Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (4234)
Vierailija kirjoitti:
Syön tänään tonnikalariisisalaattia, johon tulee myös tilliä, punasipulia, tuorekurkkua, maustekurkkua, herneitä, tomaattia ja kermaviiliä. Lisukkeeksi pinaattilettuja. Mietin kyllä että pitäisikö räväyttää ja perjantain kunniaksi vaihtaa kermaviilin tilalle oikein ranskankerma!
Kuulostaa hyvältä!
Vierailija kirjoitti:
Syön tänään tonnikalariisisalaattia, johon tulee myös tilliä, punasipulia, tuorekurkkua, maustekurkkua, herneitä, tomaattia ja kermaviiliä. Lisukkeeksi pinaattilettuja. Mietin kyllä että pitäisikö räväyttää ja perjantain kunniaksi vaihtaa kermaviilin tilalle oikein ranskankerma!
Letuista tuli mieleen, että haluaisin maistaa niitä Atrian omena- kaneli rahkaohukaisia.🤔
Normi työpäivä tänään etänä. Lounaaksi jotain välimerellistä keittoa (eines) ja pari näkkäriä. Työmotivaatio nollassa. Mutta kohta miehen luo, ajattelimme järjestää pienet rapujhlat ihan kahdestaan. Rapuleipiä ja skumppaa.
Minä syön eilistä makkarakeittoa ja pesen pyykkiä. Mietin pitäiskö imuroida tänään vai huomenna.
Mulla on flunssa. Makaan petissä ja välillä yskittää kamalasti.
Lämmitin mikrossa aamuista kahvia. On ihan hyvää, vaikka tuore olisi parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Normi työpäivä tänään etänä. Lounaaksi jotain välimerellistä keittoa (eines) ja pari näkkäriä. Työmotivaatio nollassa. Mutta kohta miehen luo, ajattelimme järjestää pienet rapujhlat ihan kahdestaan. Rapuleipiä ja skumppaa.
Ystävä kallis, nytten poikkesit kyl väärälle sivulle. Tuohan on suorastaan epätylsää, laadukasta ja jopa romanttista.
Saat anteeksi, jossei toistu. Räväköille kuulumisille on om ketjunsa :(
Vierailija kirjoitti:
Minä syön eilistä makkarakeittoa ja pesen pyykkiä. Mietin pitäiskö imuroida tänään vai huomenna.
Ihanan tylsää. Mä pesin pyykkiä ja leivoin sämpylöitä. Villakoirat norkuu nurkissa, aattelin, et voin laskea niitä, jossei uni tuu. Viime yönä olin unessani kiinalaisella kibbutsilla. Voin kertoa tämän, kun ei ollut jännää totta, vaan unta. Eikö?
Pitäisi ottaa pyykit pois narulta. Olivat jo eilen aamulla kuivia.
Mietin täällä aikani kuluksi joulun kattausta ja koristelua. Olen vähän ajoissa, mutta kun on niin tylsää. Haluaisin ostaa tänään konvehteja, mutta hinta hirvittää. Lidlissä taitaa olla vähän edullisempaa, mutta meidän kylässä ei ole Lidliä. Naapurikaupungissa on, mutta en jaksa tänään lähteä sinne.
Vilkaisin juuri ikkunasta ulos.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi ottaa pyykit pois narulta. Olivat jo eilen aamulla kuivia.
Nyt otin ne pyykit pois narulta ja viikkasin ja laitoin kaappiin.👍
Katson Yle Areenasta uusintana Uutta päivää.
Minulla on ehkä reikä hampaassa. Täytyy soittaa ensi viikolla hammaslääkäriin.
Söin lounasruokalan ällömakeeta jälkkäria ja sen päälle Fazerin sinistä. Nyt on huono olo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän muksut on nukkuneet viimeaikoina tosi hyvin
Ja koulussa/ päikyssäkin menee tosi hyvin.
Vanhempi on oppinut melkeen uimaan.
Eihän noi oo tylsiä juttuja.
Ristiriitaista kyllä, mutta etenkin tällä Vauva-palstalla, ja monessa muussakin paikassa nuo asiat rinnastetaan maalin kuivumiseen. :D
Näihin voi vielä lisätä pihatöistä raportoinnit ja talvirengaskeskustelun. Joko on alla? Ja onko kitkat vai nastat? Niin moni alkaa jo rasvailla köyttä ( keskustelukumppania varten..)
Ps. Mulla on nastat jo alla...
Taidan ostaa tänään jonkun suklaavanukkaan, jonka päällä on kermavaahtoa.
Lähden kohta kävelylenkille katsomaan miltä vanha lukioni näytti. En kyllä tiedä miksi, mutta kunhan menen :)