden miettinyt, että pitäisikö ostaa uusi vaaka. Se hajosi joskus juhannuksena. En ole ajatellut pitää kiirettä asian kanssa.
Ehdotus: kiristä se patteri paikalleen esim tulitikulla. Siirtää ehkä ostopäätöksen tekemistä.
Oikeesti? Toimiiko?
Voi ei, tulikohan heräteltyä turhia toiveita. Olisi varmaan pitänyt kirjoittaa 'testausehdotus.' Pitää toivoa, että se toimii...
Voi sen yrittää teipatakin siihen. Toki jos toi metallilirpake oli plus- tai miinusnapa niin ei toimi.
Vierailija kirjoitti:
Aikeena viedä kuori postilaatikkoon lähikaupan pihassa. Kaupassa piipahdus ja harmaan ulkoilman tuijottelu. Aurinko meinaa väkisin yrittää esiin, estä se. Kotona muuta pikkupuuhaa ja suunnittelua. Ruoaksi oli kasvislaatikkoa muutamalla juustosuikaleella.
Tämä olisi voinut olla omasta kynästäni, paitsi että kirjekuorta en muistanut postittaa. Huomenna uusi yritys.😅
Olen katsellut youtubesta ufovideoita. Tuijottelen iltaisin taivaalle pimeässä. Olen nähnyt outoja asioita yötaivaalla. En ole hullu, ei ole todettu mitään psykiatrista vikaa. Olen ihan vaan tavis keski-ikäinen eukko.
Sepä napsautettiin pihavalo kun on pimeää.
Suunnitellaan renkaanvaihtoa pari kolme neljä viisi päivää tässä.
Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty. Viikon päästä ei tartte kun kaksi rengasta sitten vaihtaa.
Viimeinen kalja menossa, tylsä kysymys haenko lisää vai tyydynkö kohtalooni?
Vierailija kirjoitti:
Viimeinen kalja menossa, tylsä kysymys haenko lisää vai tyydynkö kohtalooni?
Sole poka homma eikä mikkään.
Voi luoja tää on hauska ketju 😂 Jotain saattais ruveta ahdistamaan, mutta mun mielestä tästä vois tehdä jonkun kirjan tai biisin.
Oikeesti? Toimiiko?