Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (4592)
Minä teen perus naisten sukat 414 silmukkaa
Resori 2o, 1n.
Hyvin toimii, perus seiska veikka
Kantapää vahvistettu ranskalainen
Uusi versio: vohvelineule
Vierailija kirjoitti:
Pyykit pitäis nostaa koneesta kuivuriin. Tänään vielä.
Nyt ne pitäis ottaa sieltä kuivurista ja viikata kaappiin.
Tein pannukakun deadlinessa olevasta maidosta. Raastoin sekaan yhden sitruunankuoren, tuli hieno aromi, kannattaa kokeilla, vaikka onkin liian räväkkää. Ei sitä tietenkään joka pannariin kannata laittaa.
Minullakin on tölkki maitoa, missä parasta ennen päiväys ja pitäisi käyttää se johonkin.
Vierailija kirjoitti:
Tänään Citymarketissa olivat pensasmustikat tarjouksessa, ja käytin jonkin aikaa valitakseni huolellisesti parhaan pensasmustikkarasian. Uskon, että tuo aika ei ollut hukkaanheitettyä, ja rasia, johon päädyin, oli laadullisesti huomattavasti muiden yläpuolella.
Hätiköityjä ostopäätöksiä ei kannata tehdä. Hyvin voi käyttää pari tuntia mustikkarasian valintaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään Citymarketissa olivat pensasmustikat tarjouksessa, ja käytin jonkin aikaa valitakseni huolellisesti parhaan pensasmustikkarasian. Uskon, että tuo aika ei ollut hukkaanheitettyä, ja rasia, johon päädyin, oli laadullisesti huomattavasti muiden yläpuolella.
Hätiköityjä ostopäätöksiä ei kannata tehdä. Hyvin voi käyttää pari tuntia mustikkarasian valintaan.
Kaurismäelle vink vink, elokuvan nimeksi "Mustikkarasia". Lavasteet sittarissa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä aiotte tehdä tänään?
Paljon aioin aamulla, enpä tehnyt juuri mitään. Olen aikonut ulkoilla joka päivä. Tänään ulkoilin sen verran, että vein roskat.
Hyvää yötä! Aamulla taas aiotaan.
Täällä sataa hiljalleen lunta.
Kiitos kaikille sukkaneuvoista! Ehkä seuraavaksi kokeilen tuota 4x11 silmukkamäärää. Minulla varmaan nurjat silmukat jäävät vähän löysiksi, joten sukan varsi menee helposti makkaralle tuohon jalkapöydän päälle. Vai tulisiko napakampi resori, jos tekisi 1o 1n?
Ei nämä tekemäni sukat huonoja ole, mutta eivät kuitenkaan niin täydellisiä kuin edesmenneen anoppini tekemät. Anoppi teki kantapään jälkeen jotain edestakaisia kerroksia pohjan puolelle ennen kuin teki koko kierroksen sukan ympäri ja kiilakavennukset. Onko kukaan tehnyt sukkia tällä tekniikalla?
Tämä on nyt tosi tylsä aihe niille, jotka eivät sukkia neulo ( tai kudo).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyllyssä?
Asiallinen kysymys. Ei se oli eräänlaisessa kaukalossa noin 90 cm korkeudella. Kaukalon reunat olivat läpinäkyvät.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kaikille sukkaneuvoista! Ehkä seuraavaksi kokeilen tuota 4x11 silmukkamäärää. Minulla varmaan nurjat silmukat jäävät vähän löysiksi, joten sukan varsi menee helposti makkaralle tuohon jalkapöydän päälle. Vai tulisiko napakampi resori, jos tekisi 1o 1n?
Ei nämä tekemäni sukat huonoja ole, mutta eivät kuitenkaan niin täydellisiä kuin edesmenneen anoppini tekemät. Anoppi teki kantapään jälkeen jotain edestakaisia kerroksia pohjan puolelle ennen kuin teki koko kierroksen sukan ympäri ja kiilakavennukset. Onko kukaan tehnyt sukkia tällä tekniikalla?
1o1n -resori on tosiaan napakampi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on totta. Nuorempana pidin 2o2n-resorista eniten, mutta kypsyyden myötä makuni on muuttunut, ja 1o1n on nyt suosikkini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on totta. Nuorempana pidin 2o2n-resorista eniten, mutta kypsyyden myötä makuni on muuttunut,
Mitenkähän käy ylikypsänä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä aiotte tehdä tänään?
Paljon aioin aamulla, enpä tehnyt juuri mitään. Olen aikonut ulkoilla joka päivä. Tänään ulkoilin sen verran, että vein roskat.
Hyvää yötä! Aamulla taas aiotaan.
Aikominen on rankkaa hommaa ja vie minut usein jo maitohapoille.
Aika menee aatellessa, päivät päätä käännellessä.
Vähän harmittaa, kun on niin saamaton, ettei aloita mitään.
Joskus en tee omiin sukkiini resoria ollenkaan. Tykkään kun lököttävät nilkoissa eikä ole vaaraa että resorit venyy. Olen kai yliylikypsynyt.
Minulla on 48 silmukkaa, jotain Novitan ohjetta käytän. Mutta nilkkani eivät ole sirot ja ohuet, tuolla olen saanut itselleni sopivia. Puikot 3,5.