Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (4590)
Joskus käy niin, ettei hukkaan mennyttä tavaraa löydy koskaan. Miten se on mahdollista?
Kattokos joku Hildurin eilen? En ihan vielä vakuuttunut, annan kyllä mahdollisuuden vielä. Jos muistan.
Mies kyllä välillä ihmettelee, miks mä häneltä kysyn, katonko mä jotain sarjaa. Mitä ihmettä, minunko se itse pitäisi muistaa? Hah. :)
Kaikki Hildur-kirjat olen lukenut. En aio katsoa sarjaa, aina on kirja ollut parempi kuin filmiversio, poikkeuksena Muumitarinat. Pään sisällä näen lukiessa tarinan ja tykkään omastani tietysti eniten.
Uutiset on ainoa, jota katson tv:stä.
Ankea ihminen olen.
Vierailija kirjoitti:
Joskus käy niin, ettei hukkaan mennyttä tavaraa löydy koskaan. Miten se on mahdollista?
Niinpä. Missä ne ON? Ja ne kaikki parittomat sukat? Jossain On Iso Kasa :)
Hyvää yötä, mummot ja muut
Vierailija kirjoitti:
Jos se aineen katoamattomuuden laki on huijausta?
Kahvia tipahti vähän keittiön tasolle. Kastoin rätin ja pyyhin tipat pois.
Mummo se on ollut kovassa kuumeessa ja lentsussa pitkään. On mennyt tolkuton määrä talouspaperia ja nenäliinoja niistämiseen. Nyt alkaa vähitellen helpottaa ja pitäisi jaksaa huomenna lähteä kauppaan. Harmaat villasukat ovat nyt vaihtuneet punaisiin. Pikkuisen väriä elämään, kun sairastelu oli niin tylsää. Pappa tuhisee tuossa vieressä jo unten mailla. Minä odotan että uni tulisi. Onneksi happi kulkee jo vähän paremmin nenän kautta, ei ehkä enää sitten häiritse nukkumista.
Lähden kohta peltomarkettiin, kun laitoin auton lämpenemään.
Mulla on aamuisin niin kuivat silmät, että en saa niitä auki, ennen kuin laitan sokkona tipan jo silmän sisänurkkaan, sitten avaan varovasti silmät ja tiputan lisää. Tosi kuivaa seuraa olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se aineen katoamattomuuden laki on huijausta?
Meillä kadonneet tavarat muuttuvat pölyksi ja kadonneet rahat vatsamakkaroiksi.
Vierailija kirjoitti:
Syön diplomaattileikettä cashew-karpalosämpylän päällä. Tuskin on oikeasta diplomaatista tehty kuitenkaan. Jälkiruoaksi Elon runebergintorttu, koska se oli sitterissa tarjouksesssa.
Ruokaväärennöksiä on, ei voi tietää.
Ihminen on sitä, mitä hän syö. Kuulostele, oletko muuttunut diplomaattisemmaksi. Ei kiirettä, kun jaksat ja ehdit.
Upea sää, aurinko paistaa ja huurteiset puut!
Vierailija kirjoitti:
Meillä ollaan sitkeästi paksun pilven alla. Näitä aurinkoisia kuvia somessa näkyy vähän jokaisella. Toisaalta, ehkä nyt säästytään kireimmiltä pakkasilta. Niinhän ne uhkaili, että pakkanen paukkuu siellä missä on pilvetöntä.
Vierailija kirjoitti:
Pian on ilta, aurinkoa eikä puita näy. Pakkanen kiristyy eikä uni tule. Kyllä se siitä taas ankeaksi muuttuu.
Sain fyssarilta hyviä ohjeita. Mukavin oli ehkä se, että seiso paljon yhdellä jalalla, vasemmalla.
Vierailija kirjoitti:
Sain fyssarilta hyviä ohjeita. Mukavin oli ehkä se, että seiso paljon yhdellä jalalla, vasemmalla.
Entä tylsin ohje? Sitä kaipaisin.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä fyssari ihailee flamingoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä fyssari ihailee flamingoja.
Kyllä ihan arkinen kurki riittää! Tuollaisia laminkoja tartte mihinkään.