Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (12467)
Väsähdin ihan. Taidan levähtää hetken.
Sadepisaroita tipahtelee ja heti ilma raikastui. Tulikin kiire nostaa pottuja, ennenkuin sää huononee. Hyvin olivat kasvaneet, eikä tartte juuri kuoriakaan.
Tein niin kuin Peppi Pitkätossu, kastelin siskon kukat vaikka sataa. Ne on terassilla ja vasta muistin luvanneeni pitää niistä huolta. Muhun voi luottaa.
Meidät sade petti. Se ei tullutkaan, vaikka lupasi.
Hyydyin jo. Lähen kohta nukkumaan.
Meille tuli kaupungista sukua tänne maaseudun rauhaan Ilosaarirockia pakoon. Heillä oli sen verran järkeä päässä.
Olenpa väsynyt. Kello on vasta noin vähän. Mutta ei kai se auta, nukkumaan se on lähdettävä, että huomenna jaksaa levätä.
Söin äsken mansikkaa ja vadelmaa. Keräsin omalta pihalta. Halvaksi tuli.
Vierailija kirjoitti:
Meille tuli kaupungista sukua tänne maaseudun rauhaan Ilosaarirockia pakoon. Heillä oli sen verran järkeä päässä.
Me ollaan myös järkeviä. Viikko sitten Tangomarkkinoita ja nyt Vauhtiajoja pakenimme maaseudun rauhaan. Ei kuulu jytke eikä tanssi tänne. Hiljaista ja tyyntä on.
Kuuntelen sateen ropinaa hämärässä. Tässä voisin istua vaikka koko yön. En viitsinyt edes sähkösaunaa lämmittää, kun oli hiostava päivä. Pikasuihku riitti.
Onpas ollut mukavan rauhaisa päivä. Toivon tulevaisuudelta samanlaista tyyntä tylsyyttä.
Mummolla turposivat eilen sormet lämmön ja vattupusikon piikikkäiden oksien vaikutuksesta niin, etten saanut enää sormuksia sormesta. Turvotus laski vasta tänä iltana. Olen kerännyt mustikoita ja vadelmia, sato on kypsynyt ja laatu hyvää. Saonkorjuu jatkuu seuraavinakin päivinä. Pappa on ollut terassin kimpussa, omien suunnitelmiensa mukaisesti tekee siitä viihtyisämpää. Tänään meillä ei ole ollut enää lapsenlapsia, joten rauhaa ja hiljaisuutta taas piisaa. Pappa nukahti jo, tasainen hurina vain kuuluu vierestä. Minulla on harmaat villasukat jalassa, vaikka muuten on niin lämmintä, ettei voi edes peittoa pitää päällä.
Huomenna tulee olemaan hyvä päivä.
Elämässä ei koskaan mene nallekarkit tasan. Se on huomattu.
Mä oon tehnyt pakolliset hommani, nyt menen saunaan ja sitte nukkumaan.
Laitoin saunan lämpenemään. Kohta pääsee saunomaan.