Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (4592)
Vierailija kirjoitti:
Öitä
Katsoin just l'over
Sama. Vähän petyin. Vielä 5 jaksoa
Nyt olen niin innoissani, että kehtaanko tänne kertoakaan. Kävin Tokmannilla. Oli Seitsemän veljestä tarjouksessa, 5 kerää 14.99 e. Ja sai ilmaiseksi ämpärin! Punaisen, jossa lukee valkoisin suurin kirjaimin Tokmanni. Ja tuskin uskallan tunnustaa, ostin punaista ja vaaleanpunaista sukkalankaa. Kivittäkää!
Toivon mukaan huomenna palaan arkisen harmaaksi mököttäjäksi.
Katoin kans ton tarjouksen. Mä taidan hakea miehelle puuvillakerraston, hän pitää yöpukunakin niitä. Kolmannes hinnasta pois. Osta kyllä ankean tummanvihreän, kun ei harmaana ole. Olen ehkä tylsempi kuin tuo punaisia villalankoja ostanut. Ämpäri kyllä kiinnostaa näin suomalaisena taviksena.
Vierailija kirjoitti:
Nyt olen niin innoissani, että kehtaanko tänne kertoakaan. Kävin Tokmannilla. Oli Seitsemän veljestä tarjouksessa, 5 kerää 14.99 e. Ja sai ilmaiseksi ämpärin! Punaisen, jossa lukee valkoisin suurin kirjaimin Tokmanni. Ja tuskin uskallan tunnustaa, ostin punaista ja vaaleanpunaista sukkalankaa. Kivittäkää!
Katsoin saman mainoksen, oli kyl edullinen tarjous. Mut mulla on varmaan viiskyt kerää jo...
Curver litran kannellinen rasia, 2 oliko kahdella eurolla. Kerrotaan, että Tupperware-laatua on Curver. Sama tehdas. Tarttis tommoset.
Pakkasta niin perkaleesti, en tiedä josko viitsin autoa rääkätä.
Sain yhden aikomuksen tehtyä tänään. Kävin 24 pesulassa pesemässä paksun täkin. Kätevästi kävi eikä kestänyt kauan.
Miksei kotikoneet voi olla yhtä nopeita ja tehokkaita? Puoli tuntia pesu, puoli tuntia kuivaus.
Vierailija kirjoitti:
Oliko harmaita ämpäreitä? Menisin hakeen.
Ei ollut kuin tomaatinpunaisia!
Kaikki muu oli tylsää, paitsi se kun sain viettää aikaa lapsenlasten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko harmaita ämpäreitä? Menisin hakeen.
Ei ollut kuin tomaatinpunaisia!
Meille tylsille olis houkuttavampi tarjous toi harmaa:) vink vink
Vierailija kirjoitti:
Aikamoista riehumista. Kai kuitenkin kassajonossa käyttäydyit niin kuin kuuluu, etkä suotta ilakoinut?
Tein läskisoossia ja ruskeaa kastiketta ja söin ne keitettyjen perunoiden kera. Perunoiden lajike oli Challenger.
Vierailija kirjoitti:
Tein läskisoossia ja ruskeaa kastiketta ja söin ne keitettyjen perunoiden kera. Perunoiden lajike oli Challenger.
Liian hieno nimi tavalliselle perunalle, Kalle olis riittänyt nimeksi.
Öitä.