Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (4592)
Yritän katsoa Hildurin nelosella ysiltä
Ykkösellä uusi sarja, nimeä en muista 22.00
Tylsä minä. Kirjakin kesken. Ja sukat.
Öitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tein läskisoossia ja ruskeaa kastiketta ja söin ne keitettyjen perunoiden kera. Perunoiden lajike oli Challenger.
Liian hieno nimi tavalliselle perunalle, Kalle olis riittänyt nimeksi.
Totta, mutta ei ollut Kalle-nimisiä perunoita. Eikä edes "haastaja"-nimisiä.
Minun perunoitteni lajike on Annabelle. Ennen perunoitten niminä oli Timo, Pito tai Lapuan Niku.
Vierailija kirjoitti:
Minun perunoitteni lajike on Annabelle. Ennen perunoitten niminä oli Timo, Pito tai Lapuan Niku.
Siikli. Namia
Missä mummo ja villasukat?
Öitä
Eikö se Challenger ollut avaruussukkulan nimi?
Jos pitäisi kauppiaalta pyytää Challenger-perunoita, osaisitteko lausua hienosti?
Taitaa Annabellekin olla paremminkin Annapelle.
Mukavia unia kaikille! Ei painajaisia eikä liian vilkkaita tapahtumia, sopivan tylsiä vain. Värejä ei oikein voi välttää vai näettekö vain yksivärisen harmaita unia?
Kello tippui lipaston taakse. Pitäisi siirtää lipastoa, mutta ensin se olisi tyhjennettävä painavista tavaroista. En kyllä rupea riehumaan sen kanssa.
Mitä minä kellolla. Aikahan on suhteellinen käsite.
Vierailija kirjoitti:
Kello tippui lipaston taakse. Pitäisi siirtää lipastoa, mutta ensin se olisi tyhjennettävä painavista tavaroista. En kyllä rupea riehumaan sen kanssa.
Mitä minä kellolla. Aikahan on suhteellinen käsite.
Just tämä. Ensin on pikkuinen pulma, sitten tulee koko huonetta käsittävä maailmanlaajuinen probleema.
Ja sitten joku tulee 'jäkättämään': Asenne ratkaisee, aina.
Tää on niin tätä :(
Aioin ostaa laskiaispullia, mutta teenkin itse kotona, valmiita pikkupullia täytän kermavaahdolla ja vadelmahillolla. Tylsää mutta halpaa. Pitää tehdä vain muutama kerrallaan, etten syö kuin pari päivässä. Kolesterolini on korkealla jo muutenkin.
Ajatelkaa, että joku ns tupettaja saa elantonsa tällaisia tylsiä oman elämän juttuja kirjoittamalla. Jos minä kirjoitan, että "näin keittiön ikkunasta variksen" ei mun tililleni ropsahda euron euroa. Ihmettelen miksi ei.
Vierailija kirjoitti:
Just tämä. Ensin on pikkuinen pulma, sitten tulee koko huonetta käsittävä maailmanlaajuinen probleema.
Ja sitten joku tulee 'jäkättämään': Asenne ratkaisee, aina.
Tää on niin tätä :(
Murphyn laki X.X sanoo että ennen kun voit tehdä jotain, sinun täytyy tehdä jotain muuta.
Itse söin juuri lihapiirakan, lähti nälkä paas vähäksi aikaa. Jääkaappiin jäi vielä viisi, täytyy muistaa syödä nekin ennen kuin menevät ylihuomisen jälkeen vanhaksi. On se rasittavaa kun pitää elämää näin etukäteen suunnitella.
Lopetin tuossa äsken työt, kävin kaupassa ostamassa pussillisen jälkiuunileipää ja tykötarpeita, nyt syön voileipiä, juon kahvia ja palstailen.
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaa, että joku ns tupettaja saa elantonsa tällaisia tylsiä oman elämän juttuja kirjoittamalla. Jos minä kirjoitan, että "näin keittiön ikkunasta variksen" ei mun tililleni ropsahda euron euroa. Ihmettelen miksi ei.
Se juju on siinä variksessa. Jos kirjoitat, että näit vihreäkaulaisenhopeanokkaibiksen, niin tienestit voi parantua.
Olen täysin kyllästynyt töihini. Siis niihin, joista saa palkkaa. Pitäisi keksiä jotain uutta, eläkeikään kuitenkin vielä liki 20 vuotta.
Syön diplomaattileikettä cashew-karpalosämpylän päällä. Tuskin on oikeasta diplomaatista tehty kuitenkaan. Jälkiruoaksi Elon runebergintorttu, koska se oli sitterissa tarjouksesssa.
Kassalla olin jo tasaantunut, nyökkäsin ja ynähdin vain ilmeettömästi. Oli muuten vielä joulusuklaita myynnissä, en liponut kuitenkaan huuliani. Ehkä.