Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (12578)
Vierailija kirjoitti:
Itkettää vain. Toivottavasti aamu tuo rauhallisemman mielen.
Toiko? Hope so :-)
Nyt pitää tuon ylläolevan pian rauhoittua ja lopettaa hymyjen käyttö. Ei sovi sellainen tylsille eikä yleensä mihinkään. Näin on.
Vierailija kirjoitti:
Tulisipa maailmanloppu. Vaan eihän se minun tuurillani tietenkään osu kohdalle, niinkuin ei se lottovoittokaan.
Kyllä se tulee, mutta aikaa menee. Aurinko kuolee aikanaan ja muuttuu valkoiseksi kääpiöksi. Kuulostaa satukirjan hahmolta, mutta ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Nyt pitää tuon ylläolevan pian rauhoittua ja lopettaa hymyjen käyttö. Ei sovi sellainen tylsille eikä yleensä mihinkään. Näin on.
Totta. Ehkä hän ymmärsi yskän. Tylsät ei suosi mitään korosteita.
Peukutuskaan ei tylsiä kiinnosta. Eivät ole riippuvaisia muiden mielipiteistä. Joskus ketjuun voi eksyä räväkkä, joka laskee peukutuksia ja valittaa taukoamatta, ettei ole riittävästi yläpeukkuja tai on liikaa alapeukkuja. Räväkät on uuvuttavia. Yleensä lopulta väsyvät omiin valituksiinsa ja jättävät tylsät rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Sössin tänään monta asiaa. Meneehän se aika tietysti typeryyksiäkin tehdessä, eihän siinä mitään.
Ja varsinkin niitä korjatessa.
Vierailija kirjoitti:
Näinkö? :-(
kerran kesähuumassani erehdyin minäkin laittamaan yhden hymiön, kadun ja ihmettelen vieläkin mielenhäiriötäni...
Vierailija kirjoitti:
kerran kesähuumassani erehdyin minäkin laittamaan yhden hymiön, kadun ja ihmettelen vieläkin mielenhäiriötäni...
Kerta ei vielä tee homoksikaan. Pojilta kuultu.
Minä taas en ole koskaan käyttänyt auton äänitorvea. Enkä näyttänyt mitään sormea kenellekään.
Joskus luki lääkärin sanelussa: "Potilas tuli näyttämään oikean käden keskisormea".
Vierailija kirjoitti:
Minä taas en ole koskaan käyttänyt auton äänitorvea. Enkä näyttänyt mitään sormea kenellekään.
Kerran piti tööttäillä, kun lehmät olivat karanneet tielle. Eivät olleet moksiskaan, tuijottivat vaan. Piti vain odotella itsekin lehmänhermoisena, että vihdoin tekivät tilaa ajaa eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itkettää vain. Toivottavasti aamu tuo rauhallisemman mielen.
Toiko? Hope so :-)
Kyllä toi, kiitos kysymästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran piti tööttäillä, kun lehmät olivat karanneet tielle. Eivät olleet moksiskaan, tuijottivat vaan. Piti vain odotella itsekin lehmänhermoisena, että vihdoin tekivät tilaa ajaa eteenpäin.
Minä olen aina ihmetellyt mistä se lehmänhermoinen on saanut nimensä. Asuin aiemmin maalla, ja naapurin lehmät harva se viikko karkasivat laitumelta kylille. Siellä niitä yritettiin saada kiinni ja takaisin kotiin palaamaan. Mutta mulle jäi kuva, että uteliaan innokkaina lähtivät aina vieraille maille. Ei rauhasta tietoakaan.
Nyt alkoi väsyttää tosi paljon. Liian myöhä päikkäreille, tai muuten ei nukahda illalla. Dilemmahan se taas tuli, nyt menee ilta pohtiessa miten tämän ratkaisisi.
Keräsin monta litraa vadelmia. Koska olen köyhä, ilahdun aina metsän ilmaisista antimista.
Olenko extratylsä? En ymmärrä alapeukkuja. Jos et ole tylsä, pysyt pois ketjusta! Jos olet, miksi alapeukku? Olen pohtinut tätä nyt puolen vuoden ajan. Rohkenen kysyä: Miksi alapeukutat?
Vierailija kirjoitti:
Olenko extratylsä? En ymmärrä alapeukkuja. Jos et ole tylsä, pysyt pois ketjusta! Jos olet, miksi alapeukku? Olen pohtinut tätä nyt puolen vuoden ajan. Rohkenen kysyä: Miksi alapeukutat?
Mun reumasormet näpäyttää mitä sattuu. En huomaa aina tai viitsi korjata.
Vierailija kirjoitti:
Pohdi seuraava puoli vuotta miten Suomen työllisyystilanne hoidetaan. Sitten koululaitoksen pulmat. Pohtimista riittää.
Olipa kiva herätä meiltä, eikä teiltä :-)