Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (12578)
Väsynyt kansalainen menee nyt nukkumaan.
Menin ukkoni viereen nukkumaan.
Sain kerrankin joltain maistuvaa gluteenitonta pizzaa syödä tänään.
Vierailija kirjoitti:
Samoin. Tai siis en, sinun ukkosi, vaan minun.
Tulisipa maailmanloppu. Vaan eihän se minun tuurillani tietenkään osu kohdalle, niinkuin ei se lottovoittokaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin. Tai siis en, sinun ukkosi, vaan minun.
No on kyllä ihan kiva, ettet minun. Olisi tullut aika ahdasta tähän meidän sänkyyn.
On aika hämärä ilta jo. Mukavaa..
Sössin tänään monta asiaa. Meneehän se aika tietysti typeryyksiäkin tehdessä, eihän siinä mitään.
Olen toivottoman täynnä virheitä.
Käyn ylikierroksilla eikä varmasti tule uni vielä pitkään aikaan.
Itkettää vain. Toivottavasti aamu tuo rauhallisemman mielen.
Minä haluaisin tietää miten liittyvät yhteen sanat sydän ja vasara. Vai liittyvätkö mitenkään?
3minuuttia jäljellä, hyvää yötä koiramäen väki.
Mun mustarastas on laulanut makkarin ikkunan takana jossain tosi lähellä. Eilen varttia yli kolmelta ja tänään puoli neljältä. Aamuyöllä.
Olen päättänyt että on olemassa monia tapoja joilla pärjää. Minun tapani on yhtä oikea kuin muiden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lueskelin yhtä ketjua: "uskollinen alapeukuttajakin muistaa meitä..."
Hiukan huvitti. Vain hiukan. Nyt olen taas totinen.
Voi sinnuu. Kierrät sie ketjuja ja sitte tänne raportoit? Ja mite nuo peukut nii sinnuu häirihtöö. On siul tylsä elämä.
Mitä mä just luin? Joku luki ketjusta kommentin, mikä sopii tännekin. Mitä peukut ketään on häirinnyt, saati tylsyttänyt elämää? Entisestään. Kummallinen arviointi oli minun mielestäni tuo.
Toisaalta, tylsäthän tänne kirjoittaakin...
Mä olen tylsääkin tylsempi, en noteeraa täällä peukkuja mihinkään suuntaan.
Oikeassa elämässä joskus saatan innostuessani näyttää peukkua. (En koskaan kuitenkaan esittele muita kansainvälisiä sormimerkkejä)
Tänään oli sellainen päivä, ettei ole mitään raportoitavaa.