Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (4590)

Vierailija
4481/4590 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskiaispullakausi avattu. Kiirettä pitää, kun runebergit tulee samaan aikaan. 

Vierailija
4482/4590 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänäänkään ei yksikään nainen tarjoutunut rakastamaan minua kuntoon, vaikka vein roskat ja kävin kaupassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4483/4590 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin eräällä yleisöluennolla ja petyin. Se ei ollutkaan niin tylsä kuin odotin, vaan oikein mielenkiintoinen. Nyt pelkään että sain positiivisia ajatuksia tylsään mieleeni. Ehkä ne yön aikana kaikkoavat. 

Vierailija
4484/4590 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flamingot ovat kyllä kauniin pinkkejä. Harmaa kurki on silti turvallisemman kuuloinen.

Vierailija
4485/4590 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Flamingot ovat kyllä kauniin pinkkejä. Harmaa kurki on silti turvallisemman kuuloinen.

Ääneni menee Kurjelle

Grus grus

Vierailija
4486/4590 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyttää, ja leivoin pullia viikonlopuksi, plus nyt mietin, syönkö vielä kolmannenkin ennen nukkumaanmenoa. Lauantaina pitäisi kaverin tulla kylään päivällä kahville, mutta voi olla ettei tulekaan, ennenkin niin käynyt. Sitten syön itse kaikki loputkin pullat. 

Vierailija
4487/4590 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teille koskaan käynyt niin, että jonkin ennestään tutun laulun sanat ovat äkkiä avautuneet aivan eri tavalla johtuen omasta elämäntilanteesta?

Jos on, niin minkä laulun?

Vierailija
4488/4590 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teille koskaan käynyt niin, että jonkin ennestään tutun laulun sanat ovat äkkiä avautuneet aivan eri tavalla johtuen omasta elämäntilanteesta?

Just.

Jos vielä oot vapaa: Onnea ei vain mulle 'arpajaa', luukin jotenkin murresanaksi

Onkin arpa jaa

Ei varsinaisesti oman elämän oivallus kuitenkaan

Vierailija
4489/4590 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öitä kaikille

Vierailija
4490/4590 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tänään selannut koko työpäivän ajan Vauva-palstaa sekä Jodelia.

Olen tänään koko työpäivän jälkeisen ajan miettinyt miten paljon dislike erästä henkiöä töissä. Miten voikaan olla niin dislike ihminen, ei jotenkin mitkään suomenkieliset adjektiivit kuvaa tilannetta oikein. Epätykkään?

Mulla on hyvä työpaikka mutta yksi ihminen mustaa mun koko maailman vain olemalla näköpiirissä. Stimmaava autisti ja häntä koko ajan ahdistaa jokin. Onneksi kuuloni on huono.

Vierailija
4491/4590 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öitä.

Vierailija
4492/4590 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään autoradiosta kuulin Paula Koivuniemen laulamana Aikaan sinikellojen, mitä olen pitänyt kevyehkönä rakkauslauluna. Nyt kun vakavasti sairas puolisoni istui siinä vieressä, laulu kuulostikin joltain aivan muulta. "Aikaan sinikellojen näänkö sun? Tiedä en." Melkein itketti nämä Juha Vainion hienot sanat.

Vierailija
4493/4590 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisi kybä.

Vierailija
4494/4590 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään autoradiosta kuulin Paula Koivuniemen laulamana Aikaan sinikellojen, mitä olen pitänyt kevyehkönä rakkauslauluna. Nyt kun vakavasti sairas puolisoni istui siinä vieressä, laulu kuulostikin joltain aivan muulta. "Aikaan sinikellojen näänkö sun? Tiedä en." Melkein itketti nämä Juha Vainion hienot sanat.

Niinpä. Lämpöisiä ajatuksia sinne :)

Vierailija
4495/4590 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain fyssarilta hyviä ohjeita. Mukavin oli ehkä se, että seiso paljon yhdellä jalalla, vasemmalla.

Mullekin fyssari neuvoi kanssa yhdellä jalalla seisomista, mutta samalla mun pitää nousta varpaille. Ja mun pitää se tehdä sen vasemman jälkeen myös oikealla. Mutta mä saan pitää kengät jalassa. Ei ole toki pakko pitää kengät jalassa saan tehdä myös paljain jaloin. Mutta en tykkää tehdä paljain jaloin kun on kylmä. Mä kadotin mun lemppari villasukat. En tiedä miten. Toi lempparivillasukat onkin muuten kai yhdyssana? Oispa jo kesä niin ois lämmin. Mutta sitten olisi kyllä ötököitä. Mä en oikein tykkää ötököistä. Ainakaan sisällä. Viime vuonna hämähäkit tuuppasi tulla kovasti sisälle. Mutta on ne hämähäkit tavallaan ihan symppiksiä. Minkäköhänlaista olisi jo olisi kahdeksan jalkaa niin kuin hämiksellä? Ne mun fyssariharjoitukset kestäisi aika kauan tehdä jos olisi kahdeksan jalkaa...

Vierailija
4496/4590 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa pääs piaru

Vierailija
4497/4590 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupesin miettimään hämähäkin seisomista yhellä jalalla... oisko se edes mahollista, seittemän jalakaa ilimassa?

Vierailija
4498/4590 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin kyllästynyt parisuhteeseeni. Kaikki seksuaalinen vetovoima on tyystin kadonnut lihavaa puolisoani kohtaan.

Sen sijaan olen ihastunut työkaveriini niin, että olisi ihanaa kaapata hänet syliin ja suudella hänen ihania huuliaan. 
Mistäkö tiedän että häntä on ihana suudella? 
No siitä kun pikkujoulujuhlissa suutelimme. 

Olen joskus kuullut sanottavan, että kun on parisuhde kunnossa ei siinä ole tilaa muille ja allekirjoitan tämän täysin. 
Reilut 10 vuotta minulla oli puolisoni kanssa ihanaa aikaa harastimme seksiä paljon, matkustelimme, kävimme kävelyllä, elokuvissa baarissa jne. mutta sitten jostain syystä kaikki muuttui. 
Nyt olen sen jälkeen kärvistellyt toiset 10 vuotta ja nyt kun kaikki seksuaalinen vetovoima häneen on kadonnut, osaksi ulkonäön takia osaksi sen takia ettei hän halua harrastaa kanssani enää mitään, on ovi jäänyt raolleen ja siihen ovenrakoon on nyt tullut kurkkimaan työkaveri.

Ja ihan hetero suhteista puhutaan.

Vierailija
4499/4590 |
28.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen niin kyllästynyt parisuhteeseeni. Kaikki seksuaalinen vetovoima on tyystin kadonnut lihavaa puolisoani kohtaan.

Sen sijaan olen ihastunut työkaveriini niin, että olisi ihanaa kaapata hänet syliin ja suudella hänen ihania huuliaan. 
Mistäkö tiedän että häntä on ihana suudella? 
No siitä kun pikkujoulujuhlissa suutelimme. 

Olen joskus kuullut sanottavan, että kun on parisuhde kunnossa ei siinä ole tilaa muille ja allekirjoitan tämän täysin. 
Reilut 10 vuotta minulla oli puolisoni kanssa ihanaa aikaa harastimme seksiä paljon, matkustelimme, kävimme kävelyllä, elokuvissa baarissa jne. mutta sitten jostain syystä kaikki muuttui. 
Nyt olen sen jälkeen kärvistellyt toiset 10 vuotta ja nyt kun kaikki seksuaalinen vetovoima häneen on kadonnut, osaksi ulkonäön takia osaksi sen takia ettei hän halua harrastaa kanssani enää mitään, on ovi jäänyt raolleen ja siihen ovenrakoon on nyt tullut kurkkimaan työkav

Ootko varma, ettei se rakas/rakkaus ole tallessa?

Vierailija
4500/4590 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää kun dekkareihin ujutetaan liikaa ihmissuhdelätinää. Luin Eeva Loukon Viimeinen jälki. Siinä aikuiset naiset luokkaantuu bestiksilleen kuin teinikirjoissa. Pettymys oli. Kunnon dekkarin on oltava jännittävä ja arvaamaton. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme