Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (1075)
Jalkaa vähän särkee, mutta kyllä se siitä, lepo auttaa varmaan tähän.
Aamulla järven pinta oli jo jäässä. Jokohan naapurin yli-innokas pappa kävi pilkillä?
Mua pissittää. Tuli juotua teetä liian myöhään illalla, niin nyt saa sitte ravata vessassa alkuyön. Huokaus.
Mistäköhän alunperin tuli sana huuru? Jos vaikka ikkunat on huurussa?
Tekis mieli kaalilaatikkoa. Kukahan tekis sitä mulle kun ite ei jaksa.
Joku 10 min vielä vauvailua ja sitten unille. Yöllä varmaan taas pakkasta.
Arvatkaa mitä? Minusta tuli mummo! (Nyt meni kyllä vähän revittelyn puolelle, mutta tämän kerran oli ihan pakko)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sängyssä oma tyyny jota pidän aina kainalossa. Ku ei oo ketään muutakaan.
Niin mullaki, semmonen vanha, minkä täytteet on jo pesty muhkuroille, sopii hyvin kainaloon ja siinä on aina söpömpi tyynyliina ku toisessa tyynyssä, semmonen spesiaali tyynyliina.
Meillä on jääkaapissa, sain tehtyä loppuviikosta, tuu meille syömään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sängyssä oma tyyny jota pidän aina kainalossa. Ku ei oo ketään muutakaan.
Niin mullaki, semmonen vanha, minkä täytteet on jo pesty muhkuroille, sopii hyvin kainaloon ja siinä on aina söpömpi tyynyliina ku toisessa tyynyssä, semmonen spesiaali tyynyliina.
Niin mullakin! Sitä spesiaalia tyynyliinaa ei ehdottomasti saa käyttää missään muussa tyynessä!
Vierailija kirjoitti:
Tää sulle, jonka tekee mieli kaalilaatikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää sulle, jonka tekee mieli kaalilaatikkoa.
Okei. Kiitti!
Mitäköhän Katri Helena tekee nyt kun se ei enää esiinny? Onkohan sillä tylsää?
Voi ei. Unohdin ostaa hammastahnaa!
Vierailija kirjoitti:
Mun haave ois päästä eläkkeelle. Mut kuulemma se on vaikeeta jos on alle 60 v.
Se on kyllä mahdotonta, jollei voi jäädä sairaseläkkeelle, sekään ei ole yhtään kivaa, se sairaus.
Tietysti riippuu, miten sairas on.
Tekis mieli hyräillä mutta puoliso nukkuu jo vieressä. Jos ei nukkuisi, niin alkaisin laulaa.
Päiväni jännitysnäytelmä oli kun kääretorttupohja melkein paloi uunissa.
Pesin suihkussa hiukset ja laitoin hoitoainetta. Deodorantti oli lopussa, piti lainata varapurkkia, mutta se ei ole niin hyvän tuoksuista kuin se oikea.