Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia

Vierailija
15.10.2025 |

ja puuduttavia mielipiteitä.

Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms

Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)

Tule mukaan, sinä saman henkinen.

Kommentit (4234)

Vierailija
401/4234 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön tänään tonnikalariisisalaattia, johon tulee myös tilliä, punasipulia, tuorekurkkua, maustekurkkua, herneitä, tomaattia ja kermaviiliä. Lisukkeeksi pinaattilettuja. Mietin kyllä että pitäisikö räväyttää ja perjantain kunniaksi vaihtaa kermaviilin tilalle oikein ranskankerma!

Vierailija
402/4234 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syön tänään tonnikalariisisalaattia, johon tulee myös tilliä, punasipulia, tuorekurkkua, maustekurkkua, herneitä, tomaattia ja kermaviiliä. Lisukkeeksi pinaattilettuja. Mietin kyllä että pitäisikö räväyttää ja perjantain kunniaksi vaihtaa kermaviilin tilalle oikein ranskankerma!

Kuulostaa hyvältä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/4234 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juon nyt kahvia.

Vierailija
404/4234 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Letuista tuli mieleen, että haluaisin maistaa niitä Atrian omena- kaneli rahkaohukaisia.🤔

Vierailija
405/4234 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normi työpäivä tänään etänä. Lounaaksi jotain välimerellistä keittoa (eines) ja pari näkkäriä. Työmotivaatio nollassa. Mutta kohta miehen luo, ajattelimme järjestää pienet rapujhlat ihan kahdestaan. Rapuleipiä ja skumppaa.

Vierailija
406/4234 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön eilistä makkarakeittoa ja pesen pyykkiä. Mietin pitäiskö imuroida tänään vai huomenna.

Vierailija
407/4234 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on flunssa. Makaan petissä ja välillä yskittää kamalasti.

Vierailija
408/4234 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmitin mikrossa aamuista kahvia. On ihan hyvää, vaikka tuore olisi parempaa.

Vierailija
409/4234 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normi työpäivä tänään etänä. Lounaaksi jotain välimerellistä keittoa (eines) ja pari näkkäriä. Työmotivaatio nollassa. Mutta kohta miehen luo, ajattelimme järjestää pienet rapujhlat ihan kahdestaan. Rapuleipiä ja skumppaa.

Ystävä kallis, nytten poikkesit kyl väärälle sivulle. Tuohan on suorastaan epätylsää, laadukasta ja jopa romanttista.

Saat anteeksi, jossei toistu. Räväköille kuulumisille on om ketjunsa :(

Vierailija
410/4234 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä syön eilistä makkarakeittoa ja pesen pyykkiä. Mietin pitäiskö imuroida tänään vai huomenna.

Ihanan tylsää. Mä pesin pyykkiä ja leivoin sämpylöitä. Villakoirat norkuu nurkissa, aattelin, et voin laskea niitä, jossei uni tuu. Viime yönä olin unessani kiinalaisella kibbutsilla. Voin kertoa tämän, kun ei ollut jännää totta, vaan unta. Eikö?

Vierailija
411/4234 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi ottaa pyykit pois narulta. Olivat jo eilen aamulla kuivia.

Vierailija
412/4234 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin täällä aikani kuluksi joulun kattausta ja koristelua. Olen vähän ajoissa, mutta kun on niin tylsää. Haluaisin ostaa tänään konvehteja, mutta hinta hirvittää. Lidlissä taitaa olla vähän edullisempaa, mutta meidän kylässä ei ole Lidliä. Naapurikaupungissa on, mutta en jaksa tänään lähteä sinne.

Vierailija
413/4234 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilkaisin juuri ikkunasta ulos.

Vierailija
414/4234 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi ottaa pyykit pois narulta. Olivat jo eilen aamulla kuivia.

Nyt otin ne pyykit pois narulta ja viikkasin ja laitoin kaappiin.👍

Vierailija
415/4234 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson Yle Areenasta uusintana Uutta päivää. 

Vierailija
416/4234 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ehkä reikä hampaassa. Täytyy soittaa ensi viikolla hammaslääkäriin.

Vierailija
417/4234 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin lounasruokalan ällömakeeta jälkkäria ja sen päälle Fazerin sinistä. Nyt on huono olo.

Vierailija
418/4234 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän muksut on nukkuneet viimeaikoina tosi hyvin

Ja koulussa/ päikyssäkin menee tosi hyvin.

Vanhempi on oppinut melkeen uimaan. 

Eihän noi oo tylsiä juttuja. 

Ristiriitaista kyllä, mutta etenkin tällä Vauva-palstalla, ja monessa muussakin paikassa nuo asiat rinnastetaan maalin kuivumiseen. :D 

Näihin voi vielä lisätä pihatöistä raportoinnit ja talvirengaskeskustelun. Joko on alla? Ja onko kitkat vai nastat?  Niin moni alkaa jo rasvailla köyttä ( keskustelukumppania varten..) 

Ps. Mulla on nastat jo alla... 

Vierailija
419/4234 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan ostaa tänään jonkun suklaavanukkaan, jonka päällä on kermavaahtoa.

Vierailija
420/4234 |
17.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden kohta kävelylenkille katsomaan miltä vanha lukioni näytti. En kyllä tiedä miksi, mutta kunhan menen :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme