Tylsä ketju, kerro vain tylsiä kuulumisia
ja puuduttavia mielipiteitä.
Aiemmat tavallisten kuulumisten ketjut täyttyi häiriköistä, jankkaajista, kiroilijoista, haistattelijoista, ilkeilijöistä, viestien poistajista, seksistä ja muista intiimeistä asioista kirjoittajista, ilkkujista, lyttääjistä yms
Täällä tykätään katsoa, kun maali kuivuu. Kaalilaatikoista ja pelargonioista :)
Tule mukaan, sinä saman henkinen.
Kommentit (379)
Vierailija kirjoitti:
Huomenna tyhjennetään sekajäteastia.
Minä ihmettelen, kun bioroskat ja poltettava jäte haetaan samasta roskapöntöstä eri päivinä. Täällä maalla etäisyyden on pitkät, joten oudolta järjestelyltä tuntuu. Ilmeisesti autossa ei ole kahta osastoa eri jätteille.
Kävi muuten toissa viikolla niin, että jäi viemättä roskat aamulla,vaikka oli jätepäivä. Kyllä ärsytti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenna tyhjennetään sekajäteastia.
Meetkö näytille, jos vaikka tärppäis?
Ihan liian jännittävää tähän ketjuun! Ja muutoinkin.
Sekin on jännää, kun seuraa auton matkamittaria, jos sattuisi tulemaan joku kiva numerosarja, vaikka monta nelosta esimerkiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan sen kuin eilisen päivän. Asuin nuorena kaukana vanhemmista. Äitivainaa lähetti siskon mukana minulle pölyisen karvalankamaton, joka oli joskus ollut valkoinen.
Sille löytyi kunniapaikka sekajätteistä.
Onneksi mun äitivainaa ei pysty lähettämään mulle rojujaan. Oli sen verran paska mutsi, että roskiin sekin lentäis!
Mun mutsi lähetti mulle kysymättä ison laatikollisen isävainaan Pegorion ulostuslääkettä sekä pari kuukautta vanhaa Lidlin glögiä.
Miten voin koskaan korvata hälle saamani näin arvokkaat lahjat?
Vierailija kirjoitti:
Sekin on jännää, kun seuraa auton matkamittaria, jos sattuisi tulemaan joku kiva numerosarja, vaikka monta nelosta esimerkiksi.
Mun mies aina haluaa kuvat,kun mittarissa on joku tasaluku. Jos on uhkana,että esim 20000 tulee täyteen mun ajossa,niin laittaa muistutusviestiä,että mun pitää ottaa kuva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies aina haluaa kuvat,kun mittarissa on joku tasaluku. Jos on uhkana,että esim 20000 tulee täyteen mun ajossa,niin laittaa muistutusviestiä,että mun pitää ottaa kuva.
Hän on niitä numero-onnellisia. Minulla myös lähipiirissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seinää pitkin käveli hämähäkki, vippasin se nenäliinassa ulos.
Olisit antanut olla. Sisähämähäkit on hyödyllisiä, ne syö muita ötököitä. Hyvä kuitenkin ettet liiskannut, vaan annoit mahdollisuuden ympäristönvaihdokseen.
Sain vihdoin tuon Kärkkäiseltä ostetun Win11-kierrätysläppärin viriteltyä niin että muu perhe suostuu sitä käyttämään. Paitsi että se kuulemma haisee omituiselta, liekö merkonomin hikeä vai mitä.
Olen jo niin vanha, ettei tule mieleenkään liiskata kanssavipeltäjiä ja niihin tuo hämähäkkikin kuuluu.
Kaikki ollaan kuitenkin Luojan luomia ja jokaisen elämä on arvokas.
Vierailija kirjoitti:
Sisäpiiritiedon mukaan eräs entinen ministeri joka oli pahasti ryvettynyt Al-hol jupakassa oli vähällä joutua Konnunsuon vankilaan. Hänet pelasti vasemmistolainen pääministeri.
Sillä lailla. Näitähän löytyy.
Joskus lakanat tuntuvat kylmiltä ensin, kun menee nukkumaan.
Semmoinen ammattikunta on olemassa kuin sängynlämmittäjä. Hienoissa hotelleissa lämmittäjä menee makaamaan vaatteet päällä vuoteeseen, että sänky tulee miellyttävän lämpimäksi asiakkaalle. Kiva työ se olisi!
Onkohan aprillijuttu?
Lämmitin mikrossa HK sinistä. Jäi vähän haaleaksi. Sinappi oli vetistä, tuubista tuli vaan keltaista lirua. Söin kuitenkin ja täytti nälän. Kohta nukkumaan, kunhan vatsa tasoittuu.
Vierailija kirjoitti:
Tai vaikka 666, se vasta jännää onkin. Ehkä vähän liian jännää.
Alkaa arkiset fribailut jäädä viimeisiksi, kun pimeys laskeutuu frisbeeratojen ylle. Sain jalkani kipeiksi kierroksen aikana. Tänään oon syönyt hedelmiä lounaaksi, kanakeittoa päivälliseksi ja iltasella jättipekonihampurilaisaterian. Harmikseni ei ole kerrottavina tylsiä elokuvalöytöjäni, sillä eipä kirppiksiä tullut kierreltyä.
Huomenna vanhempieni luokse syömään pizzaa. Minä, vanhempani ja sisarukseni tullaan pelaamaan Cluedoa huomenna.
Tämä päivä oli vain suorittamista.
Tän ketjun otsikko on hienosti keksitty ja kuvaava!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin seiskan uutiset, katson kohta 1/2 ysin uutiset. Tykkään katsoa uutisia. Näköjään. Muita?
En voi kyllä samaistua, en ole katsonut uutisia 8 vuoteen.
Kukapa niitä valeuutisia viitsiikään katsoa - verenpaine vaan kohoaa, kun tajuaa, miten ovat taas totuuden vääntäneet kieroon tai jättävät asioita kertomatta tyystin, tai osittain muunneltuna.
Laitoin puuroa tulemaan ja kuuntelen juuri, miten sähköliesi naksuu lämmetessään.
Meillä oli aamulla nurmikot kuurassa. Yksi aste pakkasta.
Keittiöni lavuaariin vaihdettiin eilen uusi vesilukko. Sitä ennen tipahteli välillä vettä alle asettamaani astiaan.
Katsoessani ulos keittiön ikkunasta tuolla alhaalla kerrostalon pihassa ei juuri nyt näy ketään naapuria viemässä roskia tai ulkoiluttamassa koiraa.
Sisäpiiritiedon mukaan eräs entinen ministeri joka oli pahasti ryvettynyt Al-hol jupakassa oli vähällä joutua Konnunsuon vankilaan. Hänet pelasti vasemmistolainen pääministeri.