Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (12524)
Sataa ja tuulee. Miellyttävän viileätä eiliseen verrattuna.
Ostettiin eilen laputetut mansikka-raparperipullat tämän aamun kahville.
Olivat homeessa! No ehkä ollaankin jo tarpeeksi pullansyöneen näköisiä.
tänään sataa vettä, niin eilenkin. n.100ml/vrk
Vierailija kirjoitti:
Minä uskoin sääennustuksia ja varauduin kaksi päivää olemaan mökissä. Ruokaa paljon, kirjoja, ja iso pönttö vessa-asiointiin. Pari tippaa tuli tänään vettä. Niin pettynyt olen. Ulkohuussiinkiin pääsen. Kirjat lukematta. Pessismisti ei pety. Ei olisi pitänyt uskoa mahtaviin sade-ennustuksiin. Tulispa syksy!
Vierailija kirjoitti:
Märkää on. Lämmitin pihasaunan tihkusateessa. Vesi kiehui padassa, kosteat oli löylyt. Iltapäivälle on ennustettu poutaa. Jospa mustikkaan? Tai ruoan jälkeen pötkölleen päiväunille? Katsellaan.
Ai niin: tuoaksi on pihvit, uusia pottuja ja salaattia. Silliäkin on.
* ruoaksi
Nyt kun luvataan rankkasateita ja tulvia, pitäis melkein olla kumivene kuistilla valmiina kuin se Nooan arkki. Harmi, kun se vanha jäi paikkaamatta ja meni kaatopaikalle. Talokin on alavalla paikalla ja matalauomainen joki lähistöllä.
Vierailija kirjoitti:
Kävin kakalla.
Kuin joutsen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä uskoin sääennustuksia ja varauduin kaksi päivää olemaan mökissä. Ruokaa paljon, kirjoja, ja iso pönttö vessa-asiointiin. Pari tippaa tuli tänään vettä. Niin pettynyt olen. Ulkohuussiinkiin pääsen. Kirjat lukematta. Pessismisti ei pety. Ei olisi pitänyt uskoa mahtaviin sade-ennustuksiin. Tulispa syksy!
Sääpuolelle on pestautunut joku räväkkä, joka revittelee maailmanlopun tunnelmilla. Kannattaa suhtautua jatkossa varauksella.
Lueskelin yhtä ketjua: "uskollinen alapeukuttajakin muistaa meitä..."
Hiukan huvitti. Vain hiukan. Nyt olen taas totinen.
Jäi viime yöksi yksi ikkuna auki vahingossa ja aamulla oli lammikko lattialla, läppäri ja kirjoituspöydän paperit märkiä. Keljutti, mutta tylsänä ihmisenä tein mitä pitää, eli otin rätin ja kuivasin paikat. Läppäriä en ole kokeillut. Tämä tiedoksi, että tylsällekin voi sattua yöllä jotain muutakin kuin vessahätä.
Vaikka vettä tuli eilen kaatamalla, kosteutti se vain maan pintaan. Kaivoin kuoppaa ja lapiota sai vääntää hiki hatussa. Savimaa oli kivikovaa kuin sementti. Ei siis satanut vielä tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Voi sinnuu. Kierrät sie ketjuja ja sitte tänne raportoit? Ja mite nuo peukut nii sinnuu häirihtöö. On siul tylsä elämä.
Ollut vkl tylsää, onneksi huomenna tulee poika kylää joten teen liha-makaronilaatikon joka on nyt uunissa, halpa sähkökin.
Pitäisi ottaa kohta varmuuden vuoksi hinausköysi mukaan, jos lähtee ajelemaan sortuville teille Pirkanmaan suuntaan. Ja nykyautoja ei saisi enää hinata, mites sieltä kuopasta sitten noustaan.
Tänään se luvattu sade vihdoin tuli.
Vierailija kirjoitti:
Ostin rasiallisen suomalaisia metsämustikoita. Pieniä olivat. Vieressä oli ukrainalaisia pensasmustikoita. Ne näyttivät jättimäisiltä.
Ukrainalaisilla on suuret murheet ja suuret mustukat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi sinnuu. Kierrät sie ketjuja ja sitte tänne raportoit? Ja mite nuo peukut nii sinnuu häirihtöö. On siul tylsä elämä.
Mitä mä just luin? Joku luki ketjusta kommentin, mikä sopii tännekin. Mitä peukut ketään on häirinnyt, saati tylsyttänyt elämää? Entisestään. Kummallinen arviointi oli minun mielestäni tuo.
Toisaalta, tylsäthän tänne kirjoittaakin...
Vierailija kirjoitti:
Öitä.
Öitä.
Laiska päivä. Saa ollakin.