Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (1052)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tylsää, ettei tämä ole enää tylsä ketju. muuttunut ihan tavalliseksi keskusteluksi kaikesta maan ja taivaan väliltä. haluan tylsyyden takaisin.
Saman olen huomannut. Siksi poistun omaan tylsyyteeni. Miksi jotkut ei lue ja ymmärrä yhtään lukemaansa. Se aloitus😬😬.
Annetaan enskertalaisille anteeks. Ne pelkää varmaan karttakeppiä, eikä uskalla kirjoittaa tylsää oikeinkirjoituksen/vihreiden pelossa.
Sunnuntai on tosi tylsä päivä. Olis kiva keksiä jotain piristävää: ei onnaa. Kahvikin jäähtyy kupissa. Blääh.
Makaan olohuoneen sohvalla ja katselen pientä ikonikokoelmaani. En kuulu kirkkoon, enkä ole uskonnollinen ihminen, mutta olen silti keräillyt ikoneita. Enää en keräile, kun ei tuohon pieneen seinänpätkään mahdu enempää. Ikonit ovat minusta tosi kauniita.
Keittiössä on taas niitä inhottavia hedelmäkärpäsiä. Ovat varmaan tulleet kaupan heviosaston ostoksien mukana.
Vierailija kirjoitti:
Sunnuntai on minusta aina ollut ikävä, tylsä ja ahdistava päivä. Muistan jo lapsena inhonneeni sitä.
Se ei tunnu varsinaiselta vapaapäivältä, vaan on joku alakuloinen siirtymäpäivä, jolloin murehditaan jo arkea ja alkavaa uutta viikkoa. Maanantain ankeus hiipii jo mieleen.
Sunnuntai on usein vielä kaunis ja aurinkoinen päivä. Se jotenkin vain lisää sitä sunnuntaipäivän outoa, seisahtunutta alakuloista fiilistä.
Minä olen niin vanha, että muistan, kun kaikki paikat oli kiinni sunnuntaisin, paitsi museot. Sunnuntaisin tehtiin läksyjä ja luettiin kokeisiin, harjoiteltiin nokkahuiluläksyjä ja... piti hiihtää (kun isä vaati).
Aloin jo nuorena tehdä sunnuntaitöitä, ja jatkan vieläkin. Kavereihin kun voi pitää yhteyttä muinakin päivinä, sunnuntait saa näin selätettyä kätevästi ja viikolle jonkun vapaapäivän - kun sitä oikeasti tarvitsee. Lähden kohta töihin, sunnuntailisillä tietysti.
Istun takkahuoneessa ja ihailen kukkiani. Naapuri kuului ajavan nurmikkoaan.
Vierailija kirjoitti:
Keittiössä on taas niitä inhottavia hedelmäkärpäsiä. Ovat varmaan tulleet kaupan heviosaston ostoksien mukana.
Meil oli vessassa yks iso rotiskokärpänen, joka törmäili ärsyttävästi seiniin ja peiliin. Oli ihan pökkyrässä. Yäk.
Tervehdys täältä "lämmöstä!'🌴
Kävin jo aamusta kävelemässä rannalla ja samalla tutussa rantabaarissa join aamukahvit. Täksi päiväksikin.on luvattu taas sitä samanlaista keliä mitä on ollut jo pitkään ...aurinkoista ja n. +26. astetta lämmintä. En välitä erikoisemmin ruuanlaitosta, mutta jospa tänään kuitenkin tekisin *kreikkalaista kalaa*; on helppotekoinen ja valmistuu nopeasti uunissa . Ikkunatkin pitäisi pestä jossain vaiheessa.
Hesarin kommenttiosiossa, joku kertoi mieltävänsä meidät ihmiset apinoiksi. Ja niitten koira tykkää seurata ja katsella, mitä ne apinat taas hääräilee. Tätä oon tässä miettinyt.
Selätän sunnuntain tylsyyden aina siivoamalla koko talon ja vaihdan lakanat. Niiden silitys vasta tylsää on. Mutta ei siihen mene kuin puoli päivää. Mitäs mä sitten teen? Lajittelen tulitikut askiin nätimmin?
Vierailija kirjoitti:
Selätän sunnuntain tylsyyden aina siivoamalla koko talon ja vaihdan lakanat. Niiden silitys vasta tylsää on. Mutta ei siihen mene kuin puoli päivää. Mitäs mä sitten teen? Lajittelen tulitikut askiin nätimmin?
Toi tulitikkujen lajittelu on kivaa. Joskus vaihdoin joka toisen toisin päin. Oli soma. Joskus päällystän joulupaperilla kuvapuolen ja annan joululahjaksi. Saa myös tehtyä nukkekotiin lipastoja noista lootista.
Tarkoitin Nukke Kotiin :)
Virkkaan tonttuhattua. Yksi kerros virkattu, biljoona jäljellä, on eks kap enee/nop eutuu ylös päin. Hauska tylsyyteen katkoa san oja.
Heip
Mites se vuoden visualisointi? Yks puoliympyrä, yks ympyrä, yks jana. Muita?
Ketjun nimi on huippu! Kuulumiset ovat niiin tylsiä, että tiedän pysyä poissa 😂
Vierailija kirjoitti:
Minä en silitä lakanoita, vaikka silitetyt lakanat on kyllä ihanan tuntuiset. En silitä mitään muutakaan. En omista edes silityslautaa, tai rautaa. Vaatteeni ovat kaikki sellaisia, että niitä ei tarvitse silittää. Olen tylsän käytännöllinen ihminen. Silloin kun vaihdan verhot tai laitan pöytäliinan, kaipaan kyllä silitysrautaa. Oion silloin sitten niitä höyrypesurilla, tai suihkuttelen niitä suihkupullolla suoremmiksi. Jotkut suoristavat pyykkejä samalla kun käyvät suihkussa. Laittavat henkariin roikkumaan ja se höyry sitten suoristaa.🤔
Vierailija kirjoitti:
Laitoin juuri merimiespihvin takkauuniin hautumaan.
Se onkin herkkua. En ole aikoihin kyllä syönyt.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen siivoillut tänään, mutta hyvin rauhallisesti. Lepäillyt aina välillä. Koneellinen pyykkiä pitäisi pestä seuraavaksi. Astianpesukone tuolla onkin nyt jo käynnissä.
Makasin peiton alla pitkään päiväunien jälkeen ja nautin siitä tylsyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Ketjun nimi on huippu! Kuulumiset ovat niiin tylsiä, että tiedän pysyä poissa 😂
Kiitos!
Se vasta tylsää onkin, ettei edes tule mukaan. Sulle diplomi ja pränikkä tuosta innovaatiosta. Ettet salaa siellä tylsyile kuitenkin?
Tv äikänope
Oma koira haukkui äsken, kun pihaan tuli hirviporukan koira. Nyt toi mun koira istuu ikkunan edessä ja kyttää, josko jotain tapahtuisi.