Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (598)
Vierailija kirjoitti:
Matolla on pölyä ja murusia.
Jenni Vartiainen: Missä muruseni on. Vastaus löytyi. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekin on jännää, kun seuraa auton matkamittaria, jos sattuisi tulemaan joku kiva numerosarja, vaikka monta nelosta esimerkiksi.
Mun mies aina haluaa kuvat,kun mittarissa on joku tasaluku. Jos on uhkana,että esim 20000 tulee täyteen mun ajossa,niin laittaa muistutusviestiä,että mun pitää ottaa kuva.
Hän on niitä numero-onnellisia. Minulla myös lähipiirissä.
Mm. Tällasten takia meitä pidetään maailman onnellisinpana kansana, saadaan pienistä ja oudoista asioista paljon iloa.
Vierailija kirjoitti:
Joskus lakanat tuntuvat kylmiltä ensin, kun menee nukkumaan.
Semmoinen ammattikunta on olemassa kuin sängynlämmittäjä. Hienoissa hotelleissa lämmittäjä menee makaamaan vaatteet päällä vuoteeseen, että sänky tulee miellyttävän lämpimäksi asiakkaalle. Kiva työ se olisi!
Onkohan aprillijuttu?
Ei, en usko - ainakin japanilaisilla on mitä erikoisempia palveluja tarjolla ja tekee niillä isoa bisnestä.
Kävin aamusta influenssapiikillä, työnantajan piikkiin. Odotin jännittävää kokemusta, mutta pistäminen ei tuntunut yhtään miltään. Mainitsin asiasta hoitajalle, joka selitti että näissä ruiskuineen pakatuissa annoksissa on niin ohuet neulat, että piikki painuu ihon läpi ja lihakseen melkein ilman vastusta. Eikä pistoskohtaa meinaa erottaa, että saisi laastarin oikeaan paikkaan.
Saas nähdä tuleeko jälkioireita. Kerran pamahti piikin jälkeisenä yönä kauhea horkka ja 40 asteen kuume. Sitä odotellessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin seiskan uutiset, katson kohta 1/2 ysin uutiset. Tykkään katsoa uutisia. Näköjään. Muita?
En voi kyllä samaistua, en ole katsonut uutisia 8 vuoteen.
En minäkään. Mies katsoi ennen joka ilta puol ysin uutiset, vaikka kuinka pyysin katsomaan ne netissä.
Ärsytti ihan hitokseen ne julistukset, nytemmin on valistus mennyt perille ja kattelee niitä uutisia myös ihan muualta.
Sillä lailla saa edes vähän todellisemman kuvan, missä mennään, oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eduskunnan kyselytunti on viikon kohokohta, se katsotaan sukkaa neuloessa
Joo paras ohjelma, sen aikana ei tehdä muuta kuin naureta idiooteille tai laitetaan kädet korville ja silmät kiinni, kun purra tai orpo on äänessä. Tänään unohdin katsoa, kun taas tein töitä liian pitkään.
Paras huumoriohjelma, silloin kun vihervasemmisto aloittaa tekonärkästyneen ja tekopyhän puheenvuoron aiheesta, mihin ovat itse syyllistyneet paljon enemmän aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aattelin ostaa pari uutta t-paitaa. Mielellään aika värittömiä. Ehkä jopa harmaita.
Rahavarojesi mainostaminen kielletty.
Harmaita paitoja ja yksivärisiä sellaisia saa kertoa, muut on liian mielenkiintosia.
Tulin juuri keräämästä sieniä. Selkä alkoi vähän vihoitella.
Piti lähteä Italiaan viikonlopuksi, mutta ei kiinnostanutkaan. Nyt makaan sohvalla, avaan kohta Yle Areenan. Aurinko paistaa kivasti ulkona.
Perjantai. Aurinko paistaa. Auts. Sisällä kökin katsoen nousevaa sämpylätaikinaa. Leipä lopussa, hakisko kaupasta vai leipois? No leivon. On kyllä näkkileipää ja nyt loppui maito taikinaan. Arggghhh. Että mä olen tylsä, vaikea ylittää, mahdoton alittaa...
Tylsääkin tylsempi työpäivä. Melkein kaikki kollegat syyslomalla ja loput etätöissä. Yksin toimistolla on vaikea olla edes jossain määrin tehokas. Noh, kohtahan se on viikonloppu eikä tarvitsekaan suorittaa
Makaronilaatikko lämpiää mikrossa. Syötyäni makaan sohvalla ja odotan illan jääkiekkokierrosta.
Laskuja yritin maksaa. Pankki vaatii nyt täsmällisen virallisen nimen maksun saajaksi. Tuli lisävaivaa. Kismitti.
Sahasin naulaan kun katkoin polttopuita, nyt on tylsä ketju ja harmittaa. Pitää alkaa viilaamaan.
Pörssisähkö on kallista iltaan asti.
Laitoin silti tiskikoneen päälle, kun se oli täynnä.
Syön voileipää ja juon kahvia. Laitoin voileivän päälle tomaattia ja juustoviipaleen. Parsin samalla villasukkaa. Kohta laitan pyykkikoneen käyntiin.
400 viestiä kahdessa päivässä, ollaanhan me aika hyviä tyhmiä:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tän ketjun otsikko on hienosti keksitty ja kuvaava!
Vauviksen nerokkain ketju - ketään ei haukuta vaikka laittaisi miten tyhmän/tylsän jutun.
Kiitos AP:lle - sinä teit sen!🥇🎉
Kiitos. Mä olen itekki ylpeä (saakos niin täällä edes kirjottaa?).
Huomasin just, et mä en tänään ole tylsä. Mietin nimittäin vuoden kiertoa kuvina. Mulla on puoliympyrä. Syyskuusta kaartuu ylös jouluun ja sit kaartuu alas toukokuuhun. Kesä-elokuu on suora viiva.
Näin aina. Mites teillä? Tääl on aiheesta oma ketjuki.
Ap
Mä ajattelen ympyränä, tulee varmaan kellosta. Viikon ajattelen kahtena yhtäpitkänä palkkina päällekkäin tavallaan. Ylhäällä on arkipäivät ja alhaalla la ja su.
Vierailija kirjoitti:
Laitoin puuroa tulemaan ja kuuntelen juuri, miten sähköliesi naksuu lämmetessään.
Luin väärin ilman silmälaseja, että laitoit p o r n o a tulemaan. Se olis kyllä ollutkin ihan liian aktiivista tähän ketjuun.
Rahavarojesi mainostaminen kielletty.