Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (1085)
Vierailija kirjoitti:
Voi ettäs. Posliinikukkani oli peräisin vuodelta 1982. Yks kaks kuoli. Kaikki pistokkaat vuonna 2020. Ei ole tylsä tarina tämä. Hokasin. Sain kummitytöltä takaisin yhden, mutta sekin näyttää nuutuvan. Siis kukka, ei tyttö :(
Voi ei, tuo on kyllä ikävä juttu.🥺 Posliinikukka on kyllä kaunis.
Kuiva huoneilma on pahaksi kasveille.
Eikä sekään kai auta asiaa, että kaasuttelen koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki opi vaikka kuinka opetetaan. Näin se on. Mutta älä paljasta sitä. Apukouluja oli ennen, nyt integroidaan kaikki samaan.
Törkeää ilkeilyä, kelle lie kohdistettu? Tämmöisiä kirjoituksia ei tänne kaivata.
Juhlava tapa on eri kuin kielioppi.
Eri
Söin omenan. Vatsaa vääntää. Oliko raaka?
Sinulle Doris, joka et osaa kirjoittaa juhlia pienellä alkukirjaimella. Se on alakoulun 3.lk asia.
Vierailija kirjoitti:
Mitenhän ton yhden sais ohjatuksi pois? Pilkkua viilailee, oikeinkirjoitusta takoo karttakepillä päähän...
Me ei tahota, me tahotaan olla tylsiä ja tykkäämme elämästä näin. Oohhh. Nyt alkoi jo nukuttaaaaa...
Mäkin jo miltei nukahdin sun jaaritteluun. Siihen vielä kielioppia khroohhh.
Uutiset. Blääh. Sää evvk
Siinä kuulumiset
jassåå, jassåå, jaaha, niin taas
Pimeää hämärän jälkee. Hämärä valosan jälkee. Valosaa taas. Jossei sumua. Jotenki näin oli säätiedotus.
Booooring
Vierailija kirjoitti:
jassåå, jassåå, jaaha, niin taas
No just de, oha svenska viel finskaaki tylsempää
Tylsin aine koulussa oli joku kielioppi. Possessiivisuffeli vaimikäsenytoli:)
Vierailija kirjoitti:
Tylsin aine koulussa oli joku kielioppi. Possessiivisuffeli vaimikäsenytoli:)
Joo. Mut tärkeä muiden kielien oppimiselle.
Nyt on pää sopivasti lepoasennossa tyynyllä
Hyvää yötä - huomisiin
Nyt oon umpiväsynyt. Jatkoin tapetoimista ja aikaa kuluikin huomaamatta niin paljon, että syömään tullessani olin jo ihan tööt. Verensokerit varmaan aika matalalla. Onneks oli valmista ruokaa jääkaapissa, sen kun sai vain lämmittää mikrossa ja syyä. Nyt makaan sängyssä ja luen tylsää vauvapalstaa. Toivon että nukahdan pian. Tylsä elämä on ihan kivaa.
Tänää en viittiny tehhä monimutkaisia ruokia, ni ostin valmiin sweet and sour kastikkeen, laitoin sen kattilaan porisemaa ja kanansuikaleet sekaan. Ja sit toisessa kattilassa keitin riisit. Aika helppo ja nopee. Ja oli hyvää. Mullekki jää sitä sit huomiseks, ni ei tartte joka päivä kokata. Saa tylsäillä huomenna ihan rauhassa.
Mun haave ois päästä eläkkeelle. Mut kuulemma se on vaikeeta jos on alle 60 v.
Pääsin vasta tänään kattomaan eilisen Vain elämää -jakson. Mietin vaan sitä, että kun Matkustaja on ollu mun mielestä yks parhaista kappaleista, mitä on Suomen musiikkialalla tehty, niin miten voi olla, että Haav teki ihan sairaan hyvän tulkinnan, joka kosketti vielä jotenki syvemmältä. Vähän hämmentynyt olo.
Mun ukko nukahti jo, ja pöhisee tossa vieressä. Oon kateellinen sille, kun sen on niin helppo nukahtaa. Melkein silleen että kun pää koskettaa tyynyä, ni jo unihiekka ottaa otteeseensa. Oispa mullakin sama.
Mikähän siinä on kun aina iltaisin kaikki ajatukset tuntuu olevan paljon tärkeämpiä kuin ne todellisuudessa on? Aamulla kun miettii samoja, ni heti perään on ihmetys että miks tollekin ajatukselle uhrasi ees aikaansa.
Hei meillä on jo 700 viestiä kasassa 🥳
Käytiin huvin vuoksi lähimmässä kaupungissa vähän katsomassa elämää, kun täällä maalla on välillä vähän tylsää. Vaikka kuitenkin kyllä hyvin mukavaakin.