Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (12468)
Minä olen pienestä pitäen pelännyt monenlaisia asioita ja kauniista asioista en ole koskaan uskaltanut haaveilla. Meneehän se elämä näinkin.
Silmäluomien lurpsotuksesta päätellen taitaa olla nukkumaanmenoaika.
Olen syönyt uusia pottuja jo niin kauan ja monta kertaa, että nyt tekee mieli makaronia. Mutta ilmastonmuutoksesta huolestunut sisäinen ääneni sanoo, että mitään makaroneja ei keitetä niin kauan kuin yksikin uusi peruna löytyy pellosta.
Vierailija kirjoitti:
Tylsyydessäni en viitsisi alkaa tehdä yhteiskunnan hyväksi enää mitään. On sellainen tuntuma, ettei todellisia ratkaisuja edes etsitä, vaan kuin hölmöläisen peittoa vain jatkettaisiin.
Yhteiskunta olemme me kaikki. Sinäkin. Syö nyt ainakin ja nuku, hyväksi sekin on sulle. Sitten aamulla kierrätät roskat. Sekin on yhteiseksi hyväksi.
Unohdin mielenkiintoisen kirjani mökille, nyt ei ole sänkylukemista.
Mulla on beiget villasukat.
Tylsyydessäni en viitsisi alkaa tehdä yhteiskunnan hyväksi enää mitään. On sellainen tuntuma, ettei todellisia ratkaisuja edes etsitä, vaan kuin hölmöläisen peittoa vain jatkettaisiin.